Gå til innhold

Erfaring med merket Medik8?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått anbefalt, av hudpleier, en dagkrem fra Medik8, som er en kombo av både fukt, c vitamin, e vitamin og solfaktor. Visstnok kremen for oss som ikke orker å styre med først serum, så solfaktor, så dagkrem osv osv....den er litt dyr, men lurer på om den er verdt det? Noen med erfaring fra merket? Og hvor selges det rimeligst evt? Lurer også på lukten på produktet....?

:) 

Anonymkode: ad5a5...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er et merke av høy kvalitet. Fra det jeg vet: De gjør mye research i lab (jeg tror de eier også sin egen lab, det er ikke så mange som gjør), de tenker fremover med tanke på formuleringer, og søker nye løsninger. De har veldig gode formulasjoner, bruker ingredienser av høy kvalitet og derfor koster produktene også litt mer. Produseres i UK.

Har lest mye bra om den kremen jeg tror du mener. Minuset er at du må bruke mye hvis den skal være en fullverdig solkrem (da må man bruke en hvis mengde for å få den beskyttelsen som oppgis), og derfor vil den bli dyrere i lengden enn den kanskje må være (du vil nok bruke mer enn du egentlig må). Det kan være verdt å kjøpe den for å prøve, bruke som dagkrem, bruke den mengden du føler du trenger, men å ha en separat solkrem som er mye billigere (som f.eks Beauty Of Joseon, EVY eller Purito) som den primære solbeskyttelsen din. Kanskje du da føler den ER verdt det, men det er ingenting som heter "drøy fuktighetskrem med solfaktor", så det kan være greit å tenke gjennom og veie opp (å ha to produkter kan faktisk bli billigere i lengden, og man får den effekten man ønsker av fuktighetskremen). Kan jo hende hudpleier nevnte dette for deg allerede, men det var det første jeg tenkte på.

Bangerhead (og Lyko også) har ofte salg på Medik8, ganske solid prosenter også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lukter helt forferdelig kjemisk. Jeg betalte mye for noe jeg ikke orket å bruke, ikke å anbefale pga den sterke lukten. 

Anonymkode: 4c93d...8e8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt (nesten bare) medik8 produkter i snart to år, og huden min har aldri sett bedre ut. Jeg fikk de anbefalt da jeg tok hudtest på skincity.no, og jeg har blitt helt frelst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...