Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Okei sååå hjelp meg å forstå denne gutten...

Vi begge går i samme klasse, siste året på vgs. Han tok insativit og begynte å snakke mye med meg, og spurte for min snap, men siden jeg ikke bruker snap spurte han for nummeret mitt, han texter meg kun om kvelden, på dagen finnes han ikke. Han startet å txte meg alt fra 20 eller 23 til sånn 30 minutter, også er han borte igjen ut av det blå, sier ikke godnatt eller noe, det er om samme tema også han spør hva jeg gjør osv og noen ganger sier han "Jeg drømte om deg i natt igår" og når jeg skriver "hva handla drømmen om da?" Svarer han ikke, og starter samtalen igjen og skriver "gm" han ignorer spørsmålet, etter han skriver gm og jeg svarer er det stille igjen til 22:00 på natta. Han virker interessert på skolen, men over txt er han sykt rar, kan noen fortelle meg hva han egt holder på med ? Og han når han starter samtalen og jeg svarer tilbake er han sykt dry, hva var vitsen med å starte samtalen hvis han ikke skal snakke egt, eller skal være dry og ikke gir meg rom for å snakke videre med han ? Gir ikke mening. 

Endret av Annalu
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er vel uerfaren og umoden, som de fleste på den alderen. 

Anonymkode: 106ef...963

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg drømte om deg = jeg er tent på deg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg drømte om deg = jeg er tent på deg

Jeg skrev feil han skrev "jeg hadde en drøm om deg igår"

Skrevet
Annalu skrev (7 minutter siden):

Vi begge går i samme klasse, siste året på vgs. Han tok insativit og begynte å snakke mye med meg, og spurte for min snap, men siden jeg ikke bruker snap spurte han for nummeret mitt, han texter meg kun om kvelden, på dagen finnes han ikke. Han startet å txte meg alt fra 20 eller 23 til sånn 30 minutter, også er han borte igjen ut av det blå, sier ikke godnatt eller noe, det er om samme tema også han spør hva jeg gjør osv og noen ganger sier han "Jeg drømte om deg i natt igår" og når jeg skriver "hva handla drømmen om da?" Svarer han ikke, og starter samtalen igjen og skriver "gm" han ignorer spørsmålet, etter han skriver gm og jeg svarer er det stille igjen til 22:00 på natta. Han virker interessert på skolen, men over txt er han sykt rar, kan noen fortelle meg hva han egt holder på med ? Og han når han starter samtalen og jeg svarer tilbake er han sykt dry, hva var vitsen med å starte samtalen hvis han ikke skal snakke egt, eller skal være dry og ikke gir meg rom for å snakke videre med han ? Gir ikke mening. 

Hva betyr det? Mener du initiativ? Lær deg å skrive ordentlig.

• Nyttig 1
Skrevet

Hva er gm?

Anonymkode: 3f1dc...979

Skrevet

Er gm = god morgen?

Kanskje han egentlig veldig gjerne vil ha kontakt med deg, men er veldig dårlig på skriftlig kommunikasjon?

Hva skjer hvis det er du som starter samtalen?

Anonymkode: c0c56...1ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er gm?

Anonymkode: 3f1dc...979

Godt spørsmål. Selv lurer jeg på hva "sykt dry" betyr🙈

• Liker 1
Skrevet

"spurte for", gjør at jeg hører engelsk aksent i hodet mitt. Exchange student much?

Anonymkode: ac90a...e7f

• Liker 1
Skrevet

Han vil bare ha oppmerksomhet men ikke forpliktelser og følelser. Derfor bare tom kjedeprat og aldri noe konkret og givende. Han melder på kvelden når han er kåt bare 

Anonymkode: dce8d...500

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hva bety insativit, sykt dry og gm? Forstår ikke innlegget ditt så veldig.

Anonymkode: 7edaa...5a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva bety insativit, sykt dry og gm? Forstår ikke innlegget ditt så veldig.

Anonymkode: 7edaa...5a4

Initiativ, kjedelig/tørr, god morgen. 

Anonymkode: dce8d...500

Skrevet

Hva tenker du om han? Hvis du liker han, så er det verdt å finne nærmere ut av hva dette er. Hvis ikke, så er det bare å la det gå. 

Skrevet
Annalu skrev (10 timer siden):

Ok, så gutten vet med andre ord hvordan man skaper hekt hos en dame. Ikke bra.

Vær litt forsiktig nå, det høres ut som om du er i ferd med å manøvrere deg inn i en situasjon der du er veldig lett å utnytte.

• Liker 1
Skrevet
ClausSaus skrev (17 timer siden):

Ok, så gutten vet med andre ord hvordan man skaper hekt hos en dame. Ikke bra.

Vær litt forsiktig nå, det høres ut som om du er i ferd med å manøvrere deg inn i en situasjon der du er veldig lett å utnytte.

Hva mener du med "gutten vet hvordan man skaper helt hos en dame"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...