AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #1 Skrevet 18. desember 2022 Opplever nå et luksusproblem.. Flere enn 1 å forholde seg til. Har "nesten" noe på gang med en jeg synes virker veldig interessant. Dette er tidlig. Har så vidt fått sagt "hei". Så får jeg en match med ei annen en. Hun virker søt, men akkurat nå er jeg mer fokusert på hun første. Men siden jeg ikke har møtt noen av dem, vet jeg ikke hvem av dem som passer meg best - eller om noen av dem er noe å satse på. Kan jo fort hende jeg får flere matcher, men det har egentlig vært ganske "dødt" på Tinder fram til nå. Så til spørsmålet : Er det ok å chatte med flere? Treffe flere på en uformell treff/date whatever? Hvor går den normale moralske grensa for at man dropper de andre enn den ene man er mest interessert i? Jeg spør fordi jeg er så monogam av meg at jeg allerede nå har kvaler enda jeg knapt har snakket med noen av dem... Anonymkode: 6d84b...62a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #2 Skrevet 18. desember 2022 Helt ok å prate med flere før møte, men broren min fikk seg dame først etter han begynte å kun fokusere på en og en og den tankegangen ser jeg, for selv blir jeg sånn at det blir overveldende og useriøst/uekte når jeg møter flere på en gang Anonymkode: 4563e...4cc
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #3 Skrevet 19. desember 2022 Du tar en kjapp kaffe date og så fortseter du med henne du klikker best med. Hun andre avviser du på en høflig og voksen måte. Ikke driv med endeløs chatting med begge to. Anonymkode: e061c...698
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #4 Skrevet 19. desember 2022 "Det har vært ganske dødt frem til nå, men kan fort hende jeg får flere matcher" 😜 Det er nå engang sånn Tinder er lagt opp. Agendaen er sjekking fra første stund. Å bli godt kjent først tilhører snart en svunnet tid. Med hovedfokus på det ytre, window shopper man mennesker i et spill der man nedprioriterer eller blir nedprioritert straks det dukker opp noe tilsynelatende bedre. Den moralske grensen din burde gå ved hvordan du selv ønsker å bli behandlet av Tindermatchene dine. Som mann med muligens flere muligheter, får du anse deg som heldig. Men bli kjent med dem. I lengden slipper du ikke unna den biten. Det er dessuten bra du er selektiv, for de som snakker med alle, snakker egentlig ikke med noen. Anonymkode: 80439...491 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå