Gå til innhold

Paris , hoteller , områder. What to do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært i Paris. Hvor burde man bo?

Hotell anbefaling?

Hva å finne på ? 

Anonymkode: f64f3...474

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv bodd i 15. og 16. arr de gangene jeg har vært i Paris, på ibis Styles hoteller. Jeg har reist både med familie og alene, og har følt meg veldig trygg :)

Av hotell spørs det hvor du vil bo og hva du er ute etter, men de tre jeg har bodd på har vært
- ibis Styles Paris 15 Lecourbe. Her har du utsikt til Eiffeltårnet fra vinduene i gangen, t-banen rett til Opéra, flere gode restauranter og offentlig transport et steinkast unna.

- ibis Styles Paris Massena Olympiades. Kjempefint og sentralt hotell i Chinatown, gode restauranter i nærheten, badekar :) 

- ibis Styles Paris 16 Boulogne, som var det hotellet jeg bodde på i høst på grunn av den korte veien til Eiffeltårnet (t-banen direkte). Dette er også det hotellet jeg har likt best, med store og behagelige rom!

ibis Styles-hotellene har også verdens beste (i mine øyne) frokost inkludert i prisen, om det er viktig for deg! :) Hotellet i midten krever et depositum ved innsjekk, så det er det lurt å være obs på.

Av ting å gjøre kan jeg anbefale:
- Louvre og Pont des Arts, dog har jeg bare vært utenfor :)
- T-banestoppet Palais Royal–Musée du Louvre, det er en helt nydelig bue der.
- Arc de Triomphe du Carrousel.
- Fra Galeries Lafayette har du en flott og upåklagelig utsikt over Paris.
- Pont Neuf og Pont d'Iena.
- Frihetsgudinnen, som de har flere steder i byen.

Og selvfølgelig Notre-Dame og Pantheon :) Det er ikke langt mellom dem.

Jeg håper du får en toppers tur!

• Liker 1
Skrevet

Søker alltid hotell på hotell.com. Er ikke kravstor. En ren seng å sove i. Lag en liste over ting du vil oppleve. Lær metro. Da kommer du deg rundt overalt. Har bodd der. Kjørte bil i Paris. Bare husk, ting tar tid. Du greier 2 ting pr dag. 

• Liker 1
Skrevet

Montmartre og Sacre Coeur er verdt en dag. En haug restauranter bak katedralen som holder overraskende god standard til tross for turistvennlig beliggenhet.  

• Liker 1
Skrevet

Vi bodde på Pullman tower eiffel hotell 😀

Anonymkode: 0ac28...b43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...