Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2005 #1 Skrevet 13. desember 2005 JEG ER SÅ GLAD!!! :) JEG ER SÅÅ GLAD I LIVET MITT (, og det til tross for at jeg - ikke har hatt sex på snart seks måneder,..wow! - ikke har fått slått kloa i han jeg er interessert i... - har krøller - huden min har slått seg vrang igjen) men sånn helt seriøst.... I LOVE MY LIFE!!!! :D Jeg er frisk som en fisk, har null hull i tennene (har vært hos tannlegen), det er snart jul (jul=fest med venner), er på flyttefot, har ny jobb som venter, har bursdag like over nyttår,,...oh jeee...masse på en gang! (og ja, kanskje jeg får meg mann i julegave, haha ) Har det supert, og vet det blir bare suprere fremover....juhu!! :D måtte bare dele det med noen...jeg stråler om dagene!! :D :D *drysse glad-støv over hele kg-gjengen*
Gjest Skauta Skrevet 13. desember 2005 #2 Skrevet 13. desember 2005 Jeg kan gjøre deg meget mektigere gladere, hvis du vil spise middag med meg
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #6 Skrevet 13. desember 2005 Nå kjente jeg at det smittet! jeg ble glad jeg også! Takk!
Gjest Sabia Skrevet 14. desember 2005 #9 Skrevet 14. desember 2005 *drysse glad-støv over hele kg-gjengen* ← Mottas med stor takk Deilig å lese et så positivt innlegg - det smitter!! Jeg sitter her og smiler..
nostalgia Skrevet 16. desember 2005 #12 Skrevet 16. desember 2005 Herlig innlegg! Fikk fart på smilemusklene, ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå