AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #1 Skrevet 19. desember 2022 Noen som kjenner til dem og hatt effekt av dem? Og hører gjerne om bivirkninger? Fått skrevet ut, men skeptisk.På forhånd takk, Anonymkode: 0eebb...149
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #3 Skrevet 20. desember 2022 Bruker disse men det er fordi jeg ikke får progesteron til rimelig pris som kan gå sammen med Lenzetto østrogenspray. Har ikke noe særlig bivirkninger, men tror jeg har fått noe økt matlyst. Anonymkode: 262a1...f49
yvonn Skrevet 3. mars 2023 #4 Skrevet 3. mars 2023 Hvordan har virkningen vært med dem til nå? Ville gjerne prøv dem! 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #5 Skrevet 3. mars 2023 Litt blandet. Jeg hadde sjelden menstruasjonen noe jeg har hatt nå. Så skal komme i en syklus på det. Kan ikke si jeg har hatt veldig stor effekt på det jeg ønsket. Som engeri, nedstemthet og søvn. Jeg er generelt trøttere. Så sover gjerne litt bedre. Ikke hatt hetetokter noe jeg hadde innimellom. Bestemt at jeg skal prøve det noen månder til for å se. Anonymkode: 0eebb...149 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #6 Skrevet 3. mars 2023 Jeg ska bytte til et annet merke som man ikke får mens på. Det her gidder jeg ikke Anonymkode: 262a1...f49 1
_popcorn_ Skrevet 6. mars 2023 #7 Skrevet 6. mars 2023 Ryddet for oppfordring til lovbrudd, og svar til det. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå