Anonym-bruker Skrevet 18. desember 2022 #1 Skrevet 18. desember 2022 Har samboer, han er en flott mann. Omtenksom i de fleste situasjoner, snill. Min familie bor 2 timer unna oss, hans 15 min. Han er ikke ofte med til min familie, og når han er med er han mest opptatt av når vi skal hjem. I romjulen skal vi til mine foreldre. 1 overnatting. Men han vil reise så vi kommer akkurat til middag, og reise tidlig dagen etter. Jeg ser dem ikke ellers i julen, så ønsker være litt lenger. Altså reise litt tidlig på dagen, selv om vi er invitert på mat på ettermiddagen, og kanskje bli til hvertfall formiddagen dagen etter. Han sier vi må hjem å fyre for huset er kaldt. Skjønner det, men samtidig syns jeg ikke jeg er for kravstor her. Hva tenker dere her inne?
Vandelay Skrevet 18. desember 2022 #2 Skrevet 18. desember 2022 Tenker du kan dra alene, så kan han sitte hjemme og fyre i huset. 4 7
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #3 Skrevet 19. desember 2022 Hva er grunnen til at han ikke ønsker å tilbringe tid med familien din? Anonymkode: ab703...924 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #4 Skrevet 19. desember 2022 Feire jul hver for dere. Det er ikke bare hans familie og strømregningen som betyr noe Anonymkode: 2455d...671 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #5 Skrevet 19. desember 2022 Da hadde jeg sagt han var dårlig, for ikke å såre foreldrene mine. Så dratt å blitt minst to netter. Neste gang han sier dere skal til hans foreldre, sier du det passer ikke, du skal fyre. Anonymkode: 1521a...395 16
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #6 Skrevet 19. desember 2022 Må hjem for å fyre for huset er kaldt? 😅 Dummeste jeg har hørt. Nei, vettu hva. Klart dere skal bli til middag dagen etterpå! Hvorfor vil han ikke være sammen med familien din? Anonymkode: ba498...8c4 6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #7 Skrevet 19. desember 2022 Det må gå begge veier, med mindre det er noe veldig spesielt som gjør at en ikke har kontakt. Skal du møte hans familie og spise middag der, så må han kunne gjøre det samme uten å dra inn vedfyring. Anonymkode: dcf9e...0b8 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #8 Skrevet 19. desember 2022 Sannsynligvis er det en grunn for at han ikke ønsker og bruke tid med foreldrene dine. Anonymkode: 5dd7f...007
Anonym-bruker Skrevet 19. desember 2022 Forfatter #9 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er grunnen til at han ikke ønsker å tilbringe tid med familien din? Anonymkode: ab703...924 Jeg vet ikke. Han sier han liker å være sammen med de. Men han er veldig opptatt av å spare strøm.
Anonym-bruker Skrevet 19. desember 2022 Forfatter #10 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det må gå begge veier, med mindre det er noe veldig spesielt som gjør at en ikke har kontakt. Skal du møte hans familie og spise middag der, så må han kunne gjøre det samme uten å dra inn vedfyring. Anonymkode: dcf9e...0b8 Hans familie skal til oss på julaften, da er vi ikke sammen med min. Vi ser jo dem oftere siden vi bor så nære.
Anonym-bruker Skrevet 19. desember 2022 Forfatter #11 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må hjem for å fyre for huset er kaldt? 😅 Dummeste jeg har hørt. Nei, vettu hva. Klart dere skal bli til middag dagen etterpå! Hvorfor vil han ikke være sammen med familien din? Anonymkode: ba498...8c4 Ja det jeg mener også! Nei, det vet jeg ikke. Når jeg prøver spørre sier han bare at han liker være der, men at strømmen er dyr så vi må fyre
Irja Skrevet 19. desember 2022 #12 Skrevet 19. desember 2022 Anonym-bruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke. Han sier han liker å være sammen med de. Men han er veldig opptatt av å spare strøm. Trenger jo ikke å tenke på strømmen når dere ikke er hjemme. 3 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #13 Skrevet 19. desember 2022 Men dere er jo ikke hjemme så hvorfor skal han fyre? Dummeste unnskyldning jeg har hørt faktisk. Anonymkode: f5b47...eb2 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #14 Skrevet 19. desember 2022 Trenger vel ikke dra hjem for å fyre?? Han sparer jo enda mer strøm om dere er lengre borte. Forsåvidt høres han veldig egoistisk ut. Hadde droppa å dra til hans foreldre, og heller tilbringt så mye jeg kunne av julen hos min egen familie. Herregud så ufølsom han virker… hvorfor er ikke din familie viktig ? Anonymkode: 48745...fcf 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #15 Skrevet 19. desember 2022 Anonym-bruker skrev (8 minutter siden): Hans familie skal til oss på julaften, da er vi ikke sammen med min. Vi ser jo dem oftere siden vi bor så nære. Trodde dere skulle til hans familie julaften, og at det var derfor din familie ikke kunne feire med dere pga at dere ikke var hjemme? Anonymkode: 2455d...671 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #16 Skrevet 19. desember 2022 Anonym-bruker skrev (9 minutter siden): Jeg vet ikke. Han sier han liker å være sammen med de. Men han er veldig opptatt av å spare strøm. Han sparer jo mer strøm hvis dere ikke er hjemme? Anonymkode: a55ed...385
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #17 Skrevet 19. desember 2022 Skru ned på temperaturen og bli borte i to netter til. Da har dere spart inn bensinen i strømutgifter 😊 (Handler han på Extra?) Anonymkode: 72a19...b10 1
Anonym-bruker Skrevet 19. desember 2022 Forfatter #18 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Trodde dere skulle til hans familie julaften, og at det var derfor din familie ikke kunne feire med dere pga at dere ikke var hjemme? Anonymkode: 2455d...671 Vi skal være hjemme, min familie skal til en annen slektning.
Anonym-bruker Skrevet 19. desember 2022 Forfatter #19 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Trenger vel ikke dra hjem for å fyre?? Han sparer jo enda mer strøm om dere er lengre borte. Forsåvidt høres han veldig egoistisk ut. Hadde droppa å dra til hans foreldre, og heller tilbringt så mye jeg kunne av julen hos min egen familie. Herregud så ufølsom han virker… hvorfor er ikke din familie viktig ? Anonymkode: 48745...fcf Nei, det synes ikke jeg heller. Han er veldig nøye på det der med strømsparing. Jeg vil jo feire sammen med han, det føles feil å ikke skulle det. Vet ikke hvorfor han synes det er greit å sette sånne krav. Jeg hadde aldri gjort det mot han
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #20 Skrevet 19. desember 2022 Anonym-bruker skrev (3 minutter siden): Nei, det synes ikke jeg heller. Han er veldig nøye på det der med strømsparing. Jeg vil jo feire sammen med han, det føles feil å ikke skulle det. Vet ikke hvorfor han synes det er greit å sette sånne krav. Jeg hadde aldri gjort det mot han Men kanskje du burde begynne å gjøre det? Virker jo helt bak mål at han skal holde på sånn. Dere får vel strømstøtte som de fleste andre i landet, og å reise hjem for å fyre er jo bare helt bakvendt🙄 Anonymkode: 48745...fcf 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå