Gå til innhold

bryster

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg er en 18 år gammel jente som lurer på en ting... nå er det nåtildags vedlig viktig med puppestørrelse. det ser vi jo bare her inne. men problemet mitt er at mine virker som de ikke vil bli noe særlig større!

hva skal jeg gjøre med det? har tenkt på silikon,men alle ber meg vente.. jeg bruker 75b eller c hennes og mauritz bher og de er ikke akkurat digre nei! de synes men de må da virkelig blir større.. og det er kanskje på tide ettersom jeg er 18 og de har vært sånn siden jeg var 16!!! skal jeg få rundt med flatbryst hele livet nå da? min mor og mormor er absolutt ikke sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

finn noe annet å fokusere på en puppene dine. De er store nok og du er uansett sikkert kvinnelig nok. sats heller fokuset ditt på noe som varer, som f.eks. utdannelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

75B eller C er helt normalt!

Du bør vært fornøyd med det du har, andre har mye mindre enn deg!

Jeg har 80C og syntes det er for mye, de begynner å henge mye nå og det syntes ikke jeg er pent. Tenk over hva du ønsker deg før du begynner å rope høyt om det...

Puppene dine er ikke helt ferdig utviklet før du har fått barn, så du kan ikke sammenligne deg med moren eller mormoren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Eh...unnskyld meg, men synes du 75b eller c er for lite?

Skjerp deg, de er da helt normale!

Det finnes verre problemer enn ''for små'' pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du har tydligvis ikke mye å bekymre deg for hvis dette er det du går og tenker på. En fakta ting om pupper: Det er to fettklumper. Innse det. Står og faller selvtillitten din på fettklumper? Tror jeg hadde prøvd å bruke tiden min på å tenke på litt andre ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillemeg

75c i h&m størrelse er da ganske stort syns nå jeg... ikke klag... mange som har det MYE værre en deg på det området!! (75a her i gården) :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...