Gå til innhold

Mannfolk som skriver på KG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere menn som skriver på KG, forteller dere dette til kjæreste, samboer, ektefelle?  Jeg synes det er fint at menn skriver her, på sitt beste får vi frem ulike perspektivet og bra diskusjoner, og av og til kommer menn med befriende, ukompliserte løsningsforslag.. Men får inntrykk av  at det å være mann OG skrive på KG ikke er helt innafor hos enkelte? Så hva gjør dere - står frem eller skriver i skjul?😊

Anonymkode: 6a05f...3ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dere menn som skriver på KG, forteller dere dette til kjæreste, samboer, ektefelle?  Jeg synes det er fint at menn skriver her, på sitt beste får vi frem ulike perspektivet og bra diskusjoner, og av og til kommer menn med befriende, ukompliserte løsningsforslag.. Men får inntrykk av  at det å være mann OG skrive på KG ikke er helt innafor hos enkelte? Så hva gjør dere - står frem eller skriver i skjul?😊

For meg er det lit begge deler

Skrevet

Jeg nevnte det for kona at jeg hadde vært her og "lest litt" i fjor høst, men vi har hatt en ganske svær seksuell/relasjonell "storopprydning"/utlufting det siste året mht. alt for mye vi hadde snakket for lite om for lenge...gått til sexolog osv. Lang historie...og jeg har vært aktiv her som AB sent og tidlig i et år + nå og postet litt av hvert. Det meste jeg har skrevet har jeg derimot ikke postet, bare brukt skriveriene som terapi for min egen del for å rydde opp i tankene mine. 

Ved et par anledninger har hun vært inne og lest litt på seksualitetsforumet og funnet ting hun har skjønt at ingen annen enn jeg kunne ha skrevet. Og nevnt det for meg etterpå, selvfølgelig!

En gang hadde jeg skrevet at "hun er like glad i mat som jeg er glad i sex", og det er noe vi har fleipet om sammen, så var en litt for avslørende formulering...men hun er jo enig i at det sier mye om oss, da.  Jeg er glad i mat og hun i sex også, men det får bare ikke kommet i perfekt balanse... 

Hun har ikke tatt det ille opp, vi har bare måttet le litt av det, altså. Men nå er hun alt annet enn en dramaqueen og en av verdens kuleste og greieste og mest selvironisk avslappa kvinner, tror jeg. Så hun tar det med knusende ro. Hun vet jeg bobler litt mye over med ting jeg er opptatt av, og det siste året har jeg vært ganske hyperseksuell og ekstremt amorøs, så min aktivitet her er en del av et større bilde som bare hun og jeg ser, egentlig.

Men det går bra med oss, altså, og KG har spilt en rolle i det, spesielt de gangene jeg har møtt på andre voksne reflekterte personer som har hatt bra ting å fare med og interessante perspektiver. Selv om nå roter jeg for mye rundt på andre underforum og irriterer meg mer enn jeg burde over altfor mye fra alt for mange umodne, overfladiske og selvhevdende brødhuer (nesten alltid andre hankjønn, som de driter seg ut, jeg blir MATT!) og det er det jo egentlig galskap å bruke tid på.

Det er det flaueste for meg, at jeg lar meg for lett provosere av folk jeg aldri ville hatt noe med å gjøre om det ikke var for KG.

Nå lurer jeg bare på om jeg greier å trappe ned og komme ut av vanen med å henge her hver dag, for jeg behøver tiden og å tenke på litt andre ting igjen. 

Anonymkode: d264c...bde

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet

Fruen vet ikke at jeg er her å skriver nei.
Eller jeg tror ikke det, passer på at detaljer som kan avsløre identiteten hennes og min ikke blir delt.

Hvorfor er jeg som mann på et Kvinne forum?
Vel gikk hit av nysgjerrighet, for å se hva kvinner mener om forskjellige ting, kanskje lære litt.
Så ble det til at jeg forsøker å svare ærlig på enkelte ting, for å dele litt tanker fra et mannlig perspektiv.
Prøver å være ærlig, og  skrive "som det er" og ikke skrive "fantasier"

• Liker 1
  • Hjerte 2
Gjest Smeltemann
Skrevet

Nei ikke fruen, men min mor vet det🌹🌹

Skrevet

Er jo temaene som er interessante, ikke forumet i seg selv selv eller hvem det i utgangspunktet retter seg mot. Ble mest overrasket over at menn hadde adgang til å skrive her.

Skrevet

Ja de vet det, men det vakte ikke den store oppsikten, selvom jeg var litt flau over det til å begynne med.

Synes forumet er greit og allsidig.

• Liker 1
Skrevet

Siden jeg er her primært for en god latter og for å legge igjen litt fakta her og der som får klientellet her til å gå i vranglås så er ikke det noe jeg har fortalt dama. Det er tidsfordriv jeg gjør mens jeg sitter å driter. Hun hadde nok ledd av meg om hun visste jeg brukte tid på å scrolle her inne. 

Anonymkode: 84980...f14

Skrevet

Har en viss antagelse av at fruen vet jeg er her. Men jeg legger merke til at vi ikke diskuterer i samme trådene på KG mer slik vi kanskje gjorde før vi ble gift.

• Liker 1
Gjest Martineher
Skrevet

Det hadde ikke brydd meg om han skrev her. Kan hende han gjør det også for alt jeg vet. Han vet jeg skriver her, men viser han ikke alltid alt i meldingsinnboksen... 

Skrevet

Kona mi vet det godt.

• Liker 1
Skrevet

Nei, har nok ikke fortalt hun at jeg er her.

Anonymkode: 27dd4...146

Skrevet

Jeg synes menn som deltar i diskusjoner her, debatterer på en helt annen måte enn damer flest her inne. Skriver ofte mer saklig og kommer med gode argumenter. Litt creds til guttaboys her inne!😌👏🏻(Sikter spesielt til noen menn som er ganske aktive her inne)

• Liker 2
  • Hjerte 5
Skrevet

Hun vet om det ja og bryr seg ikke om det, men hun forstår ikke at jeg gidder bruke tid på det, all den tid det er så mange her inne som nesten virker til å hate mannfolk som hun sa.

Jeg kom over siden ved en tilfeldighet via søk, leste litt og fikk lyst å svare.

Er aktiv når jeg føler for det, kan fint gå uker uten å stikke innom.

Skrevet
Smurfii skrev (12 minutter siden):

Jeg synes menn som deltar i diskusjoner her, debatterer på en helt annen måte enn damer flest her inne. Skriver ofte mer saklig og kommer med gode argumenter. Litt creds til guttaboys her inne!😌👏🏻(Sikter spesielt til noen menn som er ganske aktive her inne)

Ja, enig - og setter pris på at det er et meningsmangfold her😊

• Liker 4
Skrevet

Hadde det ikke vært menn her hadde jeg sannsynligvis ikke giddet være her. 

Er det god kommunikasjon, et forhold der man er åpne og ærlige går det vel helt fint at begge parter er her. Kan sikkert hjelpe relasjonen om det trengs også. 

• Liker 4
Skrevet
Martineher skrev (2 timer siden):

Det hadde ikke brydd meg om han skrev her. Kan hende han gjør det også for alt jeg vet. Han vet jeg skriver her, men viser han ikke alltid alt i meldingsinnboksen... 

...du kan nå ikke ha veldig mye i meldingsboksen med fersk bruker

Skrevet

Næh, jeg er på mange forskjellige forum og skriver der jeg har noe å si.

Aldri tenkt noe særlig på om det er her eller NT osv 🤔

Gjest Martineher
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden):

...du kan nå ikke ha veldig mye i meldingsboksen med fersk bruker

Du veit ingenting om hverken det eller om jeg har bruker her fra før 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...