AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #1 Skrevet 19. desember 2022 Er det nødvendig? Eller bare tull? Aldri brukt det før. Anonymkode: a335f...816
Hunter7 Skrevet 20. desember 2022 #3 Skrevet 20. desember 2022 Jeg er ikke helt sikker på at det er nødvendig som sådan (sammenlignet med f.eks. tannpuss), men jeg synes det er deilig. Har en skalp-børste fra Tangle Teezers som er gull verdt når det klør i hodebunnen. I tillegg bruker jeg en skalp-skrubb en gang i uka (eller når jeg har brukt mye produkter og f.eks. tørrsjampo), etterfulgt av hårkur som får sitte i en halvtime+. For mitt vedkommende klør hodebunnen mindre etter at jeg begynte med skalp-skrubb, så jeg drar nytte av det.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #5 Skrevet 20. desember 2022 Bruker olje og masserer hodebunn noen ganger i mnd. Jeg bruker kun sulfatfri sjampo unntatt de dagene jeg har hatt i olje. Olje løser opp fett og det ser jeg på neglene mine etter en real hodebunnsmassasje. Håret blir renere og porene i hodebunn blir renere, i tillegg vokser håret mitt kjempefort. Og sluttet å klø 🙂 Anonymkode: 6b1be...568
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå