Gjest kjellemann Skrevet 12. desember 2005 #1 Skrevet 12. desember 2005 Nå er jeg irritert. For 9 mnd siden datamerket vi vår hund. Kliniken sa det vil bli sendt inn til NK. Jeg har vert på siden og tastet inn nr på lappen vi fikk,men den er ikke registrert der. har sendt de mail,men får heller ikke svar. har kontaktet klinikken to ganger og de sier det er sendt inn. kan det være at den ikke har stamtavle? det er renraset,men har ikke stamtavle. har betalt mye for dette, så jeg vil ha den reg. Noen med erfaringer?
Gjest z Skrevet 12. desember 2005 #2 Skrevet 12. desember 2005 kan det være at den ikke har stamtavle? det er renraset,men har ikke stamtavle. ← Har den eller har den ikke? Jeg ville ringt NKK.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #3 Skrevet 13. desember 2005 Har den eller har den ikke? Jeg ville ringt NKK. ← Jeg har ike stamtavle på den som er hos nk. men de merker jo alle slags hunder. Lurer bare på om dere som har merket deres hund har sjekket opp om han er reg hos nk.
Gjest vimse Skrevet 13. desember 2005 #4 Skrevet 13. desember 2005 Jeg sjekket IDmerkingen på mine to, ingen av de var registrert hos NKK, men de var registrert i basen til Dyreidentitet. Begge mine er blandingshunder, vet ikke om det er derfor jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå