Gå til innhold

Hvis han ikke skriver eller kontakter meg først fra nå, gir jeg opp hele typen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg orker ikke å være den som skal opprettholde kontakten mere. Jeg er den som skriver til han først 8 av 10 ganger. Kun en sjelden gang skriver han først. Jeg orker snart ikke mere å gå og vente, så nå gir jeg snart opp. Riktig, eller er jeg dramaqueen? 

Anonymkode: f1aa2...6d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bra, for det er det du skal gjøre. kontakt mellom to personer skal være ideelt så likt så mulig når det kommer til å ta initiativ.

ikke glem deg selv og din verdi. ikke la dette tappe deg for energi.

dette gjelder begge kjønn, vær glad i deg selv.

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

At du gidder.

Anonymkode: 95b20...e93

Skrevet
ntrane skrev (3 minutter siden):

bra, for det er det du skal gjøre. kontakt mellom to personer skal være ideelt så likt så mulig når det kommer til å ta initiativ.

ikke glem deg selv og din verdi. ikke la dette tappe deg for energi.

dette gjelder begge kjønn, vær glad i deg selv.

Takk. Jeg trenger å høre det av og til ❤️

Jeg gir beng fra nå av.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

At du gidder.

Anonymkode: 95b20...e93

Nei, det er det jeg ikke gjør lenger. Eller, jeg orker ikke. Nå får det være nok.
Han må vise at han vil ha meg, ellers kan han drite i det.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Velkommen til den vanlige Ola Nordmanns tinder, baby 🥸

Anonymkode: 35ea1...591

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Velkommen til den vanlige Ola Nordmanns tinder, baby 🥸

Hva mener du?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du?

Det som du opplever nå er hverdagen til normale menn på Tinder.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg orker ikke å være den som skal opprettholde kontakten mere. Jeg er den som skriver til han først 8 av 10 ganger. Kun en sjelden gang skriver han først. Jeg orker snart ikke mere å gå og vente, så nå gir jeg snart opp. Riktig, eller er jeg dramaqueen? 

Nei du er ikke dramaqueen. Du setter sunne grenser for deg selv . Hvem gidder en relasjon der ikke oppmerksomhet er gjensidig ? Kun desperate & needy folk driver med sånt . 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, du er ikke dramaqueen. Kontakt, og forhold generelt, må gå begge veier. Ellers funker det ikke

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Romilo skrev (1 time siden):

Nei, du er ikke dramaqueen. Kontakt, og forhold generelt, må gå begge veier. Ellers funker det ikke

Men det som er så rart er at når jeg er sammen med han slipper han meg ikke av syne. Han nærmest fotfølger meg. Han vil hjelpe meg med ting, kjøpe ting til meg, følge meg hit og dit. Da er det nesten litt mye. Men så, når vi er fra hverandre er det nærmest null ok takt med mindre jeg initierer det. 
TS

Skrevet

Men det som er så rart er at når jeg er sammen med han slipper han meg ikke av syne. Han nærmest fotfølger meg. Han vil hjelpe meg med ting, kjøpe ting til meg, følge meg hit og dit. Da er det nesten litt mye. Men så, når vi er fra hverandre er det nærmest null ok takt med mindre jeg initierer det. 
TS

Spiller jo ingen rolle det, han må jo gi av seg selv når dere ikke er med hverandre og?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor ofte sender du meldinger da? Hvis det er hyppig, så er det ikke sikkert at han har behov for kontakt mellom hver gang du kontakter ham. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tusen takk for at du oppdaterer oss om dette. 

Du bør i hvert fall ikke kommunisere dette endelige ultimatet til han. 

Anonymkode: 5ee58...e1e

• Liker 1
Skrevet
Hulderen skrev (33 minutter siden):

Hvor ofte sender du meldinger da? Hvis det er hyppig, så er det ikke sikkert at han har behov for kontakt mellom hver gang du kontakter ham. 

Ca to ganger i uka. Er det hyppig?

TS

Skrevet

TS

Nei, det er veldig sjelden. Vi melder hver dag.

Anonymkode: 1c4a2...710

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS

Nei, det er det ikke. Da burde du forvente meldinger på hans initiativ også.

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Nja, for menn er det statistisk sett 2/100 ikke 2/10 som for hennes del. Så hun har det 10x bedre enn menn i snitt. 

Når det er sagt så er det åpenbart for hele verden at denne fyren ikke er spesielt intr i deg så hvorfor du bruker energi på dette vet jeg ikke. Bruk tiden din på menn du kan få, men tipper du som alle andre kvinner velger bort disse fordi de «ikke er bra nok». 

Anonymkode: ed1b1...e50

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nja, for menn er det statistisk sett 2/100 ikke 2/10 som for hennes del. Så hun har det 10x bedre enn menn i snitt. 

Når det er sagt så er det åpenbart for hele verden at denne fyren ikke er spesielt intr i deg så hvorfor du bruker energi på dette vet jeg ikke. Bruk tiden din på menn du kan få, men tipper du som alle andre kvinner velger bort disse fordi de «ikke er bra nok». 

Anonymkode: ed1b1...e50

Nesten flaut å innrømme det, men der er faktisk helt motsatt. Jeg har pleid å kunne få den jeg pekte på. Dette er første gang i mitt 38 år gamle liv at en ikke vil ha meg. Reality check midt i fleisen. Jeg har sikkert godt av det. 
Ts

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er også hverdagen til normale damer på Tinder.

Anonymkode: 0a9ab...1c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...