AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #1 Skrevet 20. desember 2022 Barna mine, tenåringsjenter, fikk julegaver fra God jul, lille venn. Glad jeg åpnet dem og sjekket innholdet, for gavene passet overhode ikke og jeg kan ikke gi dem bort. 😭 Ene pakken var merket Gutt 10 år og inneholdt et Pokemon brettspill uten byttelapp, mens den andre pakken innholdt hårprodukter for blondt hår, mine har brunt hår. Sto utenpå posen vi fikk utdelt at jentene mine hadde ønsket seg gavekort, f eks på kino. Og nei, man står ikke i lokalet og sjekker innholdet når man får utdelt poser som er knytt igjen og merket med navn. Ikke meningen å virke utakknemlig, men er dette opplegget egentlig noe vits når det blir slik? Anonymkode: cde34...391
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #2 Skrevet 20. desember 2022 Kan de ha levert ut feil poser? Eventuelt kan du prøve å finne ut hvor det er kjøpt og bytte det ❤️ Anonymkode: d2c2f...746 3
Akebrett Skrevet 20. desember 2022 #3 Skrevet 20. desember 2022 Stort sett får du byttet gaver uten bytte lapp rett etter jul.. Noen er veldig restriktive, men veldig ofte så er butikker ganske rause mellom jul og nyttår❤️ Håper det ordner seg❤️ Innsamlinger som dette håndterer enorme mengder med gaver, og jeg tro de gjør sitt beste, selvom det ikke alltid blir full treff❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå