Gå til innhold

Kan noen legge kort på 2023 for meg? Evt bruke intuisjon/klarsyn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen være så snille å se på hvordan 2023 blir for meg? Ved hjelp av tarot eller intuisjon/klarsyn? ❤️

Anonymkode: 19c06...22d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Året 2023 bringer med seg mye nytt for deg, i alle mulige retninger. Karrieren din tar seg en ny og uventet retning. Samvittigheten din blir satt på prøve. Du kommer til å gå på flere kulturelle arrangementer enn du aner. 

Anonymkode: b56e5...5d9

Skrevet

Får opp noe med kollektivtrafikk/tilbud som blir skrenket inn og påvirker deg. Beklager om det ikke gir mening, men sier det likevel. Av erfaring trenger det ikke å gi mening for meg, men det kan likevel gi mening for mottaker. 

❤️

Anonymkode: 4d2be...99f

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke bruke intuisjon eller klarsyn for å gi deg en spådom om hvordan 2023 vil bli for deg.

Jeg kan imidlertid gi deg noen generelle råd om hvordan du kan forberede deg på å møte utfordringer og muligheter i 2023.

For det første kan du vurdere å sette deg noen mål for året, og lage en plan for å nå dem. Dette kan hjelpe deg med å fokusere og holde deg motivert gjennom året. Det kan også være lurt å sette av tid til å lære nye ferdigheter eller utforske nye interesser, da dette kan åpne opp for nye muligheter og gi deg en følelse av personlig vekst.

Det er også viktig å ta vare på helsen din, både fysisk og mentalt. Dette kan innebære å spise sunt, holde deg fysisk aktiv, og sørge for at du får nok søvn. Det kan også innebære å sette av tid til avslapping og å ta vare på dine mentale helsebehov, for eksempel gjennom meditasjon eller å tilbringe tid med mennesker du bryr deg om.

Til slutt kan det være lurt å være forberedt på uforutsette hendelser og utfordringer som kan dukke opp. Dette kan innebære å ha en oppdatert CV, spare litt penger til en regnfull dag, eller ha en plan for hvordan du skal håndtere stressende situasjoner.

Håper dette hjelper deg litt på veien mot et godt og meningsfylt 2023!

Anonymkode: b89a8...859

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Året 2023 bringer med seg mye nytt for deg, i alle mulige retninger. Karrieren din tar seg en ny og uventet retning. Samvittigheten din blir satt på prøve. Du kommer til å gå på flere kulturelle arrangementer enn du aner. 

Anonymkode: b56e5...5d9

Tusen takk! Veldig spennende ang karriere! Ser du tilfeldigvis noe mer rundt det? Og samvittighet som blir satt på prøve.. hm, nå ble jeg nysgjerrig😅 Glad for å lese den siste setningen, har ikke vært på kulturelle arrangementer siden før korona, og har savnet det masse!

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Får opp noe med kollektivtrafikk/tilbud som blir skrenket inn og påvirker deg. Beklager om det ikke gir mening, men sier det likevel. Av erfaring trenger det ikke å gi mening for meg, men det kan likevel gi mening for mottaker. 

❤️

Anonymkode: 4d2be...99f

Tusen takk. Dette ga ikke helt mening, for jeg har ikke brukt kollektivtrafikk på mange år🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg kan dessverre ikke bruke intuisjon eller klarsyn for å gi deg en spådom om hvordan 2023 vil bli for deg.

Jeg kan imidlertid gi deg noen generelle råd om hvordan du kan forberede deg på å møte utfordringer og muligheter i 2023.

For det første kan du vurdere å sette deg noen mål for året, og lage en plan for å nå dem. Dette kan hjelpe deg med å fokusere og holde deg motivert gjennom året. Det kan også være lurt å sette av tid til å lære nye ferdigheter eller utforske nye interesser, da dette kan åpne opp for nye muligheter og gi deg en følelse av personlig vekst.

Det er også viktig å ta vare på helsen din, både fysisk og mentalt. Dette kan innebære å spise sunt, holde deg fysisk aktiv, og sørge for at du får nok søvn. Det kan også innebære å sette av tid til avslapping og å ta vare på dine mentale helsebehov, for eksempel gjennom meditasjon eller å tilbringe tid med mennesker du bryr deg om.

Til slutt kan det være lurt å være forberedt på uforutsette hendelser og utfordringer som kan dukke opp. Dette kan innebære å ha en oppdatert CV, spare litt penger til en regnfull dag, eller ha en plan for hvordan du skal håndtere stressende situasjoner.

Håper dette hjelper deg litt på veien mot et godt og meningsfylt 2023!

Anonymkode: b89a8...859

Tusen takk for mange gode råd. Er dette generelle råd som er for alle, eller følte du spesielt at dette var råd til meg og min situasjon? 😊

Skrevet

Noen flere som kan hjelpe med klarsyn og intuisjon/ kortlegg for mitt 2023? ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...