AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #1 Skrevet 19. desember 2022 Her feiret jeg med min mor og mi mor. Mi mor ville ha kalkun, min bror ville ha juleskinke og jeg ville ha tosk. Det vi ble enige om var.... Chicken tikka Masala! Anonymkode: 4d07b...8c1 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #2 Skrevet 19. desember 2022 Her har jeg aldri hatt noe annet enn pinnekjøtt eller svineribbe. Anonymkode: 4eb64...4fc
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #4 Skrevet 19. desember 2022 Ei venninne av meg hadde kjøttkaker et år. De hadde glemt å vanne ut pinnekjøttet... så da ble det noe de hadde i fryseren. Anonymkode: b71d7...a18 1
Sommer2464 Skrevet 19. desember 2022 #5 Skrevet 19. desember 2022 For meg er det rarreste jeg har hatt ikke noe annet enn det tradisjonelle pinnekjøtt siden jeg aldri har spist noe annet enn tradisjonell julemiddag og nesten bare spist ribbe på julaften.
ToveM Skrevet 19. desember 2022 #6 Skrevet 19. desember 2022 Julen 1979, au-pair i Frankrike. Baguett med norsk røkelaks. "Familien" min var veldig fornøyd med at de hadde klart å få tak i norsk laks. Skal sies at han jobbet innen restaurant bransjen. 0 3
Daria Skrevet 19. desember 2022 #8 Skrevet 19. desember 2022 Vegisterkaker når jeg har feiret julaften hos veganer-lillebror. Med tradisjonelt juletilbehør og sånn sett veldig lite rart, men det er eneste gang jeg ikke har hatt ribbe på julaften, så alt er jo relativt...
Summeer Skrevet 19. desember 2022 #9 Skrevet 19. desember 2022 Da jeg ikke fikk julemiddag hos svigers en gang! Jeg hadde 6mnd gammel baby som slo seg vrang så jeg satt på et soverom og ammet i halvannen time mens resten av storfamilien spiste. Ingen hadde tenkt på å ta av en porsjon til meg (mannen satt med de tre andre barna våre, så skjønner godt han ikke kom på å legge av mat til meg). Så da jeg kom ned igjen så var alle fat tomme. Svigermor hadde jo freaket helt ut om hun hadde fått vite det, så jeg smugspiste brødskiver hele kvelden hver gang hun gikk ut av rommet. Jeg ammet jo, så jeg var helt utsultet. 3 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #10 Skrevet 20. desember 2022 Det må bli bare potet og saus, som ung voksen, i en litt spesiell medisinsk situasjon for ca ti år siden. Det var jo stusselig, men lite å gjøre noe med akkurat da. Anonymkode: 965a7...d2b
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #11 Skrevet 20. desember 2022 Summeer skrev (23 timer siden): Da jeg ikke fikk julemiddag hos svigers en gang! Jeg hadde 6mnd gammel baby som slo seg vrang så jeg satt på et soverom og ammet i halvannen time mens resten av storfamilien spiste. Ingen hadde tenkt på å ta av en porsjon til meg (mannen satt med de tre andre barna våre, så skjønner godt han ikke kom på å legge av mat til meg). Så da jeg kom ned igjen så var alle fat tomme. Svigermor hadde jo freaket helt ut om hun hadde fått vite det, så jeg smugspiste brødskiver hele kvelden hver gang hun gikk ut av rommet. Jeg ammet jo, så jeg var helt utsultet. Det var dårlig gjort av de andre. Anonymkode: d4c6e...06c 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #12 Skrevet 20. desember 2022 Summeer skrev (23 timer siden): Da jeg ikke fikk julemiddag hos svigers en gang! Jeg hadde 6mnd gammel baby som slo seg vrang så jeg satt på et soverom og ammet i halvannen time mens resten av storfamilien spiste. Ingen hadde tenkt på å ta av en porsjon til meg (mannen satt med de tre andre barna våre, så skjønner godt han ikke kom på å legge av mat til meg). Så da jeg kom ned igjen så var alle fat tomme. Svigermor hadde jo freaket helt ut om hun hadde fått vite det, så jeg smugspiste brødskiver hele kvelden hver gang hun gikk ut av rommet. Jeg ammet jo, så jeg var helt utsultet. Merkelig å ikke ha noe til overs tenker jeg.. Anonymkode: b5234...16a 7 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #13 Skrevet 20. desember 2022 Summeer skrev (23 timer siden): Da jeg ikke fikk julemiddag hos svigers en gang! Jeg hadde 6mnd gammel baby som slo seg vrang så jeg satt på et soverom og ammet i halvannen time mens resten av storfamilien spiste. Ingen hadde tenkt på å ta av en porsjon til meg (mannen satt med de tre andre barna våre, så skjønner godt han ikke kom på å legge av mat til meg). Så da jeg kom ned igjen så var alle fat tomme. Svigermor hadde jo freaket helt ut om hun hadde fått vite det, så jeg smugspiste brødskiver hele kvelden hver gang hun gikk ut av rommet. Jeg ammet jo, så jeg var helt utsultet. Er det ikke normalt å lage en god del så man har rester i tillegg? Veldig merkelig opplegg Anonymkode: f1056...a25 1 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #14 Skrevet 20. desember 2022 Risengrynsgrøt. Var på jobb, og beboeren elsket risengrynsgrøt over all annen mat, så da fikk h*n selvfølgelig bestemme at vi skulle spise det på julaften 🥰 Anonymkode: 40764...ad0 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #15 Skrevet 20. desember 2022 Pølse i brød 4 av 5 ble syke de siste dagene før jul, så vi ble hjemme i siste liten. På julaften så fikk vi en stor vannlekkasje på kjøkkenet, så mamma ga opp og "avlyste jula". Pappa sto på verandaen i snøværet å grillet pølser på selveste julaften. Det var mildt sagt spesielt og føltes ikke ut som jul i det hele tatt. Men ufattelig nok så var det ingen av oss som klagde over det. Anonymkode: 70adc...89c 3
Gjest Keikolina Skrevet 20. desember 2022 #16 Skrevet 20. desember 2022 Hatt grandis, helt greit. Nei, big one var det 😄
Summeer Skrevet 20. desember 2022 #17 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Merkelig å ikke ha noe til overs tenker jeg.. Anonymkode: b5234...16a Joda, men med 15 til bords når man er vant til å lage mat til 2 så skjønner jeg at man kan feilberegne. Og det hadde sikkert vært nok til at jeg også ble mett, men folk spiste jo godt. Etter det overtok vi og har julaften hos oss, og jeg lager alltid mer enn porsjonsberegningen sånn at restene går i romjula 😉 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #18 Skrevet 20. desember 2022 Kalkun. Har bestandig ribbe og pinnekjøtt julaften og kalkun nyttårsaften. Det ble helt feil. Anonymkode: f65a5...343
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #19 Skrevet 20. desember 2022 Koldtbord på jobb på vakt. Som slo ut hele skiftet med matforgiftning… Anonymkode: a5654...034 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #20 Skrevet 20. desember 2022 Russisk kaviar, krabber og reker hos vertsfamilien i Frankrike. Anonymkode: ba79c...14c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå