AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #1 Skrevet 19. desember 2022 Noen som har vært i Paris. Hvor burde man bo? Hotell anbefaling? Hva å finne på ? Anonymkode: f64f3...474
Skolisse Skrevet 20. desember 2022 #2 Skrevet 20. desember 2022 Jeg har selv bodd i 15. og 16. arr de gangene jeg har vært i Paris, på ibis Styles hoteller. Jeg har reist både med familie og alene, og har følt meg veldig trygg Av hotell spørs det hvor du vil bo og hva du er ute etter, men de tre jeg har bodd på har vært - ibis Styles Paris 15 Lecourbe. Her har du utsikt til Eiffeltårnet fra vinduene i gangen, t-banen rett til Opéra, flere gode restauranter og offentlig transport et steinkast unna. - ibis Styles Paris Massena Olympiades. Kjempefint og sentralt hotell i Chinatown, gode restauranter i nærheten, badekar - ibis Styles Paris 16 Boulogne, som var det hotellet jeg bodde på i høst på grunn av den korte veien til Eiffeltårnet (t-banen direkte). Dette er også det hotellet jeg har likt best, med store og behagelige rom! ibis Styles-hotellene har også verdens beste (i mine øyne) frokost inkludert i prisen, om det er viktig for deg! Hotellet i midten krever et depositum ved innsjekk, så det er det lurt å være obs på. Av ting å gjøre kan jeg anbefale: - Louvre og Pont des Arts, dog har jeg bare vært utenfor - T-banestoppet Palais Royal–Musée du Louvre, det er en helt nydelig bue der. - Arc de Triomphe du Carrousel. - Fra Galeries Lafayette har du en flott og upåklagelig utsikt over Paris. - Pont Neuf og Pont d'Iena. - Frihetsgudinnen, som de har flere steder i byen. Og selvfølgelig Notre-Dame og Pantheon Det er ikke langt mellom dem. Jeg håper du får en toppers tur! 1
Helene Skrevet 20. desember 2022 #3 Skrevet 20. desember 2022 Søker alltid hotell på hotell.com. Er ikke kravstor. En ren seng å sove i. Lag en liste over ting du vil oppleve. Lær metro. Da kommer du deg rundt overalt. Har bodd der. Kjørte bil i Paris. Bare husk, ting tar tid. Du greier 2 ting pr dag. 1
Tomas77 Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 Montmartre og Sacre Coeur er verdt en dag. En haug restauranter bak katedralen som holder overraskende god standard til tross for turistvennlig beliggenhet. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #5 Skrevet 26. desember 2022 Vi bodde på Pullman tower eiffel hotell 😀 Anonymkode: 0ac28...b43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå