AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #1 Skrevet 19. desember 2022 Han drikker mme men har kuttet ned og kuttet ut på natten. Hadde håpet at han ville drikke mer vann, men er ikke interessert. Har prøvd all slags kopper og flasker. I går ble jeg redd han hadde drukket for lite fordi han ve urolig og hadde lite tips i bleiene, så jeg ga han vann med litt sukker i. Det drakk han. Skjønner at jeg ikke kan gjøre det tilbake å gi barnet mitt sukkervann, så lurer på om noen har tips. Enten til kopper/flasker eller hva jeg kan gi i stedenfor mme? Mulig å ha noe i vannet f.eks? Anonymkode: c142f...447
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #2 Skrevet 19. desember 2022 *lite tiss i bleiene Anonymkode: c142f...447
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #3 Skrevet 19. desember 2022 *tilbake=til vane (herregud autocorrect, beklager til dere som leser) Anonymkode: c142f...447
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #4 Skrevet 19. desember 2022 Om barnet gjerne vil ha mme, hadde jeg vel egentlig bare fortsatt med det. Ellers kan du kanskje tilsette litt fortykningsmiddel i vannet? Vet at vann kan bli litt vel "tynt" for noen barn. Hør med lege først, men vet de selger dette på apotek. Anonymkode: 3c428...c7c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #5 Skrevet 19. desember 2022 Så barnet er på vei over til fast føde? Har ingen andre tegn på dehydrert enn lite tiss i bleiene? Tror du bekymrer deg unødvendig her Det vil bli mindre tiss i bleiene enn du er vant til når barnets kosthold går fra å være drikkebasert (mme) til å bli fast føde og vanlig mat. En får stort sett i seg nok væske fra maten, og trenger å drikke mindre når en ikke drikker mme fordi en er sulten. Grøt, frukt, pure, middagsglass, most avokado osv som er vanlig å gi de små inneholder alle væske. Anonymkode: 79e28...271 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå