Gå til innhold

Får plutselig ikke orgasme lenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en dame på 36 som er gift på 15 året. Vi har det jeg vil kalle et godt sexliv til vanlig. Begge kunne kanskje tenkt oss at det var litt hyppigere til tider, men sånn blir det vel for mange småbarnsforeldre. Jeg har alltid vært heldig når det gjelder orgasmer. Jeg har kommet av både oralsex og ved hjelp av fingre eller vibrator. Det hender jeg får orgasme av kun penetrering også, hvis jeg er tilstrekkelig opphisset. De siste 5-6 gangene vi har hatt sex har jeg ikke klart å komme. Ikke før, under eller etter. Jeg har prøvd å onanere for å se om jeg får det til da, men ingen orgasme da heller. Nå blir jeg redd for at jeg ikke skal få det til lenger. Er det noen andre som har opplevd dette eller har råd til hvordan jeg skal komme over kneika? 

Anonymkode: 6c84d...c5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Obligatorisk spørsmål: noen endringer i medisinbruk?

Anonymkode: 3cd87...164

• Liker 1
Skrevet

Er du veldig sliten eller stresset? Vet det kan påvirke enkelte.  Tenker at det sikkert vil komme tilbake. I alle fall siden du ikke har hatt problemer med å få det til tidligere  

Anonymkode: fcf62...603

• Liker 1
Skrevet

Først som sist kan jeg bemerke at jeg ikke er en kvinne! :)

Det første som slår meg er at du 'av en eller annen grunn' ikke har kommet en gang, og begynt å stresse/bekymre deg for det neste gang?

Anonymkode: c12ec...b42

Skrevet

TS her. Takk for svar. Jeg bruker ingen medisiner. Vi har tidligere hatt noen bekymringer rundt vårt eldste barn sin helse, men det går heldigvis i orden nå. Det kan kanskje tenkes at dette har medvirket og at jeg har blitt psyket ut av meg selv etter de første gangene orgasmen uteble. Mannen min mener jeg skal prøve å slappe av og nyte det uten å være redd for at jeg aldri skal få orgasme, og det kommer til å gå seg til igjen. Kanskje det stemmer. Håper det 🙃

Anonymkode: 6c84d...c5a

Skrevet

Det samme skjer med meg i perioder med mye stress. Er ikke alltid jeg behøver å føle meg spesielt stresset heller, men når totalbelastningen over tid blir for stor så blir jeg litt «nummen» der nede. 

Så etter en stund med prøving så blir jeg sånn smått oppgitt over at jeg ikke kommer over kneika og da forsvinner litt av lysten også kjenner jeg. Det er nok en litt ond spiral. 

Det løser seg med tiden da, selv om det føles som en evighet sånn akkurat mens det står på, det er min erfaring. 

Anonymkode: f7a2b...8b1

• Hjerte 2
Skrevet

Kan være stress, hormoner eller mentalt sperre. Kan også være fysisk. Jeg får dårligere orgasme og vanskeligere å få orgasme når jeg er utrent. Skal ikke langvarig trening til for å oppnå orgasme fortere og få sterkere orgasmer. 

Anonymkode: 0377b...16f

• Liker 1
Skrevet

Kanskje stresset og ønsket om å få orgasme igjen sperrer det å faktisk få? Man er kanskje anspent, og tenker kun når man skal ha det, fremfor å la det komme når det passer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...