Gå til innhold

Hvordan ordlegge meg - følelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært på fem dater med en mann nå, så tenkte jeg å ta opp om vi er "mer enn venner". Jeg trenger ikke noen definisjon, det er for tidlig å kalle oss kjærester uansett, men jeg har lyst til å vite om jeg havner i venninne-kategorien eller noe mer 🙈 Helt i orden om han ikke vet heller, men om han definitivt vet at jeg er bare en venn så vil jeg gjerne vite det :)

Vi har kysset og hatt sex, men det betyr vel ingenting i disse dager 😅

Noen som har innspill til hvordan jeg kan ordlegge meg? :) Jeg liker å være tydelig. "Jeg liker deg, liker du meg" føles veldig vagt 😄

Anonymkode: cb787...9d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste må vel være å spørre direkte, fordi da vet man. Dersom han føler det samme så blir dere mest sannsynlig sammen sammen, men dersom han ikke har mer følelser, så vet du. 

Skrevet

Det beste er å være direkte og ærlig. Bare spør rett ut.

Skrevet

Jeg ville bare spurt rett ut: "hva er vi og hva tenker du om oss fremover?"

Anonymkode: 55a3e...31f

Skrevet

Hvis du ikke vet det etter å ha hatt sex, og det iløpet av bare 5 dater, så trenger du ikke spørre. Da er du bare et ligg. 

Hvorfor ha sex så tidlig? 

Anonymkode: 882ff...0f5

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvis du ikke vet det etter å ha hatt sex, og det iløpet av bare 5 dater, så trenger du ikke spørre. Da er du bare et ligg. 

Er ikke ts men dame og ca alle menn presser til sex tidlig. Når man skriver her inne at man ikke vil ha sex før etter mange dates svarer mennene at da hadde de ikke giddet å date videre og trodd at dama ikke var interessert. Om det er løgn for å få seg ligg kan hende men det er dette vi blir lært, så det er vanskelig å avvise for sex når man liker noen selvom man syns det er altfor tidlig selv. 

Anonymkode: 5bf82...91b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det tidlig med sex på fjerde date? Synes ikke det selv, jeg kunne hatt sex tidligere og jeg. Jeg liker sex 🤷‍♀️

Ja, regner med han har noen tanker i hvert fall. Derfor jeg tenkte jeg kunne spørre nå 😊

-TS

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ville bare spurt rett ut: "hva er vi og hva tenker du om oss fremover?"

Anonymkode: 55a3e...31f

Ja, noe sånt kan jeg si. Jeg trenger ikke noen definisjon da, men den hva han tenker om oss er fin 😊❤️ 

-TS

Skrevet

Sex på fjerde date er helt innafor men noe annet enn eksklusivitet er vel ikke å vente etter fem dater…det ville jeg iallefall ha avklart !

Anonymkode: deb18...07f

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Sex på fjerde date er helt innafor men noe annet enn eksklusivitet er vel ikke å vente etter fem dater…det ville jeg iallefall ha avklart !

Anonymkode: deb18...07f

Jeg føler også det, men får se om jeg tør å ta det opp 😄

-TS

Skrevet

Du har fått mange fine svar her. Men tror ikke jeg ville bare spurt, uten selv å si først at jeg blir mer og mer glad i deg. Jeg liker å være med deg. Jeg føler at dette kan bli noe mer med oss, hva tenker du om det?

Da sier du hva du står for, og hva du føler. Dette er jo veldig godt for ham å høre at han betyr noe for deg. 

• Liker 1
Skrevet
exictence skrev (2 minutter siden):

Du har fått mange fine svar her. Men tror ikke jeg ville bare spurt, uten selv å si først at jeg blir mer og mer glad i deg. Jeg liker å være med deg. Jeg føler at dette kan bli noe mer med oss, hva tenker du om det?

Da sier du hva du står for, og hva du føler. Dette er jo veldig godt for ham å høre at han betyr noe for deg. 

Det likte jeg, det var et godt poeng :) Takk ❤️ 

-TS

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det likte jeg, det var et godt poeng :) Takk ❤️ 

-TS

Så fint at du likte det.

Jeg tror man "vinner" mye på å være og vise seg åpen og godhjertet. Å si selv at DU gjør meg glad. DU får meg til å smile når jeg tenker på deg.

Hvem liker ikke å høre at man gleder seg til å treffes osv.

Å få den andre til å føle seg verdt og betydningsfull, føler jeg det er det beste å gi til noen man liker godt, og for å vinne deres hjerte.

❤️

Endret av exictence

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...