Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har endel kjoler, men mest hverdagskjoler. Tenker derfor å kjøpe en ny, mere pyntet en til julaften i år. Forelsket meg litt i et fotdudt tyllskjørt med paljetter, så det med en basic, enkel sort overdel til. Vi er alltid bare vi fire, dvs mannen min, jentene og jeg på julaften, men pynter oss likevek når jula ringer inn

Men for litt inspirasjon; hva skal dere som ikke skal jobbe på julaften ha på dere? 

Endret av skruf
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvitskjorte og sløyfe. Og bukse selvfølgelig.. 

• Liker 1
Skrevet

image.thumb.png.166aae22ca0d33342a43740570931d2d.png

Denne fra intet ringere enn H&M

Anonymkode: e99d4...d43

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

image.thumb.png.166aae22ca0d33342a43740570931d2d.png

Denne fra intet ringere enn H&M

Vet du om denne ennå er i butikk? Den var nydelig!

Anonymkode: ed5dc...c32

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Vet du om denne ennå er i butikk? Den var nydelig!

Tusen takk!

Jeg finner den dessverre ikke igjen på hjemmesiden til norsk H&M 😢 og til alt overmål så har jeg to stykker, da jeg først bestilte i M, men den ble for stor, så jeg måtte kjøpe en ny i S (Kjolene er heller store i størrelsen).  Hadde jeg vist hvordan, så hadde jeg gjerne gitt deg den ene kjolen. 

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tusen takk!

Jeg finner den dessverre ikke igjen på hjemmesiden til norsk H&M 😢 og til alt overmål så har jeg to stykker, da jeg først bestilte i M, men den ble for stor, så jeg måtte kjøpe en ny i S (Kjolene er heller store i størrelsen).  Hadde jeg vist hvordan, så hadde jeg gjerne gitt deg den ene kjolen. 

Takk for svar! Åh, så utrolig fint av deg! Jeg bruker xs, så den hadde nok ikke passet da, men herlighet så snilt tenkt!

• Hjerte 2
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Denne fra Floyd. Kjøpte den i fjor og bruker den også i år.

23547-101_1.thumb.jpeg.ef8b13d3939379d8466279a6bc2f15e3.jpeg

Skrevet (endret)

Jeg sov på det i natt, og har nå funnet en superfin (synes jeg da) rød/burgunder kjole som jeg bestilte nettopp :) valgte ekspress-levering og krysser fingrene for at den rekker å komme frem før jul… 

Kjolen er fra ByTiMo, er så svak for det merket, selv om de kjolene koster endel. Men kvaliteten er god og jeg elsker å bruke kjole til hverdags også, sommer som vinter, så den skal ikke støve ned i skapet :) Og selv om det blir bare jentene, mannen og meg på julaften, og juleselskap med familie eller venner vil mest sannsynlig utgå i romjulen (pga kreftbehandling som gir lavt immunforsvar) så akter jeg likevel å pynte meg på julaften, det er jo jul❤️

https://bytimo.com/product/baby-cord-v-neck-dress-burgundy/

edit; Prøvde å lime inn bilde, men det funket ikke🤷🏼‍♀️har opplevd det før med enkelte nettsider også..

Endret av skruf
  • Hjerte 4
Skrevet
skruf skrev (6 minutter siden):

Jeg sov på det i natt, og har nå funnet en superfin (synes jeg da) rød/burgunder kjole som jeg bestilte nettopp :) valgte ekspress-levering og krysser fingrene for at den rekker å komme frem før jul… 

Kjolen er fra ByTiMo, er så svak for det merket, selv om de kjolene koster endel. Men kvaliteten er god og jeg elsker å bruke kjole til hverdags også, sommer som vinter, så den skal ikke støve ned i skapet :) Og selv om det blir bare jentene, mannen og meg på julaften, og juleselskap med familie eller venner vil mest sannsynlig utgå i romjulen (pga kreftbehandling som gir lavt immunforsvar) så akter jeg likevel å pynte meg på julaften, det er jo jul❤️

Den var helt nydelig. For en fantastisk rødfarge😍

• Hjerte 1
Skrevet
blåbærpai skrev (2 timer siden):

Den var helt nydelig. For en fantastisk rødfarge😍

Tusen takk❤️ tror den fargen kan brukes utenom jul også…? Jeg har ingen røde kjoler fra før..

Skrevet

Tar en jeg kjøpte i fjor. Bruker egentlig alltid sort på julaften, men i år blir det rosa. 

cras.jpg

Anonymkode: d4457...f12

• Liker 4
Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (8 timer siden):

Denne fra Floyd. Kjøpte den i fjor og bruker den også i år.

23547-101_1.thumb.jpeg.ef8b13d3939379d8466279a6bc2f15e3.jpeg

Jeg skal også bruke denne😍

Skrevet
skruf skrev (7 timer siden):

edit; Prøvde å lime inn bilde, men det funket ikke🤷🏼‍♀️har opplevd det før med enkelte nettsider også..

Den var superfin🤩 Hadde den kostet liiitt mindre hadde jeg kjøpt den, dessverre tillater ikke lommeboka det akkurat nå☹️

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tar en jeg kjøpte i fjor. Bruker egentlig alltid sort på julaften, men i år blir det rosa. 

cras.jpg

Den var rålekker!

Anonymkode: 7c27b...f80

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg dessverre.. må kikke litt i klesskapet men har gått ned en del kg så litt usikker på om kjolene mine sitter så fint, derfor mulig det blir bukser med en fin skjorte eller genser inntil..

Anonymkode: ab543...26a

• Liker 1
Skrevet

Hmm. Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg mangler pensko, og kjole egentlig. Grunnen er vektnedgang og endring i stil. Jeg har en pen svart bukse fra floyd som jeg kan bruke, og en bluse. Men kan og kjøpe en kjole.

Hva ville dere gjort, kjøpt kjole eller pensko? Kan ikke ta meg råd til begge.

Anonymkode: c4734...824

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hmm. Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg mangler pensko, og kjole egentlig. Grunnen er vektnedgang og endring i stil. Jeg har en pen svart bukse fra floyd som jeg kan bruke, og en bluse. Men kan og kjøpe en kjole.

kjole! Den får du mer bruk for + de fleste tar vel av skoene etter hvert og slenger beina i sofaen

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.12.2022 den 12.59):

cras.jpg

Åååå så lekker ! Kan jeg spørre hvilket merke den er ,? Hvor du har kjøpt den? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kjole

Skrevet

Jeg har på en kjole, men er ikke sikker på hvem av dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...