AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #1 Skrevet 19. desember 2022 En kamerat av meg er åpen homofil etter en lang, lang kamp. Han har nå vært sammen med sin kjæreste i 10 år. De har vært åpne i rundt 8år. Begge har god utdanning, min venn har Phd, og hans kjæreste fikk nettopp sin Phd. I annledningen av dette tok de masse bilder og noen ble lagt ut i sosiale medier. Ett av bildene ble mye omtal og fikk negative reaksjoner.. Ett bilde hvor de kysser foran ett vindu hvor det står: "I licked it, so it is mine." . Ville du bli provosert av det? Anonymkode: 52250...ae3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #2 Skrevet 19. desember 2022 Nei, hvorfor skulle jeg blitt det? Anonymkode: e14ac...99c 16
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #3 Skrevet 19. desember 2022 Nei. Så hyggelig! Er hva jeg hadde tenkt og kommentert 😊❤🩷🧡💛💚💙🩵💜 Anonymkode: dc162...b1c 3
Fremmed fugl Skrevet 19. desember 2022 #5 Skrevet 19. desember 2022 Ikke blitt provosert, men litt overrasket, da jeg vil tro at dem godt vet at teksten kan tolkes som den referer til oralsex. Så blitt overrasket, men hadde sikkert ikke fått med meg teksten, og bare tatt å lagt til en hyggelig kommentar. 2 3
Tiuren Skrevet 19. desember 2022 #6 Skrevet 19. desember 2022 (endret) Ville man reagert om jeg, en mann på omtrent 50, skrev noe lignende på min FB sammen med min kjæreste? Edit: For å svare på spørsmålet, jeg ville ikke blitt det minste provosert. Endret 19. desember 2022 av Tiuren 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #7 Skrevet 19. desember 2022 Det høres ut som om de burde renske litt opp i venneliste si på FB, venner mobber ikke venner. Anonymkode: c0e39...8c1 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #8 Skrevet 19. desember 2022 Ikke alt passer å legge ut på Facebook. Anonymkode: fa52f...f41 3 1
*Mocca* Skrevet 19. desember 2022 #9 Skrevet 19. desember 2022 Ikke mobbing overhodet vil jeg si.... Uttrykket brukes jo om så mangt, men humoristisk.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #10 Skrevet 19. desember 2022 Ta her. Jeg liker bildet meget godt og det er ett bra bilde tatt. Jeg har også kjent den ene fra før han/de kom ut. Det var veldig vanskelig for dem begge på grunn av at begge kommer fra katolske land ( Polen og Spania). De har slitt med fordommer og hets og de har kommet over det, sammen. Anonymkode: 52250...ae3
Mezzosoprena Skrevet 19. desember 2022 #11 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): En kamerat av meg er åpen homofil etter en lang, lang kamp. Han har nå vært sammen med sin kjæreste i 10 år. De har vært åpne i rundt 8år. Begge har god utdanning, min venn har Phd, og hans kjæreste fikk nettopp sin Phd. I annledningen av dette tok de masse bilder og noen ble lagt ut i sosiale medier. Ett av bildene ble mye omtal og fikk negative reaksjoner.. Ett bilde hvor de kysser foran ett vindu hvor det står: "I licked it, so it is mine." . Ville du bli provosert av det? Anonymkode: 52250...ae3 Her var det mye informasjon som ikke var relevant for problemstillingen... 1 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #12 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): En kamerat av meg er åpen homofil etter en lang, lang kamp. Han har nå vært sammen med sin kjæreste i 10 år. De har vært åpne i rundt 8år. Begge har god utdanning, min venn har Phd, og hans kjæreste fikk nettopp sin Phd. I annledningen av dette tok de masse bilder og noen ble lagt ut i sosiale medier. Ett av bildene ble mye omtal og fikk negative reaksjoner.. Ett bilde hvor de kysser foran ett vindu hvor det står: "I licked it, so it is mine." . Ville du bli provosert av det? Anonymkode: 52250...ae3 Herregud så hårsårt. Anonymkode: 6c116...22a
NiceOrNothing Skrevet 19. desember 2022 #13 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ta her. Jeg liker bildet meget godt og det er ett bra bilde tatt. Jeg har også kjent den ene fra før han/de kom ut. Det var veldig vanskelig for dem begge på grunn av at begge kommer fra katolske land ( Polen og Spania). De har slitt med fordommer og hets og de har kommet over det, sammen. Anonymkode: 52250...ae3 Syns ikke bilder av et lykkelig homofilt par er ille i det hele tatt . Men forstår INGENS pars behov , uansett legning , å legge ut tekster som referer til sex , på Facebook . Har mange homofile venner , noen gift med surrogatbarn og . Men aldri sett de skrive noe nedrig eller ekstremt privat . 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #14 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): En kamerat av meg er åpen homofil etter en lang, lang kamp. Han har nå vært sammen med sin kjæreste i 10 år. De har vært åpne i rundt 8år. Begge har god utdanning, min venn har Phd, og hans kjæreste fikk nettopp sin Phd. I annledningen av dette tok de masse bilder og noen ble lagt ut i sosiale medier. Ett av bildene ble mye omtal og fikk negative reaksjoner.. Ett bilde hvor de kysser foran ett vindu hvor det står: "I licked it, so it is mine." . Ville du bli provosert av det? Anonymkode: 52250...ae3 Jeg fikk overraskende og sur smiley på kommentar da jeg ble forlovet. Disse to jentene var venner av min eks. Jeg hadde vært med ny partner i 2 år, single fra eksen i 1 år før jeg møtte ny. Så jeg syns det var så spesielt at noen svarte slik på en forlovelse at jeg fjernet de som "venner." Anonymkode: 0c44a...7d5 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #15 Skrevet 20. desember 2022 NiceOrNothing skrev (9 timer siden): Syns ikke bilder av et lykkelig homofilt par er ille i det hele tatt . Men forstår INGENS pars behov , uansett legning , å legge ut tekster som referer til sex , på Facebook . Har mange homofile venner , noen gift med surrogatbarn og . Men aldri sett de skrive noe nedrig eller ekstremt privat . Var den seksuelt ladet? Det er det barn sier som kjeks, liksom. Anonymkode: 45adb...d89 4
Mamajune11 Skrevet 20. desember 2022 #16 Skrevet 20. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): En kamerat av meg er åpen homofil etter en lang, lang kamp. Han har nå vært sammen med sin kjæreste i 10 år. De har vært åpne i rundt 8år. Begge har god utdanning, min venn har Phd, og hans kjæreste fikk nettopp sin Phd. I annledningen av dette tok de masse bilder og noen ble lagt ut i sosiale medier. Ett av bildene ble mye omtal og fikk negative reaksjoner.. Ett bilde hvor de kysser foran ett vindu hvor det står: "I licked it, so it is mine." . Ville du bli provosert av det? Anonymkode: 52250...ae3 Hadde ikke brydd meg. Men de bør fjerne de som spyr ut kvalme fra vennelistene sine. Endret 20. desember 2022 av Mamajune11 1
NiceOrNothing Skrevet 20. desember 2022 #17 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Var den seksuelt ladet? Det er det barn sier som kjeks, liksom. Anonymkode: 45adb...d89 Okay, da misforsto jeg
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #18 Skrevet 20. desember 2022 Jeg synes det var en morsom kommentar. Nettopp på grunn av at det er det barn sier. Anonymkode: ae507...0d3 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #19 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg synes det var en morsom kommentar. Nettopp på grunn av at det er det barn sier. Anonymkode: ae507...0d3 Jeg tolker den seksuelt. aldri hørt barn bruke begrepet........................................... Anonymkode: 7a2b0...677
Bålkaffe Skrevet 20. desember 2022 #20 Skrevet 20. desember 2022 NiceOrNothing skrev (11 timer siden): Syns ikke bilder av et lykkelig homofilt par er ille i det hele tatt . Men forstår INGENS pars behov , uansett legning , å legge ut tekster som referer til sex , på Facebook . Har mange homofile venner , noen gift med surrogatbarn og . Men aldri sett de skrive noe nedrig eller ekstremt privat . "I licked it, so its mine" er ikke referert til sex. Det er en referanse til at man sleiker på kakestykker eller mat sånn at andre ikke vil spise maten. Nå fårru gi rei 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå