AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #1 Skrevet 19. desember 2022 Noen andre som har opplevd at Selexid ikke har fungert mot urinveisinfeksjon? Etter en 5 dagers kur, har jeg fortsatt UVI og funn av blod i urinen. Nå er prøven sendt til dyrkning. Livredd for at det kan være noe galt med nyrene eller kreft. Litt krisemaksimering, sorry. Anonymkode: 84149...e02
annev Skrevet 19. desember 2022 #2 Skrevet 19. desember 2022 Ikke sikkert de har gitt deg rett medisin,veldig mange leger som gir en medisin de tror der er,men sender samtidig urinprøve inn til dyrkning.etter dyrkning får de sett hvilke bakterie d er,og om du har rett medisin😀 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #3 Skrevet 19. desember 2022 Sist jeg hadde uvi fikk jeg og selexid, men ble ikke bedre også fikk jeg trimetoprim og da ble jeg frisk. gå til legen og be om den. Anonymkode: d484e...d88 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #4 Skrevet 19. desember 2022 Ja, det er ikke helt uvanlig at den antibiotikakuren en får først ikke virker tilstrekkelig. Jeg har opplevd det både med selexid og trimetoprim. Disse er blant førstevalgene ved UVI, men noen ganger er bakteriene resistente. God bedring! Anonymkode: dae4f...2e2 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #5 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Noen andre som har opplevd at Selexid ikke har fungert mot urinveisinfeksjon? Etter en 5 dagers kur, har jeg fortsatt UVI og funn av blod i urinen. Nå er prøven sendt til dyrkning. Livredd for at det kan være noe galt med nyrene eller kreft. Litt krisemaksimering, sorry. Anonymkode: 84149...e02 Det fins flere typer bakterier som kan gi urinveisinfeksjon. Selexid dreper den vanligste. Når selexid ikke fungerer må de finne ut hvilken bakterie det faktisk er, sånn at du kan få antibiotika som virker mot din bakterie. God bedring. Anonymkode: 6fbd0...5b1 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #6 Skrevet 19. desember 2022 Har også opplevd at enkelte typer antibiotika ikke har hjulpet og har måttet gå til legen på nytt. Husker ikke hvilken kur jeg fikk da. Bare ta en ny telefon til legen, så får du kanskje en ny kur. Anonymkode: faf76...383
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå