Gå til innhold

34 år gammel (flott!) fyr som aldri hatt kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor store sjanser er det at han møter noen? Han ser ut som en gresk gud (9/10) har OK jobb, egen bolig men aldri hatt en seriøs kjæreste. Er toget gått? Når blir man for «sær» egentlig?

Anonymkode: f5274...e16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjansen er liten desverre  . Han vil nok ikke ha kjæreste.  Det er greit nok det. Ikke alle vil . En kan ha et godt liv alene.

Skrevet

Det er litt rart å ikke hatt kjæreste... Men han har antakelig noe erfaring med damer? Ikke jomfru liksom?

34 er ikke så gammelt det altså 

Anonymkode: 2b759...9c1

Skrevet

Jeg ble sammen med typen min da han var 36, og ble med det hans første kjæreste. Han ser ikke ut som noe gresk gud, men er en rolig og sjenert type som synes det var vanskelig å åpne seg. Vi jobbet sammen, men ble først godt kjent gjennom å chatte, hvor det ble mindre skummelt for han å by på seg selv. Han er en knallfin fyr – det er sjeldent antall ekskjærester som avgjør hvor god kjæreste noen er 😊

Anonymkode: 792ad...5e8

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er litt rart å ikke hatt kjæreste... Men han har antakelig noe erfaring med damer? Ikke jomfru liksom?

34 er ikke så gammelt det altså 

Anonymkode: 2b759...9c1

Han er veldig kjekk så han har hatt mye sex og damer når han var litt yngre, men i det siste tror jeg ikke han møtt noen, ikke en gang for sex.

Skrevet

De særeste menneskene jeg kjenner er i forhold, de er ikke single. Jeg skjønner ikke greia med at folk tror at man automatisk blir «for sær» bare fordi man ikke har partner over en god tid?

Det er andre ting enn særhet som avgjør om man får/har partner eller ikke. Sjenerthet er en stor faktor. Omgangskrets/bosted/vilje til å gidde å leter etter en kjæreste er andre ting som spiller inn.

Anonymkode: 5ccad...501

• Liker 8
Skrevet

Vennina mi ble ilagt med en sånn. Han ser ganske bra ut men aldri hatt kjæreste. Han er ganske sær, men det er vennina mi også. De andre jeg kjenner som enda er single og alltid vært er og sære. 

Det er alltid mulighet å finne noen, jeg og mange liker når folk har noe ekstra med seg så å være sær eller rar trenger ikke altid være noe negativt.

Anonymkode: 441dc...752

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De særeste menneskene jeg kjenner er i forhold, de er ikke single. Jeg skjønner ikke greia med at folk tror at man automatisk blir «for sær» bare fordi man ikke har partner over en god tid?

Det er andre ting enn særhet som avgjør om man får/har partner eller ikke. Sjenerthet er en stor faktor. Omgangskrets/bosted/vilje til å gidde å leter etter en kjæreste er andre ting som spiller inn.

Han er ganske sjenert, mulig det er det. Men han får mange matcher på Tinder hvert fall. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er stor forskjell på å ikke ha hatt langvarig forhold, og å ikke ha hatt forhold i det hele tatt når du er over 30. Det kan tyde på at mannen enten er ekstremt sjenert, eller ligger rundt.

Anonymkode: c2fa4...d91

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er stor forskjell på å ikke ha hatt langvarig forhold, og å ikke ha hatt forhold i det hele tatt når du er over 30. Det kan tyde på at mannen enten er ekstremt sjenert, eller ligger rundt.

Anonymkode: c2fa4...d91

Han ligger ikke rundt (lenger, har gjort) og han er litt sjenert. Han sier han venter på den rette. Men sitter kun hjemme. Som sagt er han dritlekker. Til info, dette er min kollege, alle sikler over han på jobb. Men han er ikke intressert

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor store sjanser er det at han møter noen? Han ser ut som en gresk gud (9/10) har OK jobb, egen bolig men aldri hatt en seriøs kjæreste. Er toget gått? Når blir man for «sær» egentlig?

Kjenner en sånn en. Veldig pen, høy, slank og har flott jobb. Men går utifra han har asberger, eller noe, for han forstår ikke sosiale koder. Vansker med empati og. 

Jeg synes han var dritkjekk. Men med en gang jeg snakka med han så merket jeg disse tingene, og dessverre ble han veldig lite attraktiv.

Anonymkode: 85c8d...51b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis han ser ut som en gresk gud kan han få seg kjæreste på dagen. Ta deg en titt på samlivsforumet og på hvor sære menn de er sammen med. De menenen var sikkert ikke greske guder engang, bare litt kjekkere enn de normale mennene de kunne få.

• Nyttig 1
Skrevet
mannemannen skrev (1 time siden):

Hvis han ser ut som en gresk gud kan han få seg kjæreste på dagen. Ta deg en titt på samlivsforumet og på hvor sære menn de er sammen med. De menenen var sikkert ikke greske guder engang, bare litt kjekkere enn de normale mennene de kunne få.

Ja da vil han kanskje ikke ha kjæreste da, til tross han sier motsatsen. Så mange matcher på Tinder men går nesten aldri på date.

Sier at neste gang han skal ha sex er når han blir forelsket. Men det blir vanskelig hvis han bare sitter hjemme da. Som sagt mange damer på kontoret som hadde stilt /// TS

Skrevet

Han har "ligget rundt" før, men plutselig blitt sjenert? Høres ikke så sannsynlig ut.

Anonymkode: abeb6...c21

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han har "ligget rundt" før, men plutselig blitt sjenert? Høres ikke så sannsynlig ut.

Anonymkode: abeb6...c21

Ikke sjenert etter 6 øl. Da tar vel damene for seg

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ganske stor sjanse så lenge han slutter å kalle seg selv for "gresk gud" og "9/10", og ikke er for sær eller misogynistisk. Et sted å starte er nok å slutte å henge på kvinneguiden og nettforumer og bruke fritiden på andre ting det går an å snakke om 

Anonymkode: 43a3b...eeb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...