AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #1 Skrevet 19. desember 2022 Hei.ef livredd for blodpropp,i et par dager så har jeg følt at leggen min er stram ,føler det strammer innimellom.ikke smerte men sånn følelse du går med stramme bukser Eneste jeg vet jeg har gjort er at jeg har gått med litt stramme sokker,ikke sånn at jeg får merker,men litt stramme. Jeg er ikke hoven,varm Eller rød,heller ikke smerter. Bare sånn mildt ubehag.noen som har peiling,eller har hatt dette selv,så blir jeg takknemlig for svar Anonymkode: 0fe80...166
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #3 Skrevet 19. desember 2022 Hatt blodpropper bak kneet. Var hoven og hadde smerter i leggen. Eneste som hjalp på smertene før jeg begynte på blodfortynnende og støttestrømpe var å ligge med benet høyt. Anonymkode: 4aff1...4e8
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #4 Skrevet 19. desember 2022 Jeg var sprengt under huden (altså veldig hoven) og misfarget. Var ikke tvil om at det var forskjellig størrelse på leggene for å si det sånn Anonymkode: 57756...652 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #5 Skrevet 19. desember 2022 Når jeg har isjias (strålesmerter fra ryggen), "strammer" det rundt leggen. Men du kan vel ringe legevakten og høre? Anonymkode: 12bb6...28d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #6 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Når jeg har isjias (strålesmerter fra ryggen), "strammer" det rundt leggen. Men du kan vel ringe legevakten og høre? Anonymkode: 12bb6...28d Var for behandling hos kiropraktor for en uke siden ,er så stiv i nederst korsrygg og bekken,kan det ha sammenheng med leggen? Anonymkode: 0fe80...166
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #7 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg var sprengt under huden (altså veldig hoven) og misfarget. Var ikke tvil om at det var forskjellig størrelse på leggene for å si det sånn Anonymkode: 57756...652 Jeg har ikke smerter når jeg går på beinet, ikke smerter i ro heller meg en murting/stramming. Heller hverken misfarget roller hoven. Anonymkode: 0fe80...166
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #8 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var for behandling hos kiropraktor for en uke siden ,er så stiv i nederst korsrygg og bekken,kan det ha sammenheng med leggen? Anonymkode: 0fe80...166 Det ikke usannsynlig at det kan ha en sammenheng. Med nerver i klem kan det være litt av hvert av merkelige følelser som kan dukke opp. Det er iallfall mitt inntrykk. Anonymkode: d9357...a65
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #9 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det ikke usannsynlig at det kan ha en sammenheng. Med nerver i klem kan det være litt av hvert av merkelige følelser som kan dukke opp. Det er iallfall mitt inntrykk. Anonymkode: d9357...a65 Skal nevne det for kiropraktor neste gang. Google vondt i leggen ,og dz kom blodpropp opp med en gang,ble litt skremt.🥲 Anonymkode: 0fe80...166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå