AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #1 Skrevet 19. desember 2022 Hei. Opplever et stort etisk dilemma her, og vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. I helgen var vi flere som var på fest og etterhvert på nachspiel. Noen kjente jeg, andre ikke. En dame kjente jeg litt og pratet en del med henne. Hun var nylig blitt singel, og uttrykte begeistring for en annen fyr som var der. Han kjente jeg ikke fra før. Utover kvelden forsvinner begge disse. Vi trodde de var dratt, helt til en av de andre festdeltakerne går inn på et soverom og tar de på fersken midt i sexakten...! Fyren hadde blitt sint og truende mot han som fant dem, og forsvant fra festen like etterpå. Hun bare gråt og var flau over alt oppstyretog oppmerksomheten.. Så! Idag får jeg vite hvem han er. Og det viser seg da at han er samboeren til en tidligere kollega av meg! Og de venter barn sammen!!! Jeg føler slikt sinne mot han da jeg selv opplevde at min xmann var utro mot meg når jeg var hjemme med nyfødt baby. Jeg er totalt imot utroskap, og virkelig forakter folk som driver på på denne måten. Jeg vil virkelig si ifra til samboeren hans om dette, men er helt ærlig redd for hvordan han da kan reagere mot meg. Spesielt siden han ble så truende mot han som avslørte dem.. Jeg vil heller ikke vøre med i noe drama som egentlig ikke angår meg, men hun samboeren fortjener iallefall å få vite tenker jeg.. Kjæresten min mener vi ikke bør blande oss, at det ikke er vår kamp. At vi da bare får bråk. Jeg ser den siden også, men likevel.. Hva tenker dere jeg bør gjøre? Anonymkode: 7e9fe...214
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #2 Skrevet 19. desember 2022 KG vettu: Ikke bry deg om noen ting. La noen finne ut av ting selv. Putt pytt siden utroskap er så vanlig. Anonymkode: edfcd...77b 1
Myml1 Skrevet 19. desember 2022 #3 Skrevet 19. desember 2022 Om du kjenner denne kvinnen på en vennlig måte synst jeg du skal prate med henne om det 1
AnonymousBruker Skrevet 19. desember 2022 #4 Skrevet 19. desember 2022 (endret) Det var litt av en situasjon. Kan være fristende å fortelle det til kjæresten hennes, men samtidig, hva gir det deg, og er det verdt bryet? Er dette personer du virkelig bryr deg om, og mest sannsynlig kan det bli en mye større konflikt enn ønsket. I første omgang ville jeg ha lyttet til din kjæreste og gitt det tid, fordi det som han sier, det er ikke deres sak. Dersom det heller plager deg, og det er den fremtidige moren du tenker på, så kanskje vurdere både de positive og negative sidene om du forteller? Endret 19. desember 2022 av AnonymousBruker
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #5 Skrevet 19. desember 2022 Vær så snill og si i fra. Det er så utrolig vondt når en får vite at partner har vært utro - og så har alle andre visst om det lenge… Anonymkode: b0915...86b 4 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #6 Skrevet 19. desember 2022 Klart du burde si fra. Tenk om det var din mann, og ingen sa noe. Anonymkode: 6535b...f6e 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #7 Skrevet 19. desember 2022 La hun få vite det. Plis… Anonymkode: 7bc66...cec 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #8 Skrevet 19. desember 2022 Som en som selv er blitt bedratt ville jeg gjerne fått høre dette om det var meg. Jeg satt allerede med mistanker og mottok en liten dose gaslighting fra den utro fruen. Selv om ingen har lyst til å motta beskjeden er det utrolig mye bedre enn å være den ene som ikke vet. Om du vil gi den det gjelder en utvei fra en kjip samtale kan du ta kontakt fra en epostadresse satt opp for denne ene anledningen, og ikke identifisere deg. Om de vil snakke med deg mer og få mer detaljer kan de. Om de vil late som ingenting og slippe å forholde seg til det kan de det også. Anonymkode: b2e38...d0d 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #9 Skrevet 19. desember 2022 Jeg hadde definitivt sagt i fra. Det er ikke en hyggelig beskjed å overbringe men hun fortjener å vite det. Så råtten han er der hun bærer barnet hans og tror de har en god familie, og han puler rundt på andre så fort han får sjansen. Dette var neppe et engangstilfelle.. Si fra du, så hun ikke kaster bort år av livet på han! Anonymkode: 4d125...227 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #10 Skrevet 19. desember 2022 Si ifra!! Anonymkode: 3bd0e...579 2
Spanky Skrevet 19. desember 2022 #11 Skrevet 19. desember 2022 Send ham en mld og si at enten forteller han det selv, eller så gjør du det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå