ballerina123 Skrevet 19. desember 2022 #1 Skrevet 19. desember 2022 Nå må jeg søke råd her i mangel på noen andre steder. Jeg er fryktelig plaget med blødninger og har blødd MYE og konstant i fire uker + uvi-smerter i nyrer og urinveier, men ingen utslag på test og dyrking. Hos gynekolog er alt i skjønneste orden (var der for tre uker siden). Ingen cyster, muskelknuter eller lignende, spiralen lå helt fint, ingen graviditet utenfor livmor osv. osv. Ellers: - Er ung i slutten av 20-årene - Har hatt hormonspiral i over fire år - Har vært hos fastlege og gyn uten svar på hva det kan komme av - Har tatt koronavaksine x2 for over ett år siden og hadde ingen bivirkninger da - Menstruasjon er og har vært 90% regelmessig hele tiden jeg har hatt spiral - Har fast partner og sjekket for alle kjønnssykdommer - Jeg drikker nok vann og spiser normalt + vitamintilskudd Er det noen som har opplevd lignende eller har råd til meg for hva jeg kan gjøre? Jeg har flere ganger bestilt time hos gyn for å fjerne spiralen, men ombestemt meg siden det i utgangspunktet har vært et prevensjonsmiddel som desidert har fungert best for meg. Å blø konstant kan jeg vel leve med i en liten periode, men uvi-smerter og mangel på forklaring er derimot ikke levelig… Men hva kan årsaken ellers være? Jeg er rådløs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå