Gå til innhold

Hvor gammelt må barnet være for å bruke slik trejulsykkel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ett-åringer blir for små. De sitter ikke sikret, og må klare å både holde seg fast og balansere kroppen selv.

Anonymkode: 81fbc...018

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

https://www.barnashus.no/yngri/0c71b4dc-14b0-4b74-9dc9-92d3486e2706?utm_source=Voyado&utm_medium=email&utm_campaign=Uke+51+-+Mandag+-+Nye+kampanjer

Kan man kjøpe det til en som blir 1 år i april for bruk over sommeren eller er barnet for lite?

Anonymkode: 5004d...16e

Du kan kjøpe en med bøyle rundt så funker det som bare det

Anonymkode: c5dae...d62

Skrevet

For liten enda :) 

Anonymkode: 44fcb...8cb

Skrevet

Den sykkelen er ganske stor. Passet til vårt barn i sommer, da var hun nesten tre. Satt på den i fjor sommer også, da kunne vi dytte den, men tror like over ett år blir litt for liten. Med mindre hen er stor og motorisk godt utviklet. 

Anonymkode: e9271...cc7

Skrevet

Gutten var var litt over året i sommer, og kunne fint bruke den. Er du usikker på stødighet kan du bruke belte. Gutten vår er stor veldig motorisk av seg da :) 

Anonymkode: 7d74f...bcb

Skrevet

Min var ti mnd, hadde stang bak og elsket å sitte på sykkelen 

Anonymkode: 67fbd...948

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

https://www.barnashus.no/yngri/0c71b4dc-14b0-4b74-9dc9-92d3486e2706?utm_source=Voyado&utm_medium=email&utm_campaign=Uke+51+-+Mandag+-+Nye+kampanjer

Kan man kjøpe det til en som blir 1 år i april for bruk over sommeren eller er barnet for lite?

Min hadde det når hn var 14 mnd gikk veldig fint

Anonymkode: ae338...bb7

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, min ettåring fikk i bursdagsgave og elsket det. Vi trillet da for det meste.

Anonymkode: 73058...8cc

Skrevet

Min fikk scoot and ride da han var ett, der var perfekt. Tipper han hadde likt den der også, men det blir nok mer å sitte på den, tror det er for tidlig for pedaler.

Anonymkode: d62ee...34b

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Synes ett-åringer blir for små. De sitter ikke sikret, og må klare å både holde seg fast og balansere kroppen selv.

Anonymkode: 81fbc...018

Du tuller nå? Min begynte med balansesykkel da hun var 1,5 år, suste rundt i full fres. Trehjulsykkel trodde jeg var mer for utviklingshemmede barn?

Anonymkode: 97963...477

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du tuller nå? Min begynte med balansesykkel da hun var 1,5 år, suste rundt i full fres. Trehjulsykkel trodde jeg var mer for utviklingshemmede barn?

Anonymkode: 97963...477

Nei nå må du gi deg! Trehjul sykkel er ett fint hjelpemiddel for helt vanlige barn til både å finne balanse og å lære seg å bruke pedalene. De fleste barn sykler på trehjulsykkel. Min startet når de var rundt året. Yngste var 1.5 da hun er født på vinteren. Hun har også hatt balansesykkel, men ikke likt den. Og nei, hun har ingen utviklingshemming.

Anonymkode: 3239a...0d9

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...