Gå til innhold

Negative reaksjoner på ett bilde på Facebook. Noe å reagere på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kamerat av meg er åpen homofil etter en lang, lang kamp.

Han har nå vært sammen med sin kjæreste i 10 år. De har vært åpne i rundt 8år.

Begge har god utdanning, min venn har Phd, og hans kjæreste fikk nettopp sin Phd.

I annledningen av dette tok de masse bilder og noen ble lagt ut i sosiale medier.

Ett av bildene ble mye omtal og fikk negative reaksjoner.. Ett bilde hvor de kysser foran ett vindu hvor det står: "I licked it, so it is mine." .

Ville du bli provosert av det?

Anonymkode: 52250...ae3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg blitt det?

Anonymkode: e14ac...99c

• Liker 16
Skrevet

Nei. Så hyggelig! Er hva jeg hadde tenkt og kommentert 😊❤🩷🧡💛💚💙🩵💜

Anonymkode: dc162...b1c

• Liker 3
Skrevet

Ikke blitt provosert, men litt overrasket, da jeg vil tro at dem godt vet at teksten kan tolkes som den referer til oralsex. Så blitt overrasket, men hadde sikkert ikke fått med meg teksten, og bare tatt å lagt til en hyggelig kommentar.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Ville man reagert om jeg, en mann på omtrent 50, skrev noe lignende på min FB sammen med min kjæreste?

Edit: For å svare på spørsmålet, jeg ville ikke blitt det minste provosert. 

Endret av Tiuren
  • Liker 1
Skrevet

Det høres ut som om de burde renske litt opp i venneliste si på FB, venner mobber ikke venner. 

Anonymkode: c0e39...8c1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke alt passer å legge ut på Facebook. 

Anonymkode: fa52f...f41

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke mobbing overhodet vil jeg si....

Uttrykket brukes jo om så mangt, men humoristisk.

Skrevet

Ta her.

Jeg liker bildet meget godt og det er ett bra bilde tatt.

Jeg har også kjent den ene fra før han/de kom ut. Det var veldig vanskelig for dem begge på grunn av at begge kommer fra katolske land ( Polen og Spania).

De har slitt med fordommer og hets  og de har kommet over det, sammen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Begge har god utdanning, min venn har Phd, og hans kjæreste fikk nettopp sin Phd.

I annledningen av dette tok de masse bilder og noen ble lagt ut i sosiale medier.

Ett av bildene ble mye omtal og fikk negative reaksjoner.. Ett bilde hvor de kysser foran ett vindu hvor det står: "I licked it, so it is mine." .

Her var det mye informasjon som ikke var relevant for problemstillingen...

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Herregud så hårsårt.

Anonymkode: 6c116...22a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ta her.

Jeg liker bildet meget godt og det er ett bra bilde tatt.

Jeg har også kjent den ene fra før han/de kom ut. Det var veldig vanskelig for dem begge på grunn av at begge kommer fra katolske land ( Polen og Spania).

De har slitt med fordommer og hets  og de har kommet over det, sammen.

Syns ikke bilder av et lykkelig homofilt par  er ille  i det hele tatt . Men forstår INGENS pars behov , uansett legning , å legge ut tekster som referer til sex , på Facebook . Har mange homofile venner , noen gift med surrogatbarn og . Men aldri sett de skrive noe nedrig eller ekstremt privat . 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg fikk overraskende og sur smiley på kommentar da jeg ble forlovet. Disse to jentene var venner av min eks. Jeg hadde vært med ny partner i 2 år, single fra eksen i 1 år før jeg møtte ny. Så jeg syns det var så spesielt at noen svarte slik på en forlovelse at jeg fjernet de som "venner." 

Anonymkode: 0c44a...7d5

• Liker 2
Skrevet
NiceOrNothing skrev (9 timer siden):

Syns ikke bilder av et lykkelig homofilt par  er ille  i det hele tatt . Men forstår INGENS pars behov , uansett legning , å legge ut tekster som referer til sex , på Facebook . Har mange homofile venner , noen gift med surrogatbarn og . Men aldri sett de skrive noe nedrig eller ekstremt privat . 

Var den seksuelt ladet? Det er det barn sier som kjeks, liksom.

Anonymkode: 45adb...d89

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hadde ikke brydd meg. Men de bør fjerne de som spyr ut kvalme fra vennelistene sine. 

Endret av Mamajune11
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Var den seksuelt ladet? Det er det barn sier som kjeks, liksom.

Anonymkode: 45adb...d89

Okay, da misforsto jeg 

Skrevet

Jeg synes det var en morsom kommentar. :) Nettopp på grunn av at det er det barn sier. 

Anonymkode: ae507...0d3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg synes det var en morsom kommentar. :) Nettopp på grunn av at det er det barn sier. 

Anonymkode: ae507...0d3

Jeg tolker den seksuelt. aldri hørt barn bruke begrepet...........................................

Anonymkode: 7a2b0...677

Skrevet
NiceOrNothing skrev (11 timer siden):

"I licked it, so its mine" er ikke referert til sex.

Det er en referanse til at man sleiker på kakestykker eller mat sånn at andre ikke vil spise maten.

Nå fårru gi rei

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...