AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #1 Skrevet 19. desember 2022 Jeg har gått å lurt en stund på hvordan jeg går frem for å rense huset. Jeg tør ikke å være her snart, nå plinget akkurat noen elektriske leker av seg selv igjen. Mannen min hørte det sist igår etter jeg hadde lagt meg. Minstebarnet på 20 mnd lå og lo, og pratet med noen når hn hadde lagt seg for en stund siden. Og flere sprø ting, rare drømmer og fornemmelser. Det er mye jeg ikke kommer på akkurat nå, nå lurer jeg bare på om noen vet hvem som kunne hjulpet med å få renset eller velsignet? Prest, klarsynt, eksorsist? Noen med erfaringer fra sånt? Jeg ville ikke hatt noen med kamera her, så Lilli er vel ute av frågan. Men..? Anonymkode: 0055e...34d 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #2 Skrevet 19. desember 2022 Du får helt sikkert noen gode svar og tips dersom du poster dette på religion, alternativt osv. - subforumet. Anonymkode: 2d82b...862 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #3 Skrevet 19. desember 2022 https://forum.kvinneguiden.no/forum/42-religion-alternativt-og-filosofiske-spørsmål/ Anonymkode: fcdc9...0ca 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #4 Skrevet 19. desember 2022 Jeg stilte det samme spørsmålet for et par måneder siden her inne, og fikk da til svar at jeg kunne kontakte en prest. Du får ringe rundt til forskjellige prestekontor og bare spør om de utfører husrens. Jeg tenkte først på å kontakte TVNorge som produserer "Åndenes makt", men fikk vite at det programmet er nedlagt. Leiligheten jeg bor i har tidligere vært tørkeloftet i bygården, og inne på barnerommet her har det skjedd en del rare ting de siste årene. Plakater og bilder falt plutselig ned fra veggen og plastbokser som stod i en hylle ble plutselig kastet ut og landet på gulvet med et brak, så innholdet ble slengt utover gulvet. Dette kunne skje midt på natten mens barnet sov, på dagtid mens barnet lekte der inne eller mens vi oppholdt oss i stuen. Det var den samme boksen som ble slengt ut på gulvet hver gang, og da vi fjernet innholdet ble det rolig noen måneder før spetakkelet satte i gang igjen. Nå er det heldigvis 2 måneder siden det skjedde sist. Anonymkode: 262cc...53f 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #5 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du får helt sikkert noen gode svar og tips dersom du poster dette på religion, alternativt osv. - subforumet. Anonymkode: 2d82b...862 Takk jeg aner ikke hvordan jeg flytter denne dit. Men jeg kan gjerne skrive den på nytt igjen. Takk😊 Anonymkode: 0055e...34d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #6 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg stilte det samme spørsmålet for et par måneder siden her inne, og fikk da til svar at jeg kunne kontakte en prest. Du får ringe rundt til forskjellige prestekontor og bare spør om de utfører husrens. Jeg tenkte først på å kontakte TVNorge som produserer "Åndenes makt", men fikk vite at det programmet er nedlagt. Leiligheten jeg bor i har tidligere vært tørkeloftet i bygården, og inne på barnerommet her har det skjedd en del rare ting de siste årene. Plakater og bilder falt plutselig ned fra veggen og plastbokser som stod i en hylle ble plutselig kastet ut og landet på gulvet med et brak, så innholdet ble slengt utover gulvet. Dette kunne skje midt på natten mens barnet sov, på dagtid mens barnet lekte der inne eller mens vi oppholdt oss i stuen. Det var den samme boksen som ble slengt ut på gulvet hver gang, og da vi fjernet innholdet ble det rolig noen måneder før spetakkelet satte i gang igjen. Nå er det heldigvis 2 måneder siden det skjedde sist. Anonymkode: 262cc...53f Takk for svar😊 Prest ja, det kan jeg prøve på. Det er ikke noe greit med sånt i heimen. Skikkelig skummelt, stakkars dere! Jeg tør ikke å skrive noe mer om det før det er dag igjen🙈 blir så redd av dette! Fikk du presten til å komme å hjelpe dere? Anonymkode: 0055e...34d
Rotemor Skrevet 19. desember 2022 #7 Skrevet 19. desember 2022 Psykolog? Lese bøker og øke kunnskap din evt. Å styrke intellektet og kunnskapsnivå gjør mirakler.
Topsi Skrevet 19. desember 2022 #8 Skrevet 19. desember 2022 Jeg ville hørt med en pastor, helst en som tror på.at det finnes engler og demoner, og tør å face dem og befale dem ut i Jeus navn. Ikke alle prester er istand til dette
Kala Skrevet 19. desember 2022 #9 Skrevet 19. desember 2022 Har du forsøkt å bytte batterier i lekene?
Snublefot62 Skrevet 19. desember 2022 #10 Skrevet 19. desember 2022 Sjekk i lokale facebook grupper om hvem som påtar seg husvask i området. Kan være de er villig til å gjøre en litt grundigere jobb så du får renset samtidig.
Rotemor Skrevet 19. desember 2022 #11 Skrevet 19. desember 2022 Topsi skrev (1 time siden): Jeg ville hørt med en pastor, helst en som tror på.at det finnes engler og demoner, og tør å face dem og befale dem ut i Jeus navn. Ikke alle prester er istand til dette Ingen prester er i stand til det… De er teologer. 1
Nattens rytter Skrevet 19. desember 2022 #12 Skrevet 19. desember 2022 https://www.dagbladet.no/nyheter/nordens-eneste-offisielle-eksorsist/76093554
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #13 Skrevet 19. desember 2022 Prest eller imam. Anonymkode: 12267...a6d 1
Nattens rytter Skrevet 19. desember 2022 #14 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Prest eller imam. Anonymkode: 12267...a6d Imamar driv vel ikkje med dette? Daoistar derimot …
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #15 Skrevet 19. desember 2022 Googlet husrenselse pris. Eller bare husrenselse, så finner du linker. Fant denne: Pris for husrens: Hjemmebesøk kr. 4500,- utenfor Drammen +bensin. Vil du se prisliste for mine tjenester. KLIKK HER ! https://www.skoger-naturterapi.com/index.php/alle-tjenester-prisliste-osv/nyttige-linker/8 Aldri kontaktet, så går ikke god for noen, bare googlet. Anonymkode: b02f1...582 2
Nattens rytter Skrevet 19. desember 2022 #16 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Googlet husrenselse pris. Eller bare husrenselse, så finner du linker. Fant denne: Pris for husrens: Hjemmebesøk kr. 4500,- utenfor Drammen +bensin. Vil du se prisliste for mine tjenester. KLIKK HER ! https://www.skoger-naturterapi.com/index.php/alle-tjenester-prisliste-osv/nyttige-linker/8 Aldri kontaktet, så går ikke god for noen, bare googlet. Anonymkode: b02f1...582 Er han godkjend av Vatikanet då?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #17 Skrevet 20. desember 2022 Rotemor skrev (7 timer siden): Psykolog? Lese bøker og øke kunnskap din evt. Å styrke intellektet og kunnskapsnivå gjør mirakler. Ok. Anonymkode: 0055e...34d 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #18 Skrevet 20. desember 2022 Topsi skrev (7 timer siden): Jeg ville hørt med en pastor, helst en som tror på.at det finnes engler og demoner, og tør å face dem og befale dem ut i Jeus navn. Ikke alle prester er istand til dette Jeg er ikke sikker på om jeg tør å tro på sånt selv, men jeg tror at det finnes ting jeg absolutt ikke kan forstå eller vite noe om. Vil bare vite om mulighetene mine. Takk for svar😊 Anonymkode: 0055e...34d
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #19 Skrevet 20. desember 2022 Kala skrev (6 timer siden): Har du forsøkt å bytte batterier i lekene? Relativt nye leker, men kan jo det😊 Anonymkode: 0055e...34d
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #20 Skrevet 20. desember 2022 Jeg ville forsøkt som noen over sa å bytte batterier, eventuelt kan du ta ut batteriene om det er kun disse som har "aktivitet". Er det noe overnaturlig så vil det uansett gi utslag på en eller annen måte. Et barn på 20 måneder som ler og babler med seg selv er vel ikke så rart i utgangspunktet. Som barn gikk jeg i søvne, opp til rundt 9 år gammel. Jeg kunne sitte i senga til foreldrene mine plutselig og tatt ut smykker av smykkeskrin og se på disse og bable med meg selv. De visste aldri om jeg var våken eller sov. Så kan jeg jo nevne ting jeg har opplevd opp gjennom årene: hjemmealene som 15-åring. Klokka 3 på natta starter stereoanlegget av seg selv å spille høy heavy metal musikk , jeg løp og tok ut kontakten og låste meg inne på soverommet mitt fordi jeg var så redd. Ellers kunne jeg titt og ofte høre at noen kom (lyd av ytterdør som lukkes), og så kom det noen like etter. Vardøger fikk jeg høre dette var. Ellers våknet jeg her en natt at en av skapdørene på kjøkkenet sto vid åpen. Det er et skap vi aldri bruker nesten. Jeg dobbeltsjekket med mannen min om han hadde åpnet det(det var ikke åpent da vi la oss). Og svaret var hvorfor han skulle åpne det hvis det ikke var noe han trengte der. Jeg ble også litt redd men det har liksom ikke skjedd noe annet her vi bor. Et sted vi bodde før falt en plakat ned på natta, men det følte jeg var mer naturlig da det kunne være tapen eller annet som ga etter plutselig. Konklusjonen er at jeg tror slike uforklarlige ting skjer fra en tid til en annen men som regel er det nok en naturlig forklaring, noen gang ikke. Det med barnet ville jeg ikke stresset så med men hvis andre ting skjer hver natt så ville jeg nok tenkt det var noe mer.. er det enkelthendelser så ville jeg bare forsøkt å glemme det. Drømmer osv kan komme og gå. Så der er det jo egentlig bare fantasien det står på. Anonymkode: 51cc4...ee5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå