Gå til innhold

Samværsfordeling jul/nyttår. Hva har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samværsfordeling jul/nyttår.

Hvilken løsning har dere? Hvor gamle er barnet/barna? Hvordan er samværsfordelingen, 20/80, 30/70, 40/60, 50/50? Felles bosted? Foreldreansvar? Noen som ikke feirer jul med barnet sitt? Fast hvert år? Annet hvert år ?

Nysgjerrig på ulike løsninger som man har kommet frem til, samt om det har fungert for ditt barn i din situasjon. Kom også med ting som ikke har fungert. 

Hva er vanlig fordeling nå til dags ?

Anonymkode: 7b2bd...8e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 50/50. Annenhver jul og nyttår. I år har jeg nyttår og far jul😊

Anonymkode: f6749...d84

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ungene litt over seksti prosent. Delt foreldreansvar. Deler juleferien ca i 2. I år har far dem fra lille julaften til den 28, og jeg resten av juleferien. De er 4 og 8. 

Skulle gjerne hatt de hver jul jeg, men kan jo ikke det. Skilsmisse suger når man har barn. 

Anonymkode: 65009...929

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Barnet er 12 og vi har hatt 50/50 siden han var 3 ca. Har alltid hatt annenhver jul/nyttår. I år skulle barnet vært hos oss på julaften men han har bestemt seg for å være hos far i år igjen. Vi skal på hytta på nyttårsaften og han ville så gjerne bli med dit, så da fikk han heller velge det. Det er jo trivelig at han vil være med på hytta da, men litt leit å ikke feire jul med han 😊 Sånn er det.

Anonymkode: 8892b...09a

• Liker 1
Skrevet

Har anne hvert år jul pg nyttår. Greit siden begge har familie som bor et stykke unna, da rekker den som barna å dra dit og få tid med familien.

Anonymkode: 04e60...881

Skrevet

70/30, fast bosted hos meg, felles foreldreansvar. Jula deles i 2, 22-27 og 27-01. Den som har jul det ene året har nyttår det neste, og omvendt.

Anonymkode: e76e6...6fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Samværsfordeling jul/nyttår.

Hvilken løsning har dere? Hvor gamle er barnet/barna? Hvordan er samværsfordelingen, 20/80, 30/70, 40/60, 50/50? Felles bosted? Foreldreansvar? Noen som ikke feirer jul med barnet sitt? Fast hvert år? Annet hvert år ?

Nysgjerrig på ulike løsninger som man har kommet frem til, samt om det har fungert for ditt barn i din situasjon. Kom også med ting som ikke har fungert. 

Hva er vanlig fordeling nå til dags ?

i år er det far sin tur og ha barna på 5,12 og 14, de drar imorgen og kommer jeg 1 januar. samværfordeling er jeg faktisk ikke helt sikker på hva er, men de er hos far anhver onsdag til søndag , anhver jule og nyttår, påske og 4 uker i sommerferien

Anonymkode: 10387...e64

• Liker 1
Skrevet

Her er sønnen hos meg i år fra 23 - 30 des. Han feirer nyttår hos far 30 - 01. 

Jeg har hovedomsorgen og foreldreansvaret alene. Han er vanligvis hos far lørdag - søndag annenhver helg etter anbefaling fra bvn. 

Han er 5 år. 

• Liker 1
Skrevet

Delt her. Jentungen kommer 23,des til 28 des. Også til mor fra 28.des til 3 jan

Anonymkode: 6ae32...c4e

Skrevet

Foreldreansvar alene. Barnet er alltid hos meg på jul og nyttår. Far er velkommen om han vil. Barnet er 3 år.

Anonymkode: aa8e1...0d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...