AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #1 Skrevet 19. desember 2022 Noen som har hatt ons, som egentlig ikke var spesielt lysten, og som heller ikke fikk noen god sexopplevelse ut av det? Kanskje du var utro også mot den du elsket? Noen menn med slik erfaring? Anonymkode: 7662d...608
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #2 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen menn med slik erfaring? Du mener at ikke kvinner har slik erfaring ? Anonymkode: 12a72...763 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #3 Skrevet 19. desember 2022 Som regel blir det kun en dårlig erfaring og med bismak i munnen dersom man blir for revet med eller har fått for mye innabords og man ryker på en smell og ligger med ei som ikke ser spesielt bra ut. Ingen forskjell på singel eller utro. Man angrer ikke om dama var digg. Anonymkode: 7f7ee...54e 1 1
feliek54 Skrevet 19. desember 2022 #4 Skrevet 19. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noen som har hatt ons, som egentlig ikke var spesielt lysten, og som heller ikke fikk noen god sexopplevelse ut av det? Kanskje du var utro også mot den du elsket? Noen menn med slik erfaring? Anonymkode: 7662d...608 Jeg har hat noen ONs og for meg har det vert fint mer eller mindre hver gang, men jeg snakket en del først og derfor har det fungert med nytelse Endret 19. desember 2022 av feliek54 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #5 Skrevet 19. desember 2022 Begriper ikke dette er bra med villt fremmede. Nei fri og bevare meg vel. Jeg har egenverdi og elsker meg såpass høyt at dette er bare vemmelig. Mange rare folk i verden. Anonymkode: fce04...2b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå