Gå til innhold

Hvor mange gensere har du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kun tre gensere som er så fine at jeg vil gå utafor døra med de. Har i tillegg tre cardigans. 

Hvor msnge gensere har du? 

Anonymkode: f01ce...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har altfor mange, og jeg burde aboslutt gi noe til veledighet. Har sikkert 15-20 stk. No good!

Anonymkode: 93c98...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj... :rødme:

Rundt 10 ull/strikk innegensere, og 4 tykke ullgensere som jeg bruker i stedet for jakke når det passer seg. 
2 lange og tykke cardigans, 3 mellomtykke, og 4 tynne. Eller var det fem tynne? :klo:
7-8 collegegensere, 4 hettegensere og 3 hettejakker. 
Og har vel 7-8 tynne gensere. 
Og to fleecegensere! 

Er ikke hjemme, så dette blir litt ca anslag som jeg husker 😛 

Har i tillegg 6-7 gensere av diverse typer som er hjemmegensere eller oppussingsgensere

herregud jeg har mye klær... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mange jeg har, men jeg er veldig glad i gensere. Jeg vil tro at jeg har cirka 15 stykker til fin dagligbruk. Alle er i naturmaterialer (kasjmir, ull og bomull). Cardigans til finbruk har jeg bare tre av, men skulle gjerne hatt flere.

Anonymkode: e1fa0...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har kun tre gensere som er så fine at jeg vil gå utafor døra med de. Har i tillegg tre cardigans. 

Hvor msnge gensere har du? 

Anonymkode: f01ce...9cc

Kanskje 10. + 4 arbeidsgensere 

Anonymkode: 58208...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg aldri telt etter og sjekket. Mange. De fleste brukes ikke. Jeg går stort sett i kortermet året rundt. Kun på hytteturer og slikt på høst og vinter at jeg tar med meg eller på meg langermet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. To collegensere, tre ulvang-gensere, to som ligner, fire hjemmestrikkede gensere, to julegensere, fire hettegensere…. Xxxxx antall tynne gensere og maskinstrikkede gensere. Sikkert 50 stk. Minst. 
Sikkert også 20 langermede ulltrøyer som jeg bruker under og 10 kortermede ulltrøyer. 

T-skjorter og bluser kan jeg ikke telle 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 20, alle i bruk. Jeg er nøye med å gi vekk/selge klesplagg jeg ikke lengre bruker, og tenker meg også nøye og lenge om før jeg kjøper noe nytt. Gensere er det jeg har flest av.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haugevis av hettegensere og college. Men bruker to samtidig fra høst til vår. Noen har jeg hatt lenge, som de to jeg har på i dag. Fikk begge på sent 90-tall da jeg spilte håndball. Stor og baggy Umbro ytterst og Adidas under, som jeg stort sett har brukt under denne siden jeg fikk dem. Ble kjøpt samtidig i samme butikk, og rekkefølgen jeg tok de på når jeg kom hjem har blitt værende slik. Har noen slike faste par, mens andre bytter på. Elsker retro designet på denne genseren. Har flere retro og bare uker siden jeg kjøpte en ny hettegenser. Noen brukes mye, andre mindre. Burde sikkert kvittet meg med de jeg bruker sjelden. 

Anonymkode: f4378...190

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange, sikkert 50-60 stk. Men så er jeg 40 + år, og har hatt samme vekt i hele voksen alder.

Alle genserne er enten ull eller bomull. Har også en ca 10-12 tynne Devold ullundertøy-gensre som brukes hver dag under ullgensre nå i vinterhalvåret. 

Anonymkode: 25c6f...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri telt, men tipper mellom 50 og 80. Da alt fra tynne til tykke. 

Anonymkode: 5995a...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...