AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #1 Skrevet 18. desember 2022 Hvordan kan man for eksempel få "flere matches" enn man ellers ville ha fått? Å betale mer penger forandrer selvfølgelig aldri profilen din, eller på fotografiene du velger å legge ut. Det eneste som skjer er vel at mer penger kan øke synligheten, og dermed får man raskere "match" med folk som man uansett ville ha fått match på, hvis man bare hadde ventet lenge nok? Anonymkode: 437c8...201 1
norw Skrevet 18. desember 2022 #2 Skrevet 18. desember 2022 Som mann som ikke tilhører de 10 % mest attraktive er det nesten et must å kunne se hvem som liker meg. 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #3 Skrevet 18. desember 2022 norw skrev (2 minutter siden): Som mann som ikke tilhører de 10 % mest attraktive er det nesten et must å kunne se hvem som liker meg. det er da bare å svepe høyre på alle? 😅 Anonymkode: 7b2c4...d5e 1
exictence Skrevet 18. desember 2022 #4 Skrevet 18. desember 2022 Selv har jeg ikke betalt for å være der. Noen menn hadde sikkert trykket liker på de jeg trykket liker på så det hadde blitt match. Men jeg er sikker på at mange menn som kan se at jeg trykker liker på dem (kan se fordi de betaler), trykker liker på meg nettopp derfor, og nettopp derfor får jeg da match. Hvis ingen hadde betalt, får ingen se hvem som har likt deg. Men jo, man kan jo håpe at det blir match med to som begge har trykket "tilfeldig" liker på.
exictence Skrevet 18. desember 2022 #5 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): det er da bare å svepe høyre på alle? 😅 Anonymkode: 7b2c4...d5e Ja, det kan man. Men det er tvilsomt at mange gjør det. Og tenk hvis du har likt en, og hvis personen hadde sett t du hadde likt ham, hadde han og trykket liker på deg. Men hvis han ikke hadde sett det, så hadde han ikke gjort det.
norw Skrevet 18. desember 2022 #6 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): det er da bare å svepe høyre på alle? 😅 Anonymkode: 7b2c4...d5e Vet at mange gjør/mener det, men jeg sveiper de helt uaktuelle til venstre og resten til høyre, og så får jeg vurdere damene jeg får match med. Når jeg kan se likes blir jeg mer bevisst på dem, bruker litt mer tid på å vurdere dem.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #7 Skrevet 18. desember 2022 norw skrev (11 minutter siden): Vet at mange gjør/mener det, men jeg sveiper de helt uaktuelle til venstre og resten til høyre, og så får jeg vurdere damene jeg får match med. Når jeg kan se likes blir jeg mer bevisst på dem, bruker litt mer tid på å vurdere dem. 1 time vurderingstid? Anonymkode: 4988d...a3b 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #8 Skrevet 18. desember 2022 Det eneste jeg kan tenke meg er at man da får opp alle som har likt en. Som mann er min erfaring at sveiping er dødfødt da det er over tre år siden jeg fikk en match eller to der kvinnen sveipa sist, så matching er i praksis kun kun mulig om en kvinne har likt meg først. Tinder skjuler ofte mange av disse, og da må man betale for å få anledning til å matche. Anonymkode: c3855...3e2
BobTheNoob Skrevet 18. desember 2022 #9 Skrevet 18. desember 2022 Jeg sliter nok fortsatt med å skjønne hvordan Tinder egentlig fungerer.. Men jeg betaler slik at jeg kan se hvem som liker meg. Da kan jeg vurdere om jeg vil like tilbake. Jeg synes jo det er litt håpløst dersom jeg trykker liker på noen jeg tror jeg passer strøkent med, og så får de aldri muligheten til å gjøre det samme med mindre jeg helt tilfeldig dukker opp i kortstokken?? Rart opplegg.... For de som ikke er så nøye på hvem de dater, så fungerer det sikkert fint å sveipe høyre på omrent alt. Jeg kjører motsatt strategi og sveiper høyre bare på de jeg mener kan være aktuelle. Skjønner ikke poenget med å sveipe høyre på damer jeg neppe kommer til å interessere meg for, selv om de er pene..
norw Skrevet 19. desember 2022 #10 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 1 time vurderingstid? Anonymkode: 4988d...a3b Noen likes har ligget der i evigheter. Kan egentlig bare stryke dem fra lista. BobTheNoob skrev (2 timer siden): Jeg sliter nok fortsatt med å skjønne hvordan Tinder egentlig fungerer.. Men jeg betaler slik at jeg kan se hvem som liker meg. Da kan jeg vurdere om jeg vil like tilbake. Jeg synes jo det er litt håpløst dersom jeg trykker liker på noen jeg tror jeg passer strøkent med, og så får de aldri muligheten til å gjøre det samme med mindre jeg helt tilfeldig dukker opp i kortstokken?? Rart opplegg.... For de som ikke er så nøye på hvem de dater, så fungerer det sikkert fint å sveipe høyre på omrent alt. Jeg kjører motsatt strategi og sveiper høyre bare på de jeg mener kan være aktuelle. Skjønner ikke poenget med å sveipe høyre på damer jeg neppe kommer til å interessere meg for, selv om de er pene.. Man kan jo være veldig selektiv selv om man sveiper alle til høyre, og sletter uaktuelle matcher. Det er effektivt å sveipe alle til høyre. En kompis sveipa over fire hundre damer til høyre på rad, tok ikke lang tid i det hele tatt
Gjest AprilRyan Skrevet 19. desember 2022 #11 Skrevet 19. desember 2022 Jeg har noen ganger betalt for en måned på Tinder. Det er for å se hvem som har likt meg og jeg synes det er ganske ok. Jeg har da likt menn som jeg ikke ellers ville likt bare fordi jeg har vært litt usikker under sveipingen. Men hadde ikke giddet å betale for mer enn en måned. Det er det ikke verdt synes jeg og etter den måneden har det vært ok å ta en pause. Så selv som dame, som ikke er så pen, så kan det være ok å betale.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #12 Skrevet 19. desember 2022 BobTheNoob skrev (8 timer siden): Skjønner ikke poenget med å sveipe høyre på damer jeg neppe kommer til å interessere meg for, selv om de er pene.. Det er jo slik kvinner sveiper, og egentlig slik alle burde gjort. Det er dessverre slik at noen vurderer sin attraktivitet og suksess i livet, etter hvor mange matcher de får, uansett om de sletter matchen direkte. Jeg har betalt for Tinder i perioder, mest for nysgjerrighet. Da kan jeg sveipe alle kvinnene til venstre, og det går minst like fort, som å høyresveipe😁. Av de jeg får likes hos, er det kanskje en av ti jeg gidder å matche med. De svarer gjerne på melding, men det aller meste dør ut. Anonymkode: 073b3...570
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå