AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #1 Skrevet 20. desember 2022 Hvilke navnelapper til merking av klær er dere fornøyd med? Har begynt å merke klær til barnehagestart etter jul, men opplever at lappene allerede har begynt å ramle av i vask. Plaggene har vært vasket én, maks to ganger siden vi satte dem på og merker ikke forskjell på lappene som er festet rett på stoffet og lappene som er festet på lapper inni klærne. Helt greit at lappene må byttes ut etter hvert, men hadde vært kjekt med noen som satt på litt lengre enn en til to vask, liksom. 😅 Disse er fra Askeladden Navnelapper. Anonymkode: 4fbfc...55f
Anonym6789 Skrevet 20. desember 2022 #2 Skrevet 20. desember 2022 Jeg har også bestilt derfra, syns de henger veldig godt? Sålenge de ikke er på et veldig ruglete underlag. Tåler også oppvaskmaskin når jeg har festet på matbokser
MayorSantos Skrevet 20. desember 2022 #3 Skrevet 20. desember 2022 Har alltid vært fornøyd med Askeladden men send e-post til 2-3 som selger dette og hør om du kan bli tilsendt en gratis prøve pr brev for å teste produktet før kjøp
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #4 Skrevet 20. desember 2022 9 minutter siden, Anonym6789 said: Jeg har også bestilt derfra, syns de henger veldig godt? Sålenge de ikke er på et veldig ruglete underlag. Tåler også oppvaskmaskin når jeg har festet på matbokser 6 minutter siden, MayorSantos said: Har alltid vært fornøyd med Askeladden men send e-post til 2-3 som selger dette og hør om du kan bli tilsendt en gratis prøve pr brev for å teste produktet før kjøp Kanskje vi har vært uheldige og fått en batch med dårlig lim. Har en pakke til på vei i posten og krysser fingrene for at vi bare har vært uheldige med første runde. Anonymkode: 4fbfc...55f
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #5 Skrevet 20. desember 2022 Har brukt askeladden i 10 år og er veldig fornøyd. Aldri opplevd at navnelappene har falt av i vask. Fester de på vaskelappen i plagget. Husk også at lappene må sitte på i 24 t før du vasker tøyet. Også er det viktig å bestille lappene som er ment til klær. Anonymkode: 5411e...e9b 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #6 Skrevet 20. desember 2022 Bruker lappeliten, og ikke opplevd at de faller av om man følger instruksene (fester på vaskelappen, og ikke vasker før etter 24 timer). Anonymkode: 79106...558
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #7 Skrevet 20. desember 2022 35 minutter siden, AnonymBruker said: Har brukt askeladden i 10 år og er veldig fornøyd. Aldri opplevd at navnelappene har falt av i vask. Fester de på vaskelappen i plagget. Husk også at lappene må sitte på i 24 t før du vasker tøyet. Også er det viktig å bestille lappene som er ment til klær. Anonymkode: 5411e...e9b Har ventet godt over 24 timer før plaggene har blitt vasket og har festet lappene på vaskelappen der det har fantes en vaskelapp. På plaggene uten vaskelapp er lappen festet rett på stoffet. Har som sagt ikke vært noen forskjell på lappene som er festet på lapp og de som er festet rett på stoffet - de har løsnet like mye alle sammen. Får som sagt flere lapper snart, så håper på at vi bare har fått en runde med dårlig lim og at de nye sitter bedre. Anonymkode: 4fbfc...55f
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #8 Skrevet 20. desember 2022 Jeg er heller ikke fornøyd med askeladden. Hos oss faller de også fort av uansett hvor de klistres. Har ogås kjøpt strykelapper derfra til klær uten lapp inni. De krøller seg og faller av de også… syns de henger hakket bedre på de «silkelappene» enn på selve stoffet. På hardt materiale som matbokser feks så henger de kjempegodt Anonymkode: d7a3b...d64
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #9 Skrevet 20. desember 2022 Har brukt Askeladden i mange år, er veldig fornøyd. Klem lappen godt på plass, hold litt og vent i 24 timer før du vasker plagget. Anonymkode: d80b4...e76
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #10 Skrevet 20. desember 2022 Jeg kjøpte Askeladden nå sist, og er heller ikke så fornøyd med dem. Litt mer enn 1-2 vasker har de tålt, men de lappene jeg satte på i august har begynt å falle av. Tidligere har vi brukt Lappeliten. De har aldri falt av når de har vært festet på lapper i klærne, og sitter ganske godt i sko og andre steder hvor det ikke har vært noen lapp å feste dem på også. Så det bli Lappeliten igjen, selv om døtrene mine syntes Askeladden hadde finere enhjørninger. Anonymkode: 6d62c...1c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå