Hedilove Skrevet 19. desember 2022 #1 Skrevet 19. desember 2022 Hei! I det siste har jeg blitt veldig obsessed med en fyr, han gir ikke samme energy tilbake, bare før, ikke nå lenger. Og det irriterer meg, og får meg til å lure om han er gay siden han ikke liker meg tilbake. Jeg vil ha han sååååå bad sånn 1-10, 10! Jeg tenker på han 24/7. men hvis han faktisk hadde sagt «jeg elsker deg» og begynt å oppføre seg normalt hele tiden nå tror jeg legit ikke at jeg hadde likt han lenger eller hatt følelser for han, så betyr dette at jeg kun liker han fordi han ikke liker meg ? Og hvorfor er det i såfall sånn?
Gjest Raptuss Skrevet 19. desember 2022 #2 Skrevet 19. desember 2022 Du liker ikke han, du liker ideen om at han liker deg. Det er ditt eget selvbilde du dyrker her, ikke denne personen.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #3 Skrevet 19. desember 2022 Er ganske narsissistisk å tenke at han må være homofil bare fordi han ikke liker deg tilbake. Du har ikke rett på å bli likt av alle menn du liker. Høres jo ikke engang ut som du liker han men bare vil ha oppmerksomheten hans.. Du er vel i tenårene vil jeg tro og da har man mindre kontroll over følelsene sine så det er derfor du føler seg så besatt. Om ti år kommer du til å være flau og le av dette hehe.. Jada har vært der jeg også. Anonymkode: 58b77...036 16 1
Romilo Skrevet 19. desember 2022 #4 Skrevet 19. desember 2022 Egoet ditt er bare såra, det går over. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #5 Skrevet 19. desember 2022 Du går videre. Anonymkode: b78f8...818
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #6 Skrevet 19. desember 2022 På tide og få seg andre interesser? Anonymkode: 0d27e...686 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #7 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): På tide og få seg andre interesser? Anonymkode: 0d27e...686 Å lære seg norsk kunne jo vært en begynnelse 😏 Anonymkode: 17ec0...6fd 5 3 9
AnonymousBruker Skrevet 19. desember 2022 #8 Skrevet 19. desember 2022 Vent hva? Du liker han når han ikke viser interesse, men dersom han hadde sagt at han elsker deg, så liker du han ikke? Han burde holde seg unna deg, og du burde holde deg unna han. 1
Hedilove Skrevet 19. desember 2022 Forfatter #9 Skrevet 19. desember 2022 (endret) AnonymousBruker skrev (3 timer siden): Vent hva? Du liker han når han ikke viser interesse, men dersom han hadde sagt at han elsker deg, så liker du han ikke? Han burde holde seg unna deg, og du burde holde deg unna han. Ja, når han visste meg mye opperksomhet og sendte mange meldinger så var jeg ikke så fokusert eller intressert i han, han pleide å txte meg hver dag, jeg skrev litt og bare ignorerte han, og sa mye stygt til han. Men nå som han har slutta å like meg vil jeg at han skal like meg igjen bare jeg kan ditche han. Hvis jeg har fått han til å like meg en gang, så kan jeg gjøre det igjen, tar litt tid da siden jeg har vært tullete mot han. Jeg vil ikke ha han når han vil ha meg, men samtidig vil jeg ikke at han skal få seg kjæreste. Jeg kalte han simp osv, og han var enig. Jeg likte at jeg kunne kontollere han og leke med han på en måte, og nå kan jeg ikke gjøre det så jeg er sur. Endret 19. desember 2022 av Hedilove
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #10 Skrevet 19. desember 2022 2 minutter siden, Hedilove said: Ja, når han visste meg mye opperksomhet og sendte mange meldinger så var jeg ikke så fokusert eller intressert i han, han pleide å txte meg hver dag, jeg skrev litt og bare ignorerte han, og sa mye stygt til han. Men nå som han har slutta å like meg vil jeg at han skal like meg igjen bare jeg kan ditche han. Hvis jeg har fått han til å like meg en gang, så kan jeg gjøre det igjen, tar litt tid da siden jeg har vært tullete mot han. Jeg vil ikke ha han når han vil ha meg, men samtidig vil jeg ikke at han skal få seg kjæreste. Du bør jobbe med eget selvbilde. Du bruker ham for å føle deg bedre selv. Det er stygg oppførsel og viser at du egentlig har et sterkt behov for oppmerksomhet og bekreftelse. Så sterkt at du oppfører deg som en bitch for å få det. Anonymkode: d757d...e81 4
Hedilove Skrevet 19. desember 2022 Forfatter #11 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du bør jobbe med eget selvbilde. Du bruker ham for å føle deg bedre selv. Det er stygg oppførsel og viser at du egentlig har et sterkt behov for oppmerksomhet og bekreftelse. Så sterkt at du oppfører deg som en bitch for å få det. Anonymkode: d757d...e81 Nei, liker jo fyrn og er forelska i han.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #12 Skrevet 19. desember 2022 Man er ikke stygg og bruker kallenavn på noen man liker. Ferdig snakka. Du har gjort det helt krystallklart for han at du overhode ikke er interessert. Du er verken interessert i han som kjæreste eller som venn. Han fortjener noen som bryr seg om han. Anonymkode: eb2d1...c1f 4
Archer Skrevet 19. desember 2022 #13 Skrevet 19. desember 2022 Er du american som ikke lived in norge så long eller? 6 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #14 Skrevet 19. desember 2022 Caramba! Anonymkode: 469e7...f9d
Hedilove Skrevet 19. desember 2022 Forfatter #15 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Man er ikke stygg og bruker kallenavn på noen man liker. Ferdig snakka. Du har gjort det helt krystallklart for han at du overhode ikke er interessert. Du er verken interessert i han som kjæreste eller som venn. Han fortjener noen som bryr seg om han. Anonymkode: eb2d1...c1f Jeg bryr jo meg om han, vet bare ikke om han gjør det samme, så oppfører meg sånn
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #16 Skrevet 19. desember 2022 Hedilove skrev (5 minutter siden): Jeg bryr jo meg om han, vet bare ikke om han gjør det samme, så oppfører meg sånn Hvor mye bryr du deg når du mister interessen for han når han viser interesse? Anonymkode: d22bc...a57 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #17 Skrevet 19. desember 2022 Du leker jo bare med følelsene hans, så slem du er. Oppfører deg stygt mot ham, kaller ham stygge ting... Stakkars fyr! Tenk om du hadde en tvillingbror og ei jente hadde oppført seg slik mot ham? Skaff deg en hobby eller gjør det bedre på skolen, for det du ikke bør bruke tid på er å oppføre deg så selvsentrert og umodent. Anonymkode: 8cb7b...ae0 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #18 Skrevet 19. desember 2022 Hedilove skrev (1 time siden): Ja, når han visste meg mye opperksomhet og sendte mange meldinger så var jeg ikke så fokusert eller intressert i han, han pleide å txte meg hver dag, jeg skrev litt og bare ignorerte han, og sa mye stygt til han. Men nå som han har slutta å like meg vil jeg at han skal like meg igjen bare jeg kan ditche han. Hvis jeg har fått han til å like meg en gang, så kan jeg gjøre det igjen, tar litt tid da siden jeg har vært tullete mot han. Jeg vil ikke ha han når han vil ha meg, men samtidig vil jeg ikke at han skal få seg kjæreste. Jeg kalte han simp osv, og han var enig. Jeg likte at jeg kunne kontollere han og leke med han på en måte, og nå kan jeg ikke gjøre det så jeg er sur. Dette her er ekstremt toxic og barnslig. Du burde jobbe med deg selv før du involverer deg følelsesmessig med noen ellers havner du bare i destruktive forhold Anonymkode: 58b77...036 3
Chantielle Skrevet 20. desember 2022 #19 Skrevet 20. desember 2022 Ryddet for brukerdebatt. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #20 Skrevet 20. desember 2022 13 hours ago, Hedilove said: Nei, liker jo fyrn og er forelska i han. Nei, hadde du vært det så hadde du villet vært sammen med ham. Anonymkode: d757d...e81 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå