Gå til innhold

Noen tanker om Hongqi?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ligger ikke godt på fartsdumper, selv i «lav-lav» fart. Ligger lite godt i svinger, noe vi har mye av i Norge. Trangt bakerst om man har syvseter, finnes bedre alternativer i samme prisklasse da. 

Anonymkode: 17bbc...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en som rullet rundt etter å ha fått skrens og havnet i grøften. Det var ikke særlig pent, skuffende elendig styrke i bærende konstruksjon og tak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen føyer seg pent og pyntelig inn i bildet rundt rekken av fordommer/klisjeer som finnes om nyrike kinesere med mye penger, lite smak, stort markeringsbehov og behov for å kompensere for noe. 

Anonymkode: 8b798...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ligger ikke godt på fartsdumper, selv i «lav-lav» fart. Ligger lite godt i svinger, noe vi har mye av i Norge. Trangt bakerst om man har syvseter, finnes bedre alternativer i samme prisklasse da. 

Anonymkode: 17bbc...9c9

Som...?

Anonymkode: 248ee...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Som...?

Anonymkode: 248ee...f6f

Personlig hadde jeg enten spart 70.000,- og gått for en Tesla Model Y eller lagt på 80.000,- og kjøpt en BMW iX. Teslen har for øvrig solgt 12x så mange eksemplarer som Hongqi i år mens BMW iX ligger på 4x. Så begge modellene er svært mye mer populære.

Anonymkode: a639e...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler bare et par nordkoreanske flagg i fronten, så ser det ut som Kim Jong-un er på søndagstur.

Anonymkode: 5d4c8...de9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange som ikke liker den her, men jeg synes den er stilig. Jeg liker derimot ikke designet til Tesla. 

Anonymkode: 448c0...777

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, PetterKanin said:

Sånn bortsett fra at den ikke kommer fra Japan da. Du vet, det som definerer en japsebil.

Kina, Japan, potato, tomato, riskoker okke som (skriver jeg på min Huawei)

Anonymkode: 5dccc...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...