AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #1 Skrevet 19. desember 2022 Hvem gleder du deg til å treffe igjen denne julen? 🙃 Anonymkode: 7c24c...5c1 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #2 Skrevet 19. desember 2022 Flyttet bort, og kan ikke være lenge nok hjemme i julen til juleselskap pga ''jobb''. Beste avgjørelsen jeg har tatt i mitt liv! Jeg er bare ikke kompatibel med resten av familien, er mye mas om mat og slanking, baksnakking av andre, forventninger om å ha det KJEMPE GØY osv Anonymkode: 1eb36...1c0 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #3 Skrevet 19. desember 2022 Har en onkel uten sosiale antenner. Og en bror som er konfliktsky. Så ender vel med at min bror ikke kommer fordi min onkel har den evnen til å dra frem alt unødvendig problemer/ikke-problember når han endelig ser en person igjen. Meg plager han ikke med unødvendigheter siden jeg har bedt han holde opp. Men kan liksom ikke gjøre det for en mann på 35 år. Anonymkode: 7db38...2c2 1 1
Taluno Skrevet 19. desember 2022 #4 Skrevet 19. desember 2022 Jeg gleder meg skikkelig til juleselskap, og til å møte alle igjen! Liker hele familien min jeg. Ingen antivaxxere, ingen som driver med konspi-teorier, er religiøs, rasistisk eller homofobe... Jeg synes alle er hyggelige, og i mine 36 år har jeg enda ikke vært borti dårlig stemning i familieselskaper. 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #5 Skrevet 19. desember 2022 Jeg får nok ikke sett så mye til min brors familie. De vil gjerne møtes kl. 14 til 16, så må de hjem og legge barna. Mannen her trenger dagslys til å jobbe på et byggeprosjekt. Ungdommene her i huset har bare så vidt stått opp kl. 14, så for oss passer det best fra 18 og utover. Vi skal selvfølgelig klare å møte tidlig en dag eller to, men da våre unger var små prioriterte vi å ha dem med og legge dem der vi var eller ta på nattøy så de kunne sove i bilen på vei hjem selv om det var litt stress. Jeg hadde forstått dem bedre om de hadde hatt spesielt vanskelige barn. I tillegg har vi en del politiske uenigheter. Jeg sier ingenting og finner bare andre ting å snakke om, men jeg lengter tilbake til sånn vi hadde det før. Anonymkode: af1f8...548 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #6 Skrevet 19. desember 2022 Jeg møter ikke opp i familieselskaper, problem solved! Anonymkode: 1e8d0...a22
Gjest takinova Skrevet 19. desember 2022 #7 Skrevet 19. desember 2022 Pleier sjelden være konflikter, men vi har hatt litt utfordringer med alkohol opp igjennom årene, så det er enkelt og greit alkoholfritt på julaften. Og uten rusen så blir det ikke konflikter heller. Samtalene går litt tregere, men det er helt ok.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #8 Skrevet 19. desember 2022 Ah, the good times! Onkel som hjelp oss med å kjøpe leilighet ( min far døde tidlig og vi trengte litt hjelp) og måtte på hver visning spørre om andel utlendinger som bodde i området. Utlendinger ødelegger hans liv forstår du! ( Han bor i en liten bygd hvor alle er i familie og den eneste utlendingen som har vært der siden andre verdenskrig er min( nå) ex fra England). Tante som ikke tror på vaksiner og mener at mi mors sykdom ( hjerneslag, hull på hjertet, etc) kan bli fikset kun med kostholdsendringer. En annen familie medlem som er veldig religiøs, mener at mi mors sykdom og min fars sykdom ( hjertelidelse som han dessverre døde av i ung alder) og mine sykdommer ( astma og allergi) kommer av at mine foreldre har syndet og dette er Guds straff. Heldigvis ikke juleselskap dette året og de alle trenger jeg ikke møte! Anonymkode: fef5c...833 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #9 Skrevet 19. desember 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg møter ikke opp i familieselskaper, problem solved! Anonymkode: 1e8d0...a22 Samme her, livet er 10x bedre uten😂 Anonymkode: 3890e...5c3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #10 Skrevet 19. desember 2022 Onkel X liker å påpeke kropp og utseende. "Oy, så tjukk du er. På tide å ta barten nå". Ble stille det året jeg var høygravid og smalt tilbake at min mage forsvinner hvertfall om en mnd. Onkel Z er vaksinemotstabder og korona ekspert. Tante Q hater "de der mørke" som får alt av nav. Fetter R liker å feste hardt, mens Kusine H bytter kjæreste oftere enn andre bytter sokker. Treffer de heldigvis sjeldent. Anonymkode: 42413...101
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #11 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Onkel X liker å påpeke kropp og utseende. "Oy, så tjukk du er. På tide å ta barten nå". Ble stille det året jeg var høygravid og smalt tilbake at min mage forsvinner hvertfall om en mnd. Onkel Z er vaksinemotstabder og korona ekspert. Tante Q hater "de der mørke" som får alt av nav. Fetter R liker å feste hardt, mens Kusine H bytter kjæreste oftere enn andre bytter sokker. Treffer de heldigvis sjeldent. Anonymkode: 42413...101 Jøss. Hva du har å slekte på! Får håpe de tantene/onklene er inngiftet. Anonymkode: 6d8d5...9df
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #12 Skrevet 19. desember 2022 Jeg synes det er kjempekoselig å treffe alle i familien. Gjør meg ikke noe at de kanskje har andre politiske meninger enn meg, da ber jeg dem bare å ta den diskusjonen i en annen arena enn juleselskapet. Anonymkode: 0de72...530 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #13 Skrevet 19. desember 2022 Glad jeg har en velfungerende familie som klarer å oppføre seg i sosiale lag. Anonymkode: edef5...04f 4 1
Smascha Skrevet 19. desember 2022 #14 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ah, the good times! Onkel som hjelp oss med å kjøpe leilighet ( min far døde tidlig og vi trengte litt hjelp) og måtte på hver visning spørre om andel utlendinger som bodde i området. Utlendinger ødelegger hans liv forstår du! ( Han bor i en liten bygd hvor alle er i familie og den eneste utlendingen som har vært der siden andre verdenskrig er min( nå) ex fra England). Tante som ikke tror på vaksiner og mener at mi mors sykdom ( hjerneslag, hull på hjertet, etc) kan bli fikset kun med kostholdsendringer. En annen familie medlem som er veldig religiøs, mener at mi mors sykdom og min fars sykdom ( hjertelidelse som han dessverre døde av i ung alder) og mine sykdommer ( astma og allergi) kommer av at mine foreldre har syndet og dette er Guds straff. Heldigvis ikke juleselskap dette året og de alle trenger jeg ikke møte! Anonymkode: fef5c...833 Wow, skal du nokonsinne skrive bok, så veit du kor du skal begynne! 😄
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #15 Skrevet 19. desember 2022 Antivax fordi hun ikke har tatt korona vaksinen? Anonymkode: 9b2fe...566
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #16 Skrevet 19. desember 2022 Onkler, tanter, kusiner og mor som er så homofober at nesa renner av dem… Mye alkohol på juleaften…. Anonymkode: 6c189...895
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #17 Skrevet 19. desember 2022 Gleder meg ikke til å treffe et familiemedlem sin nye kjæreste, like etter personen gikk fra ektefellen sin. Syntes det er alt for tidlig å dra inn nye, særlig siden det er barn involvert. Ellers har vi alle lært oss å ikke snakke politikk, hvis vi skal klare å være venner. Anonymkode: 37137...36b
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #18 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 19.12.2022 den 11.21): Ah, the good times! Onkel som hjelp oss med å kjøpe leilighet ( min far døde tidlig og vi trengte litt hjelp) og måtte på hver visning spørre om andel utlendinger som bodde i området. Utlendinger ødelegger hans liv forstår du! ( Han bor i en liten bygd hvor alle er i familie og den eneste utlendingen som har vært der siden andre verdenskrig er min( nå) ex fra England). Tante som ikke tror på vaksiner og mener at mi mors sykdom ( hjerneslag, hull på hjertet, etc) kan bli fikset kun med kostholdsendringer. En annen familie medlem som er veldig religiøs, mener at mi mors sykdom og min fars sykdom ( hjertelidelse som han dessverre døde av i ung alder) og mine sykdommer ( astma og allergi) kommer av at mine foreldre har syndet og dette er Guds straff. Heldigvis ikke juleselskap dette året og de alle trenger jeg ikke møte! Anonymkode: fef5c...833 Jeg er litt redd for at vi er i familie! Anonymkode: 8557e...1d0
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #19 Skrevet 20. desember 2022 Ingen som tvinger deg, bedre at falske folk som later som de hygger seg, holder seg hjemme Anonymkode: 36291...f5c
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #20 Skrevet 20. desember 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er litt redd for at vi er i familie! Anonymkode: 8557e...1d0 Huff da. Og all my blessing to you! Anonymkode: fef5c...833
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå