AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #1 Skrevet 19. desember 2022 Så er det jul igjen og til jul må man jo kjøpe gaver til nære og kjære. For folk flest er det dessverre en del stress, kjenner på det selv, selv om det er ikke mange jeg skal kjøpe til. Man må av og til bli litt kreativ. For min bror, som er autistisk, er dette vanskeligere. For han er det enklest at når vi går på julegaver shopping til andre så peker jeg på hva jeg ønsker meg og han tar bilde med mobilen. Eller som jeg gjorde i dag, skrev en meget detaljert ønskeliste ( håkdklær, 60x80 sort, kjøpes på Kid), hva og hvor. Det blir jo ikke noen overrasker for meg, fordi jeg vet hva han vil kjøpe. Men han vil kjøpe! Han vil gi og det er det som gjelder! Så får jeg ta meg av gaver til mamma og andre i familien. Anonymkode: 452a0...6e6 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #2 Skrevet 19. desember 2022 Min autistiske bror pleier å gå i en bokhandel og kjøpe bøker. De er ganske flinke til å legge frem anbefalinger, så han velger noe som er anbefalt i retning hver av oss. Stort sett treffer det, og hvis ikke kan vi bytte. Foreldrene våre har han slitt mer med, siden de ikke ønsker seg bøker. Heldigvis har mor endelig innsett at dette er vanskelig for ham, så hun gir en kort, detaljert liste til både seg selv og far. Anonymkode: 718f8...1d2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå