AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #1 Skrevet 19. desember 2022 Jeg hadde rett. Tog er et upålitelig transportmiddel. Jeg er så glad jeg valgte å bli boende i Oslo så slipper jeg å tenke på signalfeil o.l. Det er t-banen som er det klart mest pålitelige transportmiddelet. Også kommer trikken/bussen på plass nr. 2 som følge av forsinkelses skapt av kø o.l. Anonymkode: d8011...8fd 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #2 Skrevet 19. desember 2022 Som tidligere pendler Moss-Oslo er jeg bare så ufattelig glad for å ha byttet jobb og nå kan kjøre bil til og fra. Slik burde det ikke være, men etter 15 år med elendighet priser jeg meg lykkelig hver eneste dag over min nye hverdag, speilglatte veier og snøkaos til tross. Jeg har testet den nye Follobanen og det var kjempebra. 2 avganger i timen og 11 minutter kortere reisetid. Synd det ikke fungerer. Anonymkode: 26bf8...53d 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #3 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg hadde rett. Tog er et upålitelig transportmiddel. Jeg er så glad jeg valgte å bli boende i Oslo så slipper jeg å tenke på signalfeil o.l. Det er t-banen som er det klart mest pålitelige transportmiddelet. Også kommer trikken/bussen på plass nr. 2 som følge av forsinkelses skapt av kø o.l. Anonymkode: d8011...8fd Ok Anonymkode: c11ed...273
Gjest Ærlige Ærna Skrevet 19. desember 2022 #4 Skrevet 19. desember 2022 Ufattelig dårlig og lite tillitsvekkende, spesielt etter episoden i Romeriksporten for bare en uke siden.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #5 Skrevet 19. desember 2022 Har lagt merke til at nå som flere har blitt lokket til å bruke toget så startes arbeidet med å fjerne parkeringen på togstasjonene og legge ned en del bussruter som også går til togstasjonene. Den grønne politikken er folkefiendtlig. Straks de får folk med på politikken til tross for tidsmessige og praktiske ulemper og utfordringer, så velger de å gjøre det enda mer vanskelig folk folk å få gjennomføre. Anonymkode: aaaa6...204 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå