AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #1 Skrevet 19. desember 2022 Hva skjer dersom det er svært dårlig vær der flyet skal mellomlande? Snakker ikke om transfer der du bytter fly, men samme fly som skal ha et bakkestopp før det når endedestinasjon. Skal reise hjem til jul, og på veien skal jeg da ha et bakkestopp før vi reiser videre, men akkurat der er det meldt full snøstorm. Hva skjer da? dropper flyet å lande der og drar rett til endedestinasjon? Eller snur det og drar tilbake dit det kom fra? Anonymkode: 3a2ea...14d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #2 Skrevet 19. desember 2022 Det er til syvende og sist opp til kapteinen (i samråd med operasjonssenteret til flyselskapet) å avgjøre, men så lenge det er fint vær på endestoppet så vil man jo foretrekke å gå dit. Så det ville jeg ikke bekymret meg over Hilsen pilot Anonymkode: 020cf...fea
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #3 Skrevet 19. desember 2022 Hva er grunnen til at de skal stoppe der? Bare for å slippe av passasjerer, eller for å tanke? Anonymkode: 55f9d...782
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå