AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #1 Skrevet 19. desember 2022 Jeg har en kjæreste som jeg har et godt, nært og sunt forhold med. Vi har et avstandsforhold, og møtes derfor bare i feriene. Jeg gruer meg til feriene fordi alle forventer så mye av meg fra alle kanter og det gjør meg så sliten. Nå utrykkte mamma og broren min at de ikke likte så godt at han var hos oss « hele tiden», etterfulgt av å si nevne venninner som er « hyggeligere å ha besøk av». Jeg er den eneste i familien som har kommt hjem med kjæreste, og det er vanskelig for meg å i det hele tatt klemme kjæresten min fremfor familien min, fordi vi ikke er oppvokst med nærhet i familien. Og jeg føler jeg er en dårlig kjæreste fordi jeg må lyve og si at vi skal gjøre familiegreier og må si at jeg vil være alene, når det egentlig er de som vil det. Kunne virkelig ønske han hadde vært 100% velkommen i familien. Noen som har lignende problemer? Synst det er vondt å lyve og avlyse avtaler Anonymkode: 33367...462 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #2 Skrevet 19. desember 2022 Flytt ut? Anonymkode: 13598...150 3 8
AnonymousBruker Skrevet 19. desember 2022 #3 Skrevet 19. desember 2022 (endret) Hos oss er det det stikk motsatte. Her er dørene åpne for kjæresten, men forstår at ikke alle hjem er sånt. Hvor gammel er du? Hadde det vært aktuelt å ta litt avstand fra familien, eller i hvert fall prioritere kjæresten når dere først faktisk har tid? Tror veldig mange sliter med å balansere familie og kjæreste... Endret 19. desember 2022 av AnonymousBruker 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #4 Skrevet 19. desember 2022 Moren din har lov til å bestemme hvem som kommer på besøk i hennes hus. Hvis du vil bestemme selv må du få deg ditt eget hus. Anonymkode: 7ae46...df5 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #5 Skrevet 19. desember 2022 Lei dere et sted, eller vær hos ham. Anonymkode: 0efe9...744 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #6 Skrevet 19. desember 2022 Er dette din mors klønete måte å si at besøk på dagtid er hyggelig (ref. venninnebesøk er hyggelig, fordi de drar hjem på kvelden), mens overnattingsbesøk ikke er ønskelig? Anonymkode: 9d2e4...ab2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå