AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #1 Skrevet 19. desember 2022 Hadde time med gynekolog for snart en uke siden. Tok celleprøve, generell sjekk og fikk satt inn spiral. Har ikke født. Gynekolog måtte skifte til mindre utstyr (jeg husker ikke hva det heter) underveis fordi hun så at det ble veldig vondt for meg. Selve celleprøven og innsetting av spiral gikk greit, men det før gjorde veldig vondt. Blødde litt etterpå, noe jeg forstod var normalt. Dette er første gang jeg har vært til en slik sjekk. Følte meg ganske herja med dagen etter. Blir bedre og bedre for hver dag, men føler fremdeles at jeg er sår inni meg. Har ikke hatt samleie etter undersøkelsen. Er det vanlig å kjenne noe nesten 1 uke senere? Anonymkode: accf0...a05
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #2 Skrevet 20. desember 2022 Har du hatt spiral tidligere, eller er det første gang? Tenker at det kanskje er den som gir deg en uvant følelse. Anonymkode: 28779...72f
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #3 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har du hatt spiral tidligere, eller er det første gang? Tenker at det kanskje er den som gir deg en uvant følelse. Anonymkode: 28779...72f Første gang. Føler meg myyye bedre i dag, så tror det går riktig vei 😊 Anonymkode: accf0...a05
svartkatt Skrevet 20. desember 2022 #4 Skrevet 20. desember 2022 Har alltid vært dårlig etter. Utenom sist gang. Da fikk jeg noe lokal bedøvelse før celleprøven. Det er sikkert verre om man er trangere. Både undersøkelse og prøver.. 🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå