AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #1 Skrevet 19. desember 2022 Dere trenger uansett ikke å pynte dere noe særlig og kan være naturlige. Dere ødelegger for mindre pene damer som meg som ikke har noe annet valg. Man kan jo slutte å pynte seg, men da blir man usynlig. Anonymkode: 0c9db...4e6
AnonymousBruker Skrevet 19. desember 2022 #2 Skrevet 19. desember 2022 Hva er en pen dame? Hvorfor er du mindre pen enn andre? De som pynter seg, gjør det ikke nødvendigvis for andre eller trekke andre ned, men ofte for å kun gjøre det for seg selv. La de få bestemme over seg selv... 2
Navani Skrevet 19. desember 2022 #3 Skrevet 19. desember 2022 Hva med å slutte å bry seg så mye om hva andre gjør? Jeg sminker meg noen få ganger i året, liker ikke å bruke tid på det til vanlig, men syns det er gøy å pynte meg iblant. Jeg gjør det fordi jeg har lyst, ikke fordi andre skal bli påvirket av det. Du må jobbe på selvtilliten din om du syns andres personlige valg påvirker deg. 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #4 Skrevet 19. desember 2022 AnonymousBruker skrev (1 minutt siden): Hva er en pen dame? Hvorfor er du mindre pen enn andre? De som pynter seg, gjør det ikke nødvendigvis for andre eller trekke andre ned, men ofte for å kun gjøre det for seg selv. La de få bestemme over seg selv... De som er mindre pene blir mindre pene uansett når de peneste pynter seg. Anonymkode: 0c9db...4e6 2
MortenMunkholm Skrevet 19. desember 2022 #5 Skrevet 19. desember 2022 Hva skal pene menn gjøre? Spise masse sjokolade og drikke øl hver dag?
Gjest Raptuss Skrevet 19. desember 2022 #6 Skrevet 19. desember 2022 Jeg er ikke pen og ikke pynter jeg meg noe særlig heller, det går faktisk helt fint.
AnonymousBruker Skrevet 19. desember 2022 #7 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De som er mindre pene blir mindre pene uansett når de peneste pynter seg. Det er jo bare meninger og ikke nødvendigvis sant. Jeg synes ofte at naturlige fjes er penere enn sminkete. Jeg mener derfor at pyntete IKKE er penere enn ikke-pyntete i de aller fleste tilfeller.
flusa Skrevet 19. desember 2022 #8 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere trenger uansett ikke å pynte dere noe særlig og kan være naturlige. Dere ødelegger for mindre pene damer som meg som ikke har noe annet valg. Man kan jo slutte å pynte seg, men da blir man usynlig. Anonymkode: 0c9db...4e6 Jeg sier ikke at jeg er pen, men jeg sminker meg og steller meg for å føle meg mere vel. Det burde du også gjøre. Du trenger jo ikke nødvendigvis å sminke deg for å føle deg vel.
c_buk Skrevet 19. desember 2022 #9 Skrevet 19. desember 2022 Det gjør jo saken bare verre. Da ser man jo at de faktisk er pene og ikke bare har tegnet et nytt ansikt på utsiden av sitt eget.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #10 Skrevet 19. desember 2022 Jeg pynter meg når jeg skal noe. Date, julebord, fest eller andre fornøyeligheter. Alle andre dager gjør jeg det ikke. Anonymkode: fe881...581
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #11 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere trenger uansett ikke å pynte dere noe særlig og kan være naturlige. Dere ødelegger for mindre pene damer som meg som ikke har noe annet valg. Man kan jo slutte å pynte seg, men da blir man usynlig. Anonymkode: 0c9db...4e6 Det gjør jeg som jeg vil med faktisk. Anonymkode: 4494c...0f4 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #12 Skrevet 19. desember 2022 flusa skrev (1 time siden): Jeg sier ikke at jeg er pen, men jeg sminker meg og steller meg for å føle meg mere vel. Det burde du også gjøre. Du trenger jo ikke nødvendigvis å sminke deg for å føle deg vel. c_buk skrev (1 time siden): Det gjør jo saken bare verre. Da ser man jo at de faktisk er pene og ikke bare har tegnet et nytt ansikt på utsiden av sitt eget. Disse to skjønte jeg ikke. ?? Ts Anonymkode: 0c9db...4e6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #13 Skrevet 19. desember 2022 Jeg er pen, sminker meg og er velkledd! For en glede 🤩 Anonymkode: b371e...b35 2 1
c_buk Skrevet 19. desember 2022 #14 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Disse to skjønte jeg ikke. ?? Ts Anonymkode: 0c9db...4e6 Hvis de som er naturlig pene ikke sminker seg, så vil de jo fortsatt ta all oppmerksomheten. De er fortsatt pene. Faktisk mer pene når man ser at det er naturlig og ikke sminke. 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #15 Skrevet 19. desember 2022 c_buk skrev (36 minutter siden): Hvis de som er naturlig pene ikke sminker seg, så vil de jo fortsatt ta all oppmerksomheten. De er fortsatt pene. Faktisk mer pene når man ser at det er naturlig og ikke sminke. Men vi som er mindre pene ville sett litt penere ut enn nå , når de peneste også bruker sminke. Anonymkode: 0c9db...4e6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #16 Skrevet 19. desember 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Dere trenger uansett ikke å pynte dere noe særlig og kan være naturlige. Dere ødelegger for mindre pene damer som meg som ikke har noe annet valg. Man kan jo slutte å pynte seg, men da blir man usynlig. Anonymkode: 0c9db...4e6 Menne jeg er så pen at det ser ut som om jeg har sminket meg likevel . Hvis du sier hvor du pleier å være ute så kan jeg passe på at jeg ikke er der samtidig sånn at ikke du får meg til å se enda penere ut. Fordi det er så slitsomt. Det er jo ikke hyggelig for deg heller fordi avstanden i skjønnheten blir enda større. Jeg pynter meg nesten ikke , men skal pynte meg litt til jul. Jeg lover å holde meg inne hvis du lover å ikke se på meg inn gjennom vinduet. For da kan jeg ikke hjelpe deg. Også for det er egentlig litt frekt . Anonymkode: 07b84...807 1
c_buk Skrevet 19. desember 2022 #17 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Men vi som er mindre pene ville sett litt penere ut enn nå , når de peneste også bruker sminke. Anonymkode: 0c9db...4e6 Nope. Naturlig pene folk er like pene, om ikke mer, uten sminke. Tap-tap situasjon. 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #18 Skrevet 19. desember 2022 c_buk skrev (29 minutter siden): Nope. Naturlig pene folk er like pene, om ikke mer, uten sminke. Tap-tap situasjon. Så bør de pene kle seg litt mer slaskete og ha fett hår litt oftere. Anonymkode: 0c9db...4e6 1
c_buk Skrevet 19. desember 2022 #19 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så bør de pene kle seg litt mer slaskete og ha fett hår litt oftere. Anonymkode: 0c9db...4e6 Hva med en papirpose over hodet og en svart avfallssekk med rockering på innsiden som kjole? 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #20 Skrevet 19. desember 2022 c_buk skrev (7 minutter siden): Hva med en papirpose over hodet og en svart avfallssekk med rockering på innsiden som kjole? Åjavel. Nå snakker jeg om folk som ikke er naturlig pene, ikke om overvekt. Jeg er normalvektig, men stygg. Anonymkode: 0c9db...4e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå