Gjest Julenissen Skrevet 13. desember 2005 #1 Del Skrevet 13. desember 2005 Ja. Her kan du spørre meg om julerelaterte ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxi Skrevet 13. desember 2005 #2 Del Skrevet 13. desember 2005 Får jeg mange pakker i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julenissen Skrevet 13. desember 2005 #3 Del Skrevet 13. desember 2005 Får jeg mange pakker i år? ← Slikt kan jeg ikke si her og nå. Det er jo flere dager igjen til julaften. Pass på å vær snill du. God jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 13. desember 2005 #4 Del Skrevet 13. desember 2005 Hvordan lager jeg risgrøt uten å brenne melka i kjelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 13. desember 2005 #5 Del Skrevet 13. desember 2005 Hvordan får du levert så mange julegaver til så mange snille barn på en natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 13. desember 2005 #6 Del Skrevet 13. desember 2005 Hvordan lager jeg risgrøt uten å brenne melka i kjelen? ← Lav varme, teflonbelagt gryte, tresleiv og rør ofte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julenissen Skrevet 13. desember 2005 #7 Del Skrevet 13. desember 2005 Hvordan får du levert så mange julegaver til så mange snille barn på en natt? ← Først. Takk for svaret du ga til Cocopuff. Det var selfølgelig et godt svar. Så til ditt spørsmål. Det er mye fysikk inne i bildet men jeg skal prøve å forklare det enkelt. Ved hjelp av antimatierie og en roterende magnetismering så produserer jeg en singularitet, ikke ulikt et sort hull. Når så nissefar passerer igjennom denne singulariteten så beveger jeg meg fortere enn lysets hastighet. og siden tiden da er relativ så vil den sakne ned for meg og pga min tidsforskyvning så rekker jeg rundt til alle de snille barna med god margin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 13. desember 2005 #8 Del Skrevet 13. desember 2005 Lav varme, teflonbelagt gryte, tresleiv og rør ofte.. ← Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 13. desember 2005 #9 Del Skrevet 13. desember 2005 Hvordan har selveste Julenissen tid til å surfe på nettet midt i desember? :klø: Og hvordan har det seg at han registrerte seg på akkurat Kvinneguiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nissekjerringa Skrevet 13. desember 2005 #10 Del Skrevet 13. desember 2005 hei Nissen. Nå må du hjelpe meg. Skal på julehandel og køpe gave til min mann,men vet ikke hva. Nå er du mann,ser mange mannegaver nå før ul. Hva har du pakket inn til han mellom 40.45 år? En mann som er ung i sinn og skinn. Musikk/bøker er ikke aktuelt. Ei heller lukter/deodoranter. Det skal være noe til opp til tusen kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agbre Skrevet 14. desember 2005 #11 Del Skrevet 14. desember 2005 Kjære Nissen Hva ønsker du deg til jul da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 15. desember 2005 #12 Del Skrevet 15. desember 2005 Hei Julenissen, godt jeg fant deg! Får besøk av to små nevøer på 3 og 5 år på julaften, og de lurer på om du kommer innom? Grooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ????? Skrevet 16. desember 2005 #13 Del Skrevet 16. desember 2005 j......rar nisse da? her inviterer han til å komme med spørsmål, så gidder han ikke svare. Nissen: Du har sparken. prøv igjen neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 16. desember 2005 #14 Del Skrevet 16. desember 2005 Spørsmål: Hvor er nissen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. desember 2005 #15 Del Skrevet 16. desember 2005 han er ute å handler julegaver til oss snille jentene her inne. så han nemlig ute i gangen på kjøpesenteret der jeg jobber her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2005 #16 Del Skrevet 16. desember 2005 Har du noen kjekke sønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest personlig Skrevet 16. desember 2005 #17 Del Skrevet 16. desember 2005 Hvordan lager jeg risgrøt uten å brenne melka i kjelen? ← Den aller beste måten er å lage dynegrøt. Da koker du opp risen med vann, før du heller i melken som bare varmes opp. Deretter sette man den i stekeovnen i svak varme (ca 30 grader) i en tre-fire timer. Da slipper du å såt å passe på, røre, brenne fast osv. Og den blir mye, mye bedre! Mener oppskriften står på pakkene (Geisha grøtris i alle fall). Til julenissen: Hvorfor har du tatt på deg så mange reklameoppdrag for Coca-Cola? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juliett Skrevet 16. desember 2005 #18 Del Skrevet 16. desember 2005 skal jeg sitte her å vente på nissen, så er jua ferdig før jeg får begynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 16. desember 2005 #19 Del Skrevet 16. desember 2005 Hvordan lager jeg risgrøt uten å brenne melka i kjelen? ← Ååååååhhh, det lurte jeg på også, får det søren meg aldri til! Og så lurer jeg på hvor nissen bor, Drøbak eller Nordpolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julenissen Skrevet 17. desember 2005 #20 Del Skrevet 17. desember 2005 hei Nissen. Nå må du hjelpe meg. Skal på julehandel og køpe gave til min mann,men vet ikke hva. Nå er du mann,ser mange mannegaver nå før ul. Hva har du pakket inn til han mellom 40.45 år? En mann som er ung i sinn og skinn. Musikk/bøker er ikke aktuelt. Ei heller lukter/deodoranter. Det skal være noe til opp til tusen kroner. ← Hei hei nissekjerring. Hvis jeg var deg ville jeg kanskje pakket inn meg selv? Hvis det ikke er aktuelt vil jeg foreslå spillet monopol - artig for gutter i alle aldre. God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå