Gå til innhold

Venner sier jeg er innbilsk, jeg tror ikke det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute på restaurant med to andre venner denne helgen, og med en gang kom inn, ble vi mottatt av en ekstremt kjekk servitør. Tenkte ikke noe over det i starten, men merket at han oppholdt seg en god del i vårt område. S fort han skulle ta bestillingene våre var det som om vi ikke kunne slippe øyekontakten. Det var såpass ekstremt at til og med mine venner pekte det ut. De la også merke til at han glanset på meg når han gikk forbi. Etter en stund måtte jeg på toalettet, og spurte han da han var den nærmeste jeg kunne spørre. Han fulgte meg til do, åpnet døren og blunket til meg. Betydde det noe? Tok det ikke som noe mer, da jeg antok at det bare var en del av god service og gikk videre. Når vi skulle bestille dessert skjedde det samme igjen. Like intens øyekontakt, smiling, fliring... Etter at han tok bestillingen vår, så han tilbake på bordet, og meg.  Jeg ble så flau og rød at jeg måtte gjemme ansiktet med menyen. Da vi hadde spist ferdig, og skulle betale, sa han at "håper maten smakte". En spesiell ting jeg la merke til var at etter det, sa han "jeg vil se dere igjen, og spesielt deg", og pekte på meg. For oppklaring måtte jeg spørre han om han snakket om meg, og han sa ja!!!! Hele vennegjengen begynte å  flire litt at det ble nesten for mye å bli igjen i restauranten etter det. Jeg fikk ikke navnet hans eller noe, og det angrer jeg så veldig på!!! Det jeg lurer på er vel om jeg er innbilsk? Snakket med de samme vennene om dette dagen derpå, og de spøkte om at jeg var en smule innbilsk, men også at han sa det han sa + så på meg. Hva tenker dere?  Venninnen min spanderte hele middagen på meg, da jeg hadde gjort det samme på hun forrige gang vi gikk ut å spiste, så det kan vel umulig være for å "fange inn" flere kunder?

Anonymkode: de35b...8bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den type spenning, kan være det eneste frynsegode han har, i en kjip jobb.

Anonymkode: b5a7b...334

• Liker 3
Skrevet

Det var tydelig at han likte spesielt godt deg. Så hyggelig.

• Liker 1
Skrevet

Du får gå tilbake dit og se hvordan han er da. 

Skrevet

Fin fantasi. :)  Dessverre er det detaljer i historien som viser at det er oppspinn og ønsketenking. Men han var sikkert søt da, så ikke rart at du skulle ønske at dette faktisk skjedde. 

Anonymkode: eaa07...b50

• Liker 1
Skrevet

Uff, for en sleiping. Du er nok ikke første damen han merker syntes han er kjekk og som han flørter med. Tror ikke han likte deg personlig, han likte blikkene han fikk da du så han, og han likte at han gjorde deg nervøs/ flau. Dette er typisk oppførsel fra menn med stort ego og lite empati. Normale menn ville vært mye mer høflige og forsøkt å ikke tråkke over grenser. De er tross alt på jobb og skal ikke gjøre kunder nervøse og utilpass

Anonymkode: ec63d...40d

Skrevet

Glanset på deg? Chatbot-snakk.

Anonymkode: 36b73...859

• Liker 2
Skrevet

Han "glanset på deg"? "Mine venner pekte det ut"? Du mener de påpekte det? Og hva er "glanset"? Hele denne historien  høres ut som det er dårlig oversatt fra engelsk. Han glodde eller glante på deg heter det. Det er ingenting som heter "glanset på deg" på norsk. Du har vel "oversatt" det litt klønete fra det engelske "glanced".

Du får gå tilbake til restauranten og se om han oppfører seg likedan mot andre kvinnelige gjester da. Ta med deg den peneste venninnen du har, og se om det er hun som får spesialoppvartning denne gangen.

Anonymkode: e57ac...c8f

• Liker 4
Skrevet

Han liker vel å flørte litt i en jobb han synes kan bli litt kjedelig.

Anonymkode: 7729b...c1d

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke at så mange damer tar slik flørt så alvorlig.

Anonymkode: ba251...e69

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han "glanset på deg"? "Mine venner pekte det ut"? Du mener de påpekte det? Og hva er "glanset"? Hele denne historien  høres ut som det er dårlig oversatt fra engelsk. Han glodde eller glante på deg heter det. Det er ingenting som heter "glanset på deg" på norsk. Du har vel "oversatt" det litt klønete fra det engelske "glanced".

Du får gå tilbake til restauranten og se om han oppfører seg likedan mot andre kvinnelige gjester da. Ta med deg den peneste venninnen du har, og se om det er hun som får spesialoppvartning denne gangen.

Anonymkode: e57ac...c8f

Unnskyld norsk språk politi!! Altså at det plaget deg såpass sterkt at du dedikerte mer tid til et enn selve innlegget er jo merkelig. Du må nok være tidenes  morsomste person å være rundt. TS

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Uff, for en sleiping. Du er nok ikke første damen han merker syntes han er kjekk og som han flørter med. Tror ikke han likte deg personlig, han likte blikkene han fikk da du så han, og han likte at han gjorde deg nervøs/ flau. Dette er typisk oppførsel fra menn med stort ego og lite empati. Normale menn ville vært mye mer høflige og forsøkt å ikke tråkke over grenser. De er tross alt på jobb og skal ikke gjøre kunder nervøse og utilpass

Anonymkode: ec63d...40d

Tenkte det var noe lignende, uten at van var noe særlig sleiping. Synes bare han var kjekk, men jeg er enig! Er man interessert, så er man litt mer påpasselig kanskje. Synes også det var rart at han ikke spurte om navnet mitt dersom han faktisk var interessert, men det får nok være. I etterkant tenker jeg det var mer kleint og flaut enn søtt og uskyldig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Var ute på restaurant med to andre venner denne helgen, og med en gang kom inn, ble vi mottatt av en ekstremt kjekk servitør. Tenkte ikke noe over det i starten, men merket at han oppholdt seg en god del i vårt område. S fort han skulle ta bestillingene våre var det som om vi ikke kunne slippe øyekontakten. Det var såpass ekstremt at til og med mine venner pekte det ut. De la også merke til at han glanset på meg når han gikk forbi. Etter en stund måtte jeg på toalettet, og spurte han da han var den nærmeste jeg kunne spørre. Han fulgte meg til do, åpnet døren og blunket til meg. Betydde det noe? Tok det ikke som noe mer, da jeg antok at det bare var en del av god service og gikk videre. Når vi skulle bestille dessert skjedde det samme igjen. Like intens øyekontakt, smiling, fliring... Etter at han tok bestillingen vår, så han tilbake på bordet, og meg.  Jeg ble så flau og rød at jeg måtte gjemme ansiktet med menyen. Da vi hadde spist ferdig, og skulle betale, sa han at "håper maten smakte". En spesiell ting jeg la merke til var at etter det, sa han "jeg vil se dere igjen, og spesielt deg", og pekte på meg. For oppklaring måtte jeg spørre han om han snakket om meg, og han sa ja!!!! Hele vennegjengen begynte å  flire litt at det ble nesten for mye å bli igjen i restauranten etter det. Jeg fikk ikke navnet hans eller noe, og det angrer jeg så veldig på!!! Det jeg lurer på er vel om jeg er innbilsk? Snakket med de samme vennene om dette dagen derpå, og de spøkte om at jeg var en smule innbilsk, men også at han sa det han sa + så på meg. Hva tenker dere?  Venninnen min spanderte hele middagen på meg, da jeg hadde gjort det samme på hun forrige gang vi gikk ut å spiste, så det kan vel umulig være for å "fange inn" flere kunder?

Han ville definitivt pule deg. Neste gang det kommer en gruppe jenter velger han seg ut en ny han vil pule.

Skrevet

Hvis det er helt sant at han sa det der med "spesielt deg" så likte han det han så, men jeg har egentlig litt tvil på at han sa det. Okei vennene dine bekreftet virkelig at han sa det? Meeen de sier du er en smule innbilsk? Sannheten får man fra gode venner så med mindre de pleier å være sjalu og sabotererende for deg så hadde jeg nok stolt på at det kanskje var litt innbilsk. 

Anonymkode: 0f6a3...99f

Skrevet

Det stemmer nok at han flørtet litt med deg.  Hva han la i det utover øyeblikket vet vel bare han. 

Anonymkode: 08ba9...a51

Skrevet

Han likte vel det han så, da. Tror vennene dine mener at du er litt innbilsk om du oppfatter dette som noe unikt og spesielt. Han jobber nok i en jobb der det kan være penger i en liten flørt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvis det er helt sant at han sa det der med "spesielt deg" så likte han det han så, men jeg har egentlig litt tvil på at han sa det. Okei vennene dine bekreftet virkelig at han sa det? Meeen de sier du er en smule innbilsk? Sannheten får man fra gode venner så med mindre de pleier å være sjalu og sabotererende for deg så hadde jeg nok stolt på at det kanskje var litt innbilsk. 

Anonymkode: 0f6a3...99f

Det var akkurat det han sa! Til og med vennene mine bekreftet det, i tillegg til at jeg spurte han om der var akkurat meg han mente. Han pekte på meg og hele pakka, og vi lo av dette så fort vi kom ut i kulden og vekk fra restauranten .

TS

Skrevet

Noen bruker flørting for tips osv, men det kan godt være han likte deg også. Ble en gang spurt ut av en servitør så er ikke alltid bare salgstriks. Se om du finner han og spør han ut om du ble interessert? Verste du kan få er et nei.

Anonymkode: 0d79e...3b4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...