pernille198 Skrevet 19. desember 2022 #1 Skrevet 19. desember 2022 Hei! Min mor er glad i å ordne spøkefulle gaver til andre for å lure de, og vi har lyst til å gjøre det samme tilbake. Hun skal få et gavekort, og jeg lurer på om noen har forslag til noe morsomt man kan gjøre med gaven 🎅🏼 Å legge noe tungt i pakken eller noe som lager mye lyd når man rister pakken har blitt gjort før. Var inne på tanken om å late som om det er kjøpt billetter til noe arrangement som ikke er noe hun ville dratt på 😅 Forslag?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #2 Skrevet 19. desember 2022 pernille198 skrev (23 minutter siden): Hei! Min mor er glad i å ordne spøkefulle gaver til andre for å lure de, og vi har lyst til å gjøre det samme tilbake. Hun skal få et gavekort, og jeg lurer på om noen har forslag til noe morsomt man kan gjøre med gaven 🎅🏼 Å legge noe tungt i pakken eller noe som lager mye lyd når man rister pakken har blitt gjort før. Var inne på tanken om å late som om det er kjøpt billetter til noe arrangement som ikke er noe hun ville dratt på 😅 Forslag? Hva med å legge en positiv graviditetstest i gaven? Eller gi henne et krus med påskriften "verdens beste oldermor"? Anonymkode: b7220...7a2 1 1
pernille198 Skrevet 19. desember 2022 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva med å legge en positiv graviditetstest i gaven? Eller gi henne et krus med påskriften "verdens beste oldermor"? Anonymkode: b7220...7a2 Glemte å skrive at gaven er fra min far 😂 men ellers et bra forslag!
NiceOrNothing Skrevet 19. desember 2022 #4 Skrevet 19. desember 2022 pernille198 skrev (8 minutter siden): Glemte å skrive at gaven er fra min far 😂 men ellers et bra forslag! Hørte om en som hadde pakket inn en ganske relevant gave , noe vedkommende interesserte seg for / likte . Men hadde skrevet på «feil « giver . Med vilje . F eks fra : nissene på « navnet på en gård / plass « noen hun kjenner , men ikke bytter gaver med . Sånn at hun ringer eller melder de , å takker . Å de skjønner ingenting 😂. Evnt et sex -leketøy / sexy undertøy fra «hemmelig beundrer» . 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå