Gjest Julenissen Skrevet 12. desember 2005 #1 Del Skrevet 12. desember 2005 Vil bare minne om at jeg svinger innom de fleste av dere den 24 og setter selfølgelig pris på om dere lar det stå igjen en liten skvett akevitt og gjerne noen kaker. God jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 12. desember 2005 #2 Del Skrevet 12. desember 2005 Nei nei nei, kan ikke kjøre sleda di full. Bare melk og risgrøt til nissen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julenissen Skrevet 12. desember 2005 #3 Del Skrevet 12. desember 2005 Nissefar blir aldri full. Jeg har jo stor mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady79 Skrevet 13. desember 2005 #4 Del Skrevet 13. desember 2005 Kjære Julenisse Tusen tusen takk for alle gavene du har lagt til meg, mine søsken og våre barn ( og resten av familiens barn) i løa hos mine foreldre hvert år før jul Vi satte alltid ut grøt og julekaker til deg og alt var tomt da vi kom ut dagen etter Jeg elsker julen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. desember 2005 #5 Del Skrevet 13. desember 2005 Det gjorde vi alltid når vi var små. Vi dekket på i spisestuen, satte fram en kanne kaffe og et fat med litt av all julebaksten samt nøtter og mandariner. Og det var tydelig at julenissen satte pris på det, for julaften morgen når vi stod opp så vi kaffeskvetten i koppen, kakesmulene og han hadde skrevet "takk" på tallerkenen i mandarinskall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 13. desember 2005 #6 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg gjør det enda, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #7 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg gjør det enda, jeg. ← jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #8 Del Skrevet 13. desember 2005 Vil bare minne om at jeg svinger innom de fleste av dere den 24 og setter selfølgelig pris på om dere lar det stå igjen en liten skvett akevitt og gjerne noen kaker. God jul. ← En gang kom det en nisse til oss, jeg kjenner lukten enda. Fysj...han hadde nok fått noe på veien ja....ikke trivelig nisse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agbre Skrevet 14. desember 2005 #9 Del Skrevet 14. desember 2005 Jeg vet ikke om man får tak i den boken ennå som handlet om hva barn i alle land hadde skrevet til Nissen. Der var det et barn fra Italia som skrev at han skulle sette ut et glass Martini til nissen, så hvis det er sånn i hele Italia så er han vel småfull før kvelden er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julenissen Skrevet 17. desember 2005 #10 Del Skrevet 17. desember 2005 En gang kom det en nisse til oss, jeg kjenner lukten enda. Fysj...han hadde nok fått noe på veien ja....ikke trivelig nisse ← Det må ha vært en av de mange copycatene, jeg er så trivelig att! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julenissen Skrevet 17. desember 2005 #11 Del Skrevet 17. desember 2005 Og forresten - takk til alle dere som setter frem så mye godt til meg, det setter jeg stor pris på! Men glem ikke "den lille" God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2005 #12 Del Skrevet 17. desember 2005 Og forresten - takk til alle dere som setter frem så mye godt til meg, det setter jeg stor pris på! Men glem ikke "den lille" God jul! ← Du får ingenting. Du har fått sparken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå