Gå til innhold

Husk å sette frem noe godt til nissefar

Gjest Julenissen

Anbefalte innlegg

Gjest Julenissen

Vil bare minne om at jeg svinger innom de fleste av dere den 24 og setter selfølgelig pris på om dere lar det stå igjen en liten skvett akevitt og gjerne noen kaker.

God jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Julenisse :)

Tusen tusen takk for alle gavene du har lagt til meg, mine søsken og våre barn ( og resten av familiens barn) i løa hos mine foreldre hvert år før jul :sjenert::hoppe::nissekonekyss:

Vi satte alltid ut grøt og julekaker til deg og alt var tomt da vi kom ut dagen etter :Nikke:

Jeg elsker julen :nissekonekyss::nissekonekyss::nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde vi alltid når vi var små. Vi dekket på i spisestuen, satte fram en kanne kaffe og et fat med litt av all julebaksten samt nøtter og mandariner. Og det var tydelig at julenissen satte pris på det, for julaften morgen når vi stod opp så vi kaffeskvetten i koppen, kakesmulene og han hadde skrevet "takk" på tallerkenen i mandarinskall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare minne om at jeg svinger innom de fleste av dere den 24 og setter selfølgelig pris på om dere lar det stå igjen en liten skvett akevitt og gjerne noen kaker.

God jul.

En gang kom det en nisse til oss, jeg kjenner lukten enda. Fysj...han hadde nok fått noe på veien ja....ikke trivelig nisse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om man får tak i den boken ennå som handlet om hva barn i alle land hadde skrevet til Nissen. Der var det et barn fra Italia som skrev at han skulle sette ut et glass Martini til nissen, så hvis det er sånn i hele Italia så er han vel småfull før kvelden er over :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julenissen
En gang kom det en nisse til oss, jeg kjenner lukten enda. Fysj...han hadde nok fått noe på veien ja....ikke trivelig nisse

Det må ha vært en av de mange copycatene, jeg er så trivelig att!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julenissen

Og forresten - takk til alle dere som setter frem så mye godt til meg, det setter jeg stor pris på! Men glem ikke "den lille" ;)

God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten - takk til alle dere som setter frem så mye godt til meg, det setter jeg stor pris på! Men glem ikke "den lille" ;)

God jul!

Du får ingenting. Du har fått sparken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...