AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #1 Skrevet 20. desember 2022 Jeg har vært sammen med kjæresten min i 2,5 år. For et år siden var han på julebord og fikk crush på en kollega, han slo opp med meg og begynte å date henne. Han kom tilbake til meg, så slo opp igjen og tilbake til henne. Dette skjedde nok 3 ganger. I april kom han tilbake igjen da jeg holdt på å gå videre. Han sa han innså hva jeg betydde for han og siden har vi vært sammen. Jeg tenker på det hver eneste dag og sliter ekstremt med å stole på han. Jeg mista piffen og var utro selv for noen måneder siden. Han har forståelig ingen tillit til meg heller, men vi bestemte oss for å fortsette. jeg er nå i tvil for vil ikke kaste bort noe tid. Jeg elsker han, men er det nok? Er dt skjedd for mye skade her? Jeg har innsett at jeg trenger hjelp (profesjonell) for å kunne komme meg videre fra den hendelsen for den satte så dype spor hos meg. Skal jeg avvente til etter det? Jeg er 23 år og han er 26 år. takk! Anonymkode: 55f00...fa7
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #2 Skrevet 20. desember 2022 Det høres ut som om du har vært gjennom en tøff tid med kjæresten din og at det har vært mange svingninger i forholdet deres. Det kan være vanskelig å stole på noen etter at de har såret oss, spesielt hvis det har skjedd flere ganger. Det er også forståelig at du har følt deg såret og sårbar etter at kjæresten din har vært utro mot deg. Jeg vil anbefale deg å vurdere om du føler at du har krefter til å jobbe med forholdet ditt og om du tror at du kan tilgi kjæresten din for det han har gjort. Det er viktig å huske at det å tilgi ikke betyr at du glemmer det som har skjedd eller at du godtar at det skjer igjen. Det betyr at du velger å ikke la det påvirke følelsene dine og at du ikke lar det ødelegge forholdet ditt. Dette kan være en lang prosess og krever ofte en del arbeid og innsats. Det kan også være nyttig for deg å søke profesjonell hjelp for å bearbeide det som har skjedd og lære å stole på kjæresten din igjen. Dette kan være en god måte å få støtte på i en tøff tid og hjelpe deg med å komme videre. Det er viktig å huske at det å søke hjelp ikke betyr at du er svak eller feil. Tvert imot viser det at du tar ansvar for dine egne følelser og at du vil gjøre det du kan for å få det bedre. Til slutt vil jeg anbefale deg å vurdere om du føler at kjæresten din er den rette personen for deg. Det kan være vanskelig å gå videre etter at det har skjedd så mye skade i forholdet, og det kan være at det er best for deg å gå videre alene. Det er viktig å huske at det å elske noen ikke alltid er nok, og at det også kreves tillit og respekt for at et forhold skal være vellykket Anonymkode: 143b8...4e6 1
norw Skrevet 20. desember 2022 #3 Skrevet 20. desember 2022 Gjør det slutt og lær av dette. Dere har begge tabbet dere ut. 1
Emmalo1 Skrevet 20. desember 2022 #4 Skrevet 20. desember 2022 (endret) norw skrev (5 minutter siden): Gjør det slutt og lær av dette. Dere har begge tabbet dere ut. Syns ikke det er så enkelt. Vi bor sammen og synes alt er så vanskelig med tanke på alt det praktiske. Jeg har fast jobb her, ikke noe særlig nettverk utenom han og hans familie. Vi bor i leiligheten til hans foreldre, så er jeg som må finne meg noe annet Endret 20. desember 2022 av Emmalo1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #5 Skrevet 20. desember 2022 Ikke kast bort mer tid på han. Han har holdt deg på is flere ganger! Du kan åpenbart ikke stole på han når han har gjort det samme flere ganger allerede. Virker jo som han kaster deg bort så fort noen andre tar øynene hans. Gjør deg selv en tjeneste. Gå. Dra i terapi, men gjør det for din egen del. Ikke for han. Ikke for dere. Men for deg. du er for ung til å kaste bort livet ditt på sånne gutter. Gå… Anonymkode: ef870...80d 1
Enmanelskeråhate Skrevet 20. desember 2022 #6 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har vært sammen med kjæresten min i 2,5 år. For et år siden var han på julebord og fikk crush på en kollega, han slo opp med meg og begynte å date henne. Han kom tilbake til meg, så slo opp igjen og tilbake til henne. Dette skjedde nok 3 ganger. I april kom han tilbake igjen da jeg holdt på å gå videre. Han sa han innså hva jeg betydde for han og siden har vi vært sammen. Jeg tenker på det hver eneste dag og sliter ekstremt med å stole på han. Jeg mista piffen og var utro selv for noen måneder siden. Han har forståelig ingen tillit til meg heller, men vi bestemte oss for å fortsette. jeg er nå i tvil for vil ikke kaste bort noe tid. Jeg elsker han, men er det nok? Er dt skjedd for mye skade her? Jeg har innsett at jeg trenger hjelp (profesjonell) for å kunne komme meg videre fra den hendelsen for den satte så dype spor hos meg. Skal jeg avvente til etter det? Jeg er 23 år og han er 26 år. takk! Anonymkode: 55f00...fa7 Du er jo så ung, hadde gått videre en erfaring rikere;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå