AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #1 Skrevet 19. desember 2022 Jeg møtte en mann fire ganger og føltes ut som at vi hadde kjent hverandre lenge for alt sa klikk med en gang. Vi endte opp med sex to av gangene og jeg begynte å like han.. Vi har ikke møttes siden begynnelsen av november siden jeg måtte på spesialisering i utlandet en måned og da jeg kom hjem igjen så stod han på hodet med vannlekkasje og måtte fikse alt i hus og overfylt kjeller før han dro på ferie og vi bor noen timer unna hverandre så han fikk ikke tid å møtes. Han ferierer i hjemlandet sitt et annet sted i Europa og skal feire jul der. Vi har ikke hatt mye kontakt i mellomtiden, men var inne på temaet om eksklusivitet når vi hadde sex. Jeg sa jeg ønsket det pga kjønnssykdommer og han sa at han ikke lå med andre, men at han syns det var for tidlig å definere oss som kjærester og det var jeg helt enig i etter bare 4 dater! Vi ble enige om å fortsette datingen etter nyttår når han var tilbake her og tekstet om ting vi kan gjøre på neste date når vi ses igjen senest for 5 dager siden.... I dag oppdaget jeg at han har endret profilteksten på datingprofilen sin til det språket som er i landet han er nå. Han har også lagt til noe flere smiletegn og diverse så det er ikke noe tvil om at han har vært inne å redigert den 💔 Nå er jeg skikkelig såra og skuffa! Vet ikke om det engang er verdt å fortsette å møte han eller om jeg skal konfrontere han, evn hvordan jeg skal klare å konfrontere han uten å virke som en kontrollerende kjerring! Vi har trossalt bare møttes 4 ganger. Overreagerer jeg? Anonymkode: 53f4b...c81
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #2 Skrevet 19. desember 2022 Dette betyr at han fortsatt er på leting etter en dame som matcher han bedre. Veldig sårt å oppleve slikt. Han er ingenting å satse på videre, dessverre Anonymkode: 99be7...c6e 18
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #3 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette betyr at han fortsatt er på leting etter en dame som matcher han bedre. Veldig sårt å oppleve slikt. Han er ingenting å satse på videre, dessverre Anonymkode: 99be7...c6e Ja er sånn det føles 💔 Sååå skuffa! Det siste han sa før han dro var at han syns jeg var en kjempebra dame med de egenskapene han så etter og at han alltid hadde det fint med meg, at jeg var omtenksom og god og at han gledet seg til vi så hverandre igjen for å finne ut veien vår videre... Jeg gikk fem på! Selvom vi bare møttes 4 ganger har jeg ikke vært aktiv på nettdatingen etter jeg traff han. Er så lei av å sveipe! En del av meg er sint og vil konfrontere han på neste date å se hva han sier, en annen del av meg tror han vil syns det er kontrollerende/overreagerende siden vi har hatt lite kontakt siden november, en annen del av meg vil ignorere han fra nå når han tar kontakt igjen mens en fjerde del av meg lurer på om jeg overreagerer og om jeg bare burde børste det av meg og fortsette å prøve å vise han mine beste sider. Vanskelig å vite etter 4 dates om man har møtt drømmedama, og en ferieflørt kan jo være mer uskyldig? Dog har han ikke skrevet ferieflørt i profilteksten, men endret den ellers seriøse teksten sin til å passe språket i landet han er i nå... 😥 Anonymkode: 53f4b...c81 2 2
Rosakatt Skrevet 19. desember 2022 #4 Skrevet 19. desember 2022 Huff, forstår du er trist 💖 Det er ikke et godt tegn, men kanskje se an hvor mye han tar kontakt med deg i julen, når dere er fra hverandre? Ikke at det nødvendigvis trenger å bety at dere hverken bli sammen, eller at det aldri bli dere. Men ja, i beste fall planlegger han å møte andre, men finner ut at det føles feil, fordi han tenker på deg 😊 Krysser fingrene, men uansett, det finnes plenty av fine menn der ute for deg ts 💖 men forstår det er sårt Prøv å kos deg i julen allikevel, å ikke tenk så mye på hva han gjør 😊🎄 Du er forsåvidt også fri til å flørte nå, som jeg ser det, om du vil, hvem vet, kan jo være at du møter en annen, som viser seg å være drømmemannen 🤔🎅 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #5 Skrevet 19. desember 2022 Hva lærte man da? At man ikke skal tro en dritt på hva en mann sier. Kun se på handling. Stemmer ikke det med hva de sier så har du svaret på om han mente det han sa eller ikke. Anonymkode: f9dae...d25 9 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #6 Skrevet 19. desember 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Vi endte opp med sex to av gangene og jeg begynte å like han.. Det er lett å begynne å like noen du har sex med to av de fire gangene dere møtes. Enig med han, det var altfor tidlig å definerer dere som kjærester. Derimot mener jeg at det var også altfor tidlig å hoppe til sengs. Et tips er å holde igjen det der til dere får litt mer oversikt og kjennskap til hverandre. Sexkompabiliteten får dere finne ut av senere, for ingen mann er forpliktet til et forhold med deg etter 4 møter bare fordi du følte alt sa klikk med en gang. 2 hours ago, AnonymBruker said: Er så lei av å sveipe! Da sveiper du tydeligvis mye. Tinderfunn? Ha i bakhodet at et fåtall menn får et flertall av kvinnene på sånne apper. Ikke minst fordi algoritmene til spesielt Tinder baseres på å fremheve de mest attraktive mennene. Datingapper tjener ikke på at folk slutter å bruke dem. Anonymkode: 3ddcb...a76 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #7 Skrevet 19. desember 2022 Jeg vil bare påpeke at selv om du føler deg lurt, så betyr ikke det at du ER blitt lurt. Jeg får ikke følelsen av at denne fyren har gått inn med intensjoner om å bare få deg til sengs osv, for han har jo også vært helt ærlig om at han synes det er for tidlig å definere seg som kjærester etter kun fire dates. Han sa at han ikke ligger med andre = der og da. Det var ikke et løfte om å være eksklusive. Men mindre han egentlig ordla seg annerledes enn hva du skrev i HI. Det er veldig lett å føle at våre tanker er helt riktige, men vi blir ofte lurt av oss selv. Våre tanker er ikke alltid realiteten. At du ikke har ønsket å sveipe på andre fordi du følte en så god connection med han her, betyr ikke at han må føle på det samme. Veldig mange fortsetter å gå på dates med andre fram til de blir bedre kjent med den de vil satse på. Andre gjør som deg. Ingen av delene er feil, så lenge man ikke lyver om det, tenker jeg. For å gi deg råd til hvordan jeg hadde håndtert din situasjon: Først ville jeg tenkt meg grundig etter om dette er et menneske jeg liker godt nok til å vente for å se det an. Husk å spørre deg selv om du liker han, eller om det i hovedsak er et ønske om at HAN skal like DEG. Mange av oss kvinner låser oss fast i feil agenda, hvor vi så gjerne ønsker å bli valgt at vi glemmer å spørre oss selv om dette er mannen vi ønsker å velge. Deretter ville jeg vært min beste versjon av meg selv i eget liv, mens jeg matchet hans energi, men ikke ga noe utover det. La han lede, for å vurdere hans interesse. Etter nyttår, hvis dere begynner å date igjen, så vil det være naturlig å diskutere om meet har vært andre sexpartnere osv (mtp beskyttelse og eventuell testing), og da kan det være lurt å spørre om han var på andre dates osv. Ikke på anklagende vis, for han har vitterlig ikke gjort noe galt noe sted slik jeg ser det, men du har rett til å vite før du eventuelt ligger med han igjen. Men alt i alt, fire dates med lang tid mellom fra november til over nyttår er litt i overkant raskt for å kreve noe slags eksklusivitet synes jeg. Anonymkode: c7f64...159 8 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #8 Skrevet 19. desember 2022 41 minutter siden, AnonymBruker said: Hva lærte man da? At man ikke skal tro en dritt på hva en mann sier. Kun se på handling. Stemmer ikke det med hva de sier så har du svaret på om han mente det han sa eller ikke. Anonymkode: f9dae...d25 Men her har han jo vært veldig tydelig i det han sier, og det matcher med hans handlinger. Han kan ha vært ærlig om at han ikke lå med noen andre mens han lå med TS, men det er ikke rart at det endrer seg på to måneder uten å treffes. Og han sa jo ærlig at han synes det er for tidlig å definere relasjonen. En mann som ønsket å lure henne, ville ha fått henne til å tro at de har noe mer seriøst på gang for å holde hebbe skikkelig på gress, slik at hun holder seg unna andre menn, mens han har fritt fram til å gjøre hva han vil. Denne fyren høres jo langt mer redelig ut. Anonymkode: c7f64...159 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #9 Skrevet 19. desember 2022 44 minutter siden, AnonymBruker said: Hva lærte man da? At man ikke skal tro en dritt på hva en mann sier. Kun se på handling. Stemmer ikke det med hva de sier så har du svaret på om han mente det han sa eller ikke. Anonymkode: f9dae...d25 Dette er bs med mindre du kan poengtere hvilke løfter han har brutt, eller hva han til dels har lovet uten å holde. Misandrien din oppfordrer ikke til et godt fremtidig overblikk av mennesker og situasjoner, men tjener bare til egoistisk tenkning og selvrettferdighet. Anonymkode: 3ddcb...a76 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #10 Skrevet 19. desember 2022 Rosakatt skrev (3 timer siden): Huff, forstår du er trist 💖 Det er ikke et godt tegn, men kanskje se an hvor mye han tar kontakt med deg i julen, når dere er fra hverandre? Ikke at det nødvendigvis trenger å bety at dere hverken bli sammen, eller at det aldri bli dere. Men ja, i beste fall planlegger han å møte andre, men finner ut at det føles feil, fordi han tenker på deg 😊 Krysser fingrene, men uansett, det finnes plenty av fine menn der ute for deg ts 💖 men forstår det er sårt Prøv å kos deg i julen allikevel, å ikke tenk så mye på hva han gjør 😊🎄 Du er forsåvidt også fri til å flørte nå, som jeg ser det, om du vil, hvem vet, kan jo være at du møter en annen, som viser seg å være drømmemannen 🤔🎅 Nei dette ser en IKKE an!!!! Han er tydelig på videre jakt, og ikke fornøyd med det han har "funnet," til nå. Inkludert deg. Vannlekkasje 😂 Anonymkode: dd89c...934 8 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #11 Skrevet 19. desember 2022 Ville bare ignorert han til han evt tok kontakt. Anonymkode: bd406...589
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #12 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ville bare ignorert han til han evt tok kontakt. Anonymkode: bd406...589 Og ignorert han da også. Men si gjerne at du dropper han fordi han oppdaterer profilen sin. Så skjønner han hvorfor . Evt bsre sende han en melding om det nå, så er det ute av verden. Anonymkode: dd89c...934 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #13 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Og ignorert han da også. Men si gjerne at du dropper han fordi han oppdaterer profilen sin. Så skjønner han hvorfor . Evt bsre sende han en melding om det nå, så er det ute av verden. Anonymkode: dd89c...934 Ja jeg har veldig lyst til å konfrontere han med det, men da vil han vite at jeg er inne å snoker på han og oppleve meg kontrollerende. Jeg hadde hvertfall likt en mann mye mindre om jeg fikk vite at han snoket og fulgte alt jeg gjorde for å bruke det mot meg! Så det er vanskelig å sortere hvordan jeg bør håndtere dette. Likte han og trodde han likte meg like godt, men tydeligvis ikke godt nok til at han leter etter noen bedre. Skal jeg fortsette å date han vil jeg sannsynligvis føle meg veldig nervøs, kreve å få se på telefonen hans at han snakker sant hvis han sier han har deaktivert appen og sånn.. Og det blir ganske crazy på et så tidlig stadie! Skikkelig dritt at han ødela det! Jeg følte meg trygg på han og han har sagt hvordan han gleder seg til å komme tilbake igjen å oppleve konkrete ting og steder med meg! Fader altså. Første mannen jeg har likt siden brudd med eks for fire år siden som var utro.. Anonymkode: 53f4b...c81
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #14 Skrevet 19. desember 2022 Forstår deg ts, for en vond følelse og spesielt når man er en som sjeldent for følelser. Vet akkurat hvordan det er Jeg ville for min egen selvfølelse blokkert han over alt, så slipper du at han kommer tilbake fra utlandet etter sex og flørt og da syns du er ok igjen. Anonymkode: 6db09...cc3 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #15 Skrevet 19. desember 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Men her har han jo vært veldig tydelig i det han sier, og det matcher med hans handlinger. Han kan ha vært ærlig om at han ikke lå med noen andre mens han lå med TS, men det er ikke rart at det endrer seg på to måneder uten å treffes. Og han sa jo ærlig at han synes det er for tidlig å definere relasjonen. En mann som ønsket å lure henne, ville ha fått henne til å tro at de har noe mer seriøst på gang for å holde hebbe skikkelig på gress, slik at hun holder seg unna andre menn, mens han har fritt fram til å gjøre hva han vil. Denne fyren høres jo langt mer redelig ut. Anonymkode: c7f64...159 Han er ikke redelig. Jeg møtte en gang en som sa rett ut at han kun vil ha noe gøy og uforpliktende og at han aldri vil bli den mannen jeg vil han skal være - før sex. Der har du redelig. Han sa det vel vitende om at han sikkert mistet alle sjanser. Det var så forfriskende og vi er gode venner den dag i dag. Her har han til ts gitt uttrykk for at han likte henne og var eksklusive etter sex selv om det ikke var forhold, så er det første han tenker på i utlandet at han skal ut å finne damer. Han er ikke interessert og holder ts på gress. Anonymkode: 6db09...cc3 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #16 Skrevet 19. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Han er ikke redelig. Jeg møtte en gang en som sa rett ut at han kun vil ha noe gøy og uforpliktende og at han aldri vil bli den mannen jeg vil han skal være - før sex. Der har du redelig. Han sa det vel vitende om at han sikkert mistet alle sjanser. Det var så forfriskende og vi er gode venner den dag i dag. Her har han til ts gitt uttrykk for at han likte henne og var eksklusive etter sex selv om det ikke var forhold, så er det første han tenker på i utlandet at han skal ut å finne damer. Han er ikke interessert og holder ts på gress. Anonymkode: 6db09...cc3 Hæ? Har vi lest samme HI eller? Han har jo aldri sagt at de er eksklusive. Han har sagt at han ikke ligger med andre og at det er for tidlig å definere noe - men det er da vitterlig ikke det samme når man går med lite kontakt uten å møtes på to måneder! Anonymkode: c7f64...159 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #17 Skrevet 19. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hæ? Har vi lest samme HI eller? Han har jo aldri sagt at de er eksklusive. Han har sagt at han ikke ligger med andre og at det er for tidlig å definere noe - men det er da vitterlig ikke det samme når man går med lite kontakt uten å møtes på to måneder! Anonymkode: c7f64...159 Ligger ikke med andre = eksklusiv. Jeg skrev jo at de ikke var i et forhold åpenbart etter så kort tid, men at de var eksklusive. Og han har skrevet at han gleder seg til å se henne igjen og steder de skal på etter de har hatt sex, så driver han samtidig og leter etter andre. Det er ikke redelig i min bok men vet jo 2022 handler om å sjonglere flest mulig Anonymkode: 6db09...cc3 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #18 Skrevet 19. desember 2022 Om dette med redelighet og uredelighet.. Jeg har oppfattet han moden og seriøs, og på første date allerede snakket vi om at vi begge var ute etter noe seriøst. Det var jeg som sa jeg ville være eksklusive før sex og jeg følte der og da at han vred seg unna det ved å svare vagt at han ikke lå med andre, men altså ikke bekreftet noe eksklusivitet. Har tenkt at han oppfører seg som at han liker meg og vil satse på videre dating så da har jeg tatt det som en selvfølge at han bare skulle besøke familie i jula og ikke lete etter nye damer fra nettdating! Føler at han har ført meg litt bak lyset ja... Ihvertfall gitt inntrykk av at han er så ordentlig men jeg vet ikke hva man kan forvente med dagens datingapper og sånnt jeg.. Skjønner og at 4 dater er lite men når kan man ta det opp da? Og hvordan kan jeg stole på at han faktisk ikke bruker appen hvis han i fremtiden sier han ikke bruker den? 😵💫😖 Anonymkode: 53f4b...c81
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #19 Skrevet 19. desember 2022 Hilsen ts over Anonymkode: 53f4b...c81
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #20 Skrevet 19. desember 2022 Jeg forstår han, jeg. Dere har tross alt ikke møtt hverandre mer enn fire ganger, og skal nå ikke sees på to måneder. Hadde det vært meg hadde jeg vært redd for at jeg kastet bort tiden min ved å vente på en jeg egentlig ikke kjenner, selv om jeg liker vedkommende veldig godt. Greit å ha dørene åpne, om du skjønner? Hadde jeg vært deg hadde jeg holdt meg helt rolig og ikke sagt et ord på det. Da har dere fortsatt en mulighet. Sier du noe ødelegger du alt. Anonymkode: ef3fa...7ef 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå