AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #1 Del Skrevet 20. desember 2022 La dette innlegget til Kropp og helse i utgangspunktet, men ser at det kanskje passer bedre her. Flere som sliter med ømhet/ubehag ved eggløsning? Jeg sluttet på pillen for 4 mnd siden, og har naturlig nok ikke merket noe før etter pilleslutt. Nå kjenner jeg ubehag dagen før, samt samme dag. Har lest litt på div nettsider at det er fåtallet som merker eggløsningen, men jeg kan ikke skjønne at det skal være noe annet? Er ikke direkte vondt, men mer at området nederst i magen kjennes veldig stølt ut. Er prøver, og håper/gleder meg til at ubehaget og mensen ikke kommer på 9mnd🙈 Anonymkode: 8e41c...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #2 Del Skrevet 20. desember 2022 ja, jeg kjenner alltid ubehag. Blir oppblåst, har stikkinger og blir øm Anonymkode: 07ae1...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 20. desember 2022 #3 Del Skrevet 20. desember 2022 Jeg blir oppblåst, kvalm og får litt smerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #4 Del Skrevet 20. desember 2022 Jeg kjenner jeg har det og kjenner ubehag. Anonymkode: f030f...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siris Skrevet 20. desember 2022 #5 Del Skrevet 20. desember 2022 Merker godt at jeg har eggløsning 😊 Ikke vondt, men litt ømt bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #6 Del Skrevet 20. desember 2022 Ja. Blir øm, slapp, varm, og kjenner også fra hvilken eggstokk det løsner fra. Høyre/venstre. Kan gjøre så vondt at det er ubehagelig å ha sex🙄 Lykke til❤ Anonymkode: bdd23...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå