Gå til innhold

Har du som mann, ventet på en gift/opptatt kvinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skilte hun seg til slutt? Hvor lang tid ventet du? Hvordan var ventetiden? 

Anonymkode: d09f6...902

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kom på ungdomskole og der var det ei kjempepen jente med en 2 år eldre kjærest. Jeg tenkte at kjærester kommer og går i vår alder og smurte på godt med tålmodighet på slutten av ungdomskolen tenkte jeg at dette er nytteløst å vente på og vi skulle jo på videregående også. Hun er fortsatt en meget pen dame som holder seg bra og de lever sammen i beste velgående. Han er vel også en kjekk mann så vidt jeg kan bedømme så av og til varer kjærligheten fra ungdommen. 

Så det er ikke å kimse av ung kjærlighet. 

Skrevet

Ja. Jeg ventet i to år nesten uten noe kontakt. Jeg hadde ventet lengre, mye lengre om nødvendig. Har vært sammen i nærmere ti år nå og er mer lykkelige enn noensinne. 
Min beste investering i tillit. Hennes også sier hun.

Skrevet

Vel. Hun skulle gå for egen del, og jeg var bare en katalysator. Men etter et par år med hindringer og "hindringer", så ble hun værende. 

Anonymkode: 5e791...e1b

Gjest Vitalogy
Skrevet (endret)

Njææ. Jeg pleiet sosial-intim omgang med ei dame en gang som først et stykke ut i datingen fortalte at hun egentlig hadde samboer. Hun var på vei ut av forholdet, sa hun, og ville at vi skulle fortsette datingen. Jeg kalte en henne et par stygge ord og ba henne dra til Blokksberg. Møtte henne aldri siden, men via en felles bekjent fikk jeg vite at det var sant det hun sa om exiten fra samboeren. Men jeg dater ikke noen som er utro.

Endret av Vitalogy
Skrevet

Jeg er kvinne, men hadde en som ventet på meg i to år da jeg og eksen brukte en del tid på å gå ifra hverandre pga økonomi og barn. Jeg og eksen var ikke kjærester og datet andre i disse årene da. Vi er lykkelige samboere i dag.

Anonymkode: f8a00...abc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...