Nelle Skrevet 13. desember 2005 #1 Skrevet 13. desember 2005 Hei! Var hos en negldesigner i går for å fikse på en brukket negl. Hun hadde en lampe man kunne legge hånda i for at den geleen hun smurte på neglen min skulle tørke raskt og/eller herde. Jeg ville tippe at denne lampen også gjør at neglelakk tørker raskt? Har vurdert å kjøpe meg en sånn -er så utrolig lei av å bruke timesvis på å lakke negler bare for å oppdage at neglelakken er helt ødelagt når jeg våkner neste morgen! (Jada -lar det tørke lenge mellom hvert strøk, neglelakken er helt ny etc.). Noen som vet hvor man får kjøpt sånn lampe og hvor mye det koster? Nelle
Gjest Carmensita Skrevet 13. desember 2005 #2 Skrevet 13. desember 2005 Hvorfor ikke spørre negldesigneren?
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #3 Skrevet 13. desember 2005 Hvorfor ikke spørre negldesigneren? ← Sånne svar er like dumme som "Nei, det vet jeg ikke". Hun lurer jo på om noen her inne kjenner til denne lampa og skjønner nok sikkert at hun må spørre andre (f eks negldesigneren) hvis hun ikke får svar her!
Gjest Carmensita Skrevet 13. desember 2005 #4 Skrevet 13. desember 2005 Ha-ha-ha! Så morgengretten du var da?????? Kanskje du skal gå og legge deg igjen?!
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #5 Skrevet 13. desember 2005 Ha-ha-ha! Så morgengretten du var da?????? Kanskje du skal gå og legge deg igjen?! ← Jeg har selv stilt spørsmål om konkrete ting, f eks om hvor man får kjøpt ting, og så ser man at man har fått x antall svar i tråden, og så er det bare svar av denne typen eller "Nei, det har jeg aldri hørt om" eller "Hva skal du med det?". Hvorfor svarer folk når de ikke vet svaret?
Gjest Carmensita Skrevet 13. desember 2005 #6 Skrevet 13. desember 2005 Jammen kjære deg! Er det ikke hyggelig at det er noen som responderer på innlegget ditt da? Og jeg synes ikke spørsmålet mitt var så dumt. Det kan jo hende hun hadde spurt negldesigneren, men ikke skrev det i innlegget!! Smil og vær glad.....! Det er snart jul!
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #7 Skrevet 13. desember 2005 Jammen kjære deg! Er det ikke hyggelig at det er noen som responderer på innlegget ditt da? ← Når jeg spør om en konkret ting, klarer jeg meg utmerket uten den hyggen og det gjør de fleste andre også. Dette har vært tatt opp i egne tråder før : Hvorfor svarer man når man ikke vet svaret?
Nelle Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2005 Og jeg ble SÅ glad da jeg oppdaget at det var 5 svar allerede..... ....så var det allikevel ingen som visste hvor man fikk kjøpt en slik lampe.
Gjest Carmensita Skrevet 13. desember 2005 #9 Skrevet 13. desember 2005 Når jeg spør om en konkret ting, klarer jeg meg utmerket uten den hyggen og det gjør de fleste andre også. Dette har vært tatt opp i egne tråder før : Hvorfor svarer man når man ikke vet svaret? ←
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #10 Skrevet 13. desember 2005 Med fare for å få kjeft nå fordi jeg ikke kan svare på pris på lampen: OPI har en veldig effektiv oljeaktig greie som gjør at neglelakken tørker fortere! Selges på lookfantastic , også i ymse tilbudspakker nå hvor du får den omtrent gratis Du drypper det på neglene etter at du har tatt på neglelakken. Den det har hjulpet meg enormt, jeg er nemlig heller ikke av den tålmodige sorten
_Anki_ Skrevet 13. desember 2005 #11 Skrevet 13. desember 2005 UV-lampe tenker du sikkert på da Her finner du priser på sånne lamper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå